Доста скъпо бутало за мотоциклет Хускварна, на диаметър ще се догоди цилиндъра, височината става но, по голям диаметър с два мм. в ушите, има ли възможност това да се корегира по някакъв начин, като по биелата не може да се прави нищо (няма място) а и не е желателно, няма да споделям какво аз мисля да направя защото очаквам и съм сигурен че ще получа компетентни съвети, благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Има ли начин
Свий
X
-
От: Има ли начин
ЗдрАВЕЙ. колега, пробвай да намериш биелен лагер с по-голям вътрешен диаметър в твоя случай с 2мм (с по-тънки игли).
Другият вариАнт е махаш лагера и се запресова втулка от фосфорен бронз в главата на биелата като съответно, се правят и отвори за смазване.Предполагам двигателят е двутактов?
Коментар
-
От: Има ли начин
Първоначално публикуван от tihoto Преглед на мнениеЗдрАВЕЙ. колега, пробвай да намериш биелен лагер с по-голям вътрешен диаметър в твоя случай с 2мм (с по-тънки игли).
Другият вариАнт е махаш лагера и се запресова втулка от фосфорен бронз в главата на биелата като съответно, се правят и отвори за смазване.Предполагам двигателят е двутактов?При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!
Коментар
-
От: Има ли начин
Преди 4 - 5 години правих така един стар австрийски двустъпален компресор не можахме да намерим голямото бутало и зиловото 100 мм дойде точно като размер шлайфаха цилиндъра по него но биелния болт беше по малък с 3 мм . И на мен не ми се рискуваше с отслабване на биелата и набих в буталото с лепило за втулки на Бардал втулки от фосфорен бронз след което ги райберовах до точния размер. До ден днешен компресора работи но все пак е компресор . Такава операция на ДВГ не съм правил .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Има ли начин
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеПреди 4 - 5 години правих така един стар австрийски двустъпален компресор не можахме да намерим голямото бутало и зиловото 100 мм дойде точно като размер шлайфаха цилиндъра по него но биелния болт беше по малък с 3 мм . И на мен не ми се рискуваше с отслабване на биелата и набих в буталото с лепило за втулки на Бардал втулки от фосфорен бронз след което ги райберовах до точния размер. До ден днешен компресора работи но все пак е компресор . Такава операция на ДВГ не съм правил .При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!
Коментар
-
От: Има ли начин
Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеОригинално буталния болт плаващ ли е в буталото или набит?При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!
Коментар
-
От: Има ли начин
Първоначално публикуван от DIMILIEV Преглед на мнениеКолега това с втулките естествено беше първото нещо за което и аз мислех и още мисля да направя, бронз и набити отвътре навън на ухото до канала за зегерката с малък перваз от към биелата (има толкова място) но ме е страх понеже са тънки, стена 1мм., да не се степат, но пък бронза е къде по твърд от алуминия и ако се направи добре може и да стане, но наистина това не е компресор и детонацията и ударите тук са жестоки, а и 8, 10 хиляди оборота! Все пак очаквам и други мнения, колективното мислене винаги дава добър резултат.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Има ли начин
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеНяма ли възможност отворите на буталото да се растържат поне с още 1 - 2 мм за да остане по дебела стена за втулката ?При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!
Коментар
-
От: Има ли начин
Бронзови втулки в ушите - добре. Само да напомня че през цялото време трябва да се мисли и за маса /тегло/ на цялата бутална група. Някак трябва да останат относително непроменени спрямо оригиналните.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
От: Има ли начин
Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнениеБронзови втулки в ушите - добре. Само да напомня че през цялото време трябва да се мисли и за маса /тегло/ на цялата бутална група. Някак трябва да останат относително непроменени спрямо оригиналните.При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!
Коментар
-
От: Има ли начин
Първоначално публикуван от DIMILIEV Преглед на мнениеТова е буталото което искам да сложа, теглото на бут. група ще се промени и то значително защото това бутало е с 7мм. по голям диаметър, е това за сметка на вибрацийте (този дв.няма и балансиращ вал) но кой ти мисли за вибраций и за моториста на този кросов мотор, и точно за това не ми се бара нищо по биелата, а вала е свален м/у другото.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Има ли начин
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение7 мм в диаметър е много има ли възможност толкова да се разстърже цилиндъра ? Ако стената спрямо водната риза стане прекалено тънка ще започне да прегрява този проблем го имаше навремето като растъргвахме ладовите блокове . Ако производството на моторите Хускварна има нещо общо с резачките то поне на моята цилиндъра е с някъкво покритие от типа на хрома и няма ремонтен размер сменя се с нов комплект с буталото .При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар