Попаднах на този струг.
Произведен е в завода в Кикинда и е доста стар.
Предлагат ми го на сравнително добра цена, но е доста над цената на желязото
Проблемите му на пръв поглед са: лагери на шпиндела за смяна, самохода не включва, предполагам скъсан щифт.
Другата особеност е, че няма съединител, с ел. реверс е. Оригиналния мотор е трифазен, аз трябва да го подкарам или в монофазен режим или да слагам монофазен мотор и да му мисля реверсиране.
Иначе състоянието му е добро, паралелите не са износени, винта също.
Цената с това оборудване и без нищо допълнително е 700лв и се намира на съседната улица, т.е. спестявам и от скъп транспорт.
Основния въпрос е: някой знае ли какви са лагерите на шпиндела?
На българските стругове са доста скъпи, над стойността на машината втора употреба.
Продавача няма нищо против да ги сваля и да си преценя, но ако някой има информацията, ще ми спести доста труд.
Прилагам снимка на табелката:
Произведен е в завода в Кикинда и е доста стар.
Предлагат ми го на сравнително добра цена, но е доста над цената на желязото

Проблемите му на пръв поглед са: лагери на шпиндела за смяна, самохода не включва, предполагам скъсан щифт.
Другата особеност е, че няма съединител, с ел. реверс е. Оригиналния мотор е трифазен, аз трябва да го подкарам или в монофазен режим или да слагам монофазен мотор и да му мисля реверсиране.
Иначе състоянието му е добро, паралелите не са износени, винта също.
Цената с това оборудване и без нищо допълнително е 700лв и се намира на съседната улица, т.е. спестявам и от скъп транспорт.
Основния въпрос е: някой знае ли какви са лагерите на шпиндела?
На българските стругове са доста скъпи, над стойността на машината втора употреба.
Продавача няма нищо против да ги сваля и да си преценя, но ако някой има информацията, ще ми спести доста труд.
Прилагам снимка на табелката: