Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли начин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Има ли начин

    Доста скъпо бутало за мотоциклет Хускварна, на диаметър ще се догоди цилиндъра, височината става но, по голям диаметър с два мм. в ушите, има ли възможност това да се корегира по някакъв начин, като по биелата не може да се прави нищо (няма място) а и не е желателно, няма да споделям какво аз мисля да направя защото очаквам и съм сигурен че ще получа компетентни съвети, благодаря.
    При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

  • #2
    От: Има ли начин

    Трудна работа,ще видя какво ще сънувам...
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #3
      От: Има ли начин

      ЗдрАВЕЙ. колега, пробвай да намериш биелен лагер с по-голям вътрешен диаметър в твоя случай с 2мм (с по-тънки игли).
      Другият вариАнт е махаш лагера и се запресова втулка от фосфорен бронз в главата на биелата като съответно, се правят и отвори за смазване.Предполагам двигателят е двутактов?

      Коментар


      • #4
        От: Има ли начин

        Първоначално публикуван от tihoto Преглед на мнение
        ЗдрАВЕЙ. колега, пробвай да намериш биелен лагер с по-голям вътрешен диаметър в твоя случай с 2мм (с по-тънки игли).
        Другият вариАнт е махаш лагера и се запресова втулка от фосфорен бронз в главата на биелата като съответно, се правят и отвори за смазване.Предполагам двигателят е двутактов?
        Двигатела е четиритактов, биелата е със бронзова втулка която е с размер външно ф 22мм. вътрешно ф.20мм. буталото което съм намерил е с ф 22мм. диаметър в ушите, така че по бронзовата втулка няма накъде да се разстъже, мислех да увелича с 2мм. отвора на биелата и нова втулка, но ще се отслаби ухото на самата биела и не ми се рискова, затова исках съвет по буталото може ли да се направи нещо, имам металорежещи машини и не ми е проблем но от опит знам че рядко се случва, но има и невъзможни неща. Другото е още 160 евро и точното бутало.
        При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

        Коментар


        • #5
          От: Има ли начин

          Преди 4 - 5 години правих така един стар австрийски двустъпален компресор не можахме да намерим голямото бутало и зиловото 100 мм дойде точно като размер шлайфаха цилиндъра по него но биелния болт беше по малък с 3 мм . И на мен не ми се рискуваше с отслабване на биелата и набих в буталото с лепило за втулки на Бардал втулки от фосфорен бронз след което ги райберовах до точния размер. До ден днешен компресора работи но все пак е компресор . Такава операция на ДВГ не съм правил .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #6
            От: Има ли начин

            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
            Преди 4 - 5 години правих така един стар австрийски двустъпален компресор не можахме да намерим голямото бутало и зиловото 100 мм дойде точно като размер шлайфаха цилиндъра по него но биелния болт беше по малък с 3 мм . И на мен не ми се рискуваше с отслабване на биелата и набих в буталото с лепило за втулки на Бардал втулки от фосфорен бронз след което ги райберовах до точния размер. До ден днешен компресора работи но все пак е компресор . Такава операция на ДВГ не съм правил .
            Колега това с втулките естествено беше първото нещо за което и аз мислех и още мисля да направя, бронз и набити отвътре навън на ухото до канала за зегерката с малък перваз от към биелата (има толкова място) но ме е страх понеже са тънки, стена 1мм., да не се степат, но пък бронза е къде по твърд от алуминия и ако се направи добре може и да стане, но наистина това не е компресор и детонацията и ударите тук са жестоки, а и 8, 10 хиляди оборота! Все пак очаквам и други мнения, колективното мислене винаги дава добър резултат.
            При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

            Коментар


            • #7
              От: Има ли начин

              Оригинално буталния болт плаващ ли е в буталото или набит?
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #8
                От: Има ли начин

                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                Оригинално буталния болт плаващ ли е в буталото или набит?
                Оригинално буталният болт плава и в биелата и във буталото.
                При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

                Коментар


                • #9
                  От: Има ли начин

                  Първоначално публикуван от DIMILIEV Преглед на мнение
                  Колега това с втулките естествено беше първото нещо за което и аз мислех и още мисля да направя, бронз и набити отвътре навън на ухото до канала за зегерката с малък перваз от към биелата (има толкова място) но ме е страх понеже са тънки, стена 1мм., да не се степат, но пък бронза е къде по твърд от алуминия и ако се направи добре може и да стане, но наистина това не е компресор и детонацията и ударите тук са жестоки, а и 8, 10 хиляди оборота! Все пак очаквам и други мнения, колективното мислене винаги дава добър резултат.
                  Няма ли възможност отворите на буталото да се растържат поне с още 1 - 2 мм за да остане по дебела стена за втулката ?
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #10
                    От: Има ли начин

                    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                    Няма ли възможност отворите на буталото да се растържат поне с още 1 - 2 мм за да остане по дебела стена за втулката ?
                    Има такава възможност, но ми се щеше зегерките да си останат в оригиналните канали, пластинчати вече, които при по тънките втулки биха станали добре за разлика от оригиналните телени и биха ограничавали и втулките от евентуално разместване.
                    При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Има ли начин

                      Зегерки поне тук в София по магазините има всякъкви видове и модели .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #12
                        От: Има ли начин

                        Бронзови втулки в ушите - добре. Само да напомня че през цялото време трябва да се мисли и за маса /тегло/ на цялата бутална група. Някак трябва да останат относително непроменени спрямо оригиналните.
                        0888932647

                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • #13
                          От: Има ли начин

                          Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                          Бронзови втулки в ушите - добре. Само да напомня че през цялото време трябва да се мисли и за маса /тегло/ на цялата бутална група. Някак трябва да останат относително непроменени спрямо оригиналните.
                          Това е буталото което искам да сложа, теглото на бут. група ще се промени и то значително защото това бутало е с 7мм. по голям диаметър, е това за сметка на вибрацийте (този дв.няма и балансиращ вал) но кой ти мисли за вибраций и за моториста на този кросов мотор, и точно за това не ми се бара нищо по биелата, а вала е свален м/у другото.
                          Прикачени файлове
                          При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Има ли начин

                            Първоначално публикуван от DIMILIEV Преглед на мнение
                            Това е буталото което искам да сложа, теглото на бут. група ще се промени и то значително защото това бутало е с 7мм. по голям диаметър, е това за сметка на вибрацийте (този дв.няма и балансиращ вал) но кой ти мисли за вибраций и за моториста на този кросов мотор, и точно за това не ми се бара нищо по биелата, а вала е свален м/у другото.
                            7 мм в диаметър е много има ли възможност толкова да се разстърже цилиндъра ? Ако стената спрямо водната риза стане прекалено тънка ще започне да прегрява този проблем го имаше навремето като растъргвахме ладовите блокове . Ако производството на моторите Хускварна има нещо общо с резачките то поне на моята цилиндъра е с някъкво покритие от типа на хрома и няма ремонтен размер сменя се с нов комплект с буталото .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #15
                              От: Има ли начин

                              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                              7 мм в диаметър е много има ли възможност толкова да се разстърже цилиндъра ? Ако стената спрямо водната риза стане прекалено тънка ще започне да прегрява този проблем го имаше навремето като растъргвахме ладовите блокове . Ако производството на моторите Хускварна има нещо общо с резачките то поне на моята цилиндъра е с някъкво покритие от типа на хрома и няма ремонтен размер сменя се с нов комплект с буталото .
                              Има възможност и място достатъчно, оригинално тази риза е чугунена без някакво покритие, никасил или хром като при други модели, разстъргва се, набива се нова втулка хонинг и става, а пък и знам че е правен такъв ремонт на такъв дв. за охлаждането съща няма проблем, мотора е изчислен да се охлажда при екстремни ситуаций, два радиатора и дебит на помпата за тежки условия. Мотора е 410 см3.а това бутало е от 600 см3. няма ремонтни размери пък и целта е по голяма мощност, иначе двигатела си е едно към едно с 600 кубиковият. Разликата е само в диаметъра на буталото, цилиндъра и бут. болт.
                              При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X