От: Инструменти с доживотна гаранция?
Майстора наистина е много коректен, в това число и по отношение на гаранцията. Ние сме подменяли и ремонтирали инструменти Факом на клиент. Доставчик ни е Майстора. Лошото е, че марките, които внася понижиха качеството. За продуктите, които предлагаме нямаме никакъв мотив да отказваме гаранция, а напротив, та нали този клиент ще се надяваме по-късно да се върне отново при нас.
До момента само разглеждах форума, но реших да пиша за първи път точно в тази тема, защото смятам, че следпродажбеното обслужване е много важно за решението на клиента къде да избере да пазарува при следваща необходимост. Всъщност ще споделя, че в момента се опитвам да убедя шефовете да инвестираме в подобряване на гаранционното обслужване - по дълъг гаранционен срок, по кратки срокове за ремонт или замяна, анализ на рекламациите и премахване от асортимента на продукти с висок % на дефектируемост. Аз смятам, че това ще се оцени от клиентите,макар и да е необходимо време и ще доведе до увеличаване на посещенията. Шефовете се съмняват, че по-добрия /спрямо конкуренцията и като цяло за бг/ сървис ще бъде забелязан и ще окаже влияние на клиентите за да изберат да пазаруват при нас, при сравнително близки други условия /асортимен, цени, обслужване/.
Ще се радвам да споделите вашето мнение.
Умишлено не пиша за коя фирма става дума, защото ще се възприеме като реклама, а и споделям неща от кухнята.
Първоначално публикуван от Жоро Нешев
Преглед на мнение
До момента само разглеждах форума, но реших да пиша за първи път точно в тази тема, защото смятам, че следпродажбеното обслужване е много важно за решението на клиента къде да избере да пазарува при следваща необходимост. Всъщност ще споделя, че в момента се опитвам да убедя шефовете да инвестираме в подобряване на гаранционното обслужване - по дълъг гаранционен срок, по кратки срокове за ремонт или замяна, анализ на рекламациите и премахване от асортимента на продукти с висок % на дефектируемост. Аз смятам, че това ще се оцени от клиентите,макар и да е необходимо време и ще доведе до увеличаване на посещенията. Шефовете се съмняват, че по-добрия /спрямо конкуренцията и като цяло за бг/ сървис ще бъде забелязан и ще окаже влияние на клиентите за да изберат да пазаруват при нас, при сравнително близки други условия /асортимен, цени, обслужване/.
Ще се радвам да споделите вашето мнение.
Умишлено не пиша за коя фирма става дума, защото ще се възприеме като реклама, а и споделям неща от кухнята.
Коментар