Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Скъсяване/удължаване на полуоски

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Скъсяване/удължаване на полуоски

    Здравейте колеги.
    Какъв е най добрият вариянт за скъсяване или удължаване на полуоски.
    Аз вчера скъсявах две - едната с плътно сечение а другата тръбна.
    На плътната и заварих втулка от външната страна за подсилване а на тръбната втулка вътре.
    Коя ли ще издържи повече.
    Полуоските са за автмобил за крос!

  • #2
    От: Скъсяване/удължаване на полуоски

    И двете ще изкарат ден до пладне. Дано не се пребие някой.
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #3
      От: Скъсяване/удължаване на полуоски

      На моето бъги удължавах едната и повече от година кара. И там натоварванията не са по малки.
      GSM 0877 08 99 19
      Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

      Коментар


      • #4
        От: Скъсяване/удължаване на полуоски

        То ще стане ясно колко ще изкарат и едната и другата.
        Въпросът беше ако някой има изпитана технология да подскаже.

        Коментар


        • #5
          От: Скъсяване/удължаване на полуоски

          Плътната трябва да държи повече. Тръбната е възможно да се посуче около заварките и да стане на макаран. Но най правилния начин за скъсяване е реже се с колко ти трябва , и пренарезване на шлица,после термообработка ,шлайф и т.н.
          Ако не е тайна с какво си ги заварил ?

          Коментар


          • #6
            От: Скъсяване/удължаване на полуоски

            Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
            Плътната трябва да държи повече. Тръбната е възможно да се посуче около заварките и да стане на макаран. Но най правилния начин за скъсяване е реже се с колко ти трябва , и пренарезване на шлица,после термообработка ,шлайф и т.н.
            Ако не е тайна с какво си ги заварил ?
            Пренарезване, но почти на всички полуоски след шлиците диаметъра пада значително, та незнам какви шлици ще излезат. А за удължаване? заварка и във двата случая, скосяване 45 градуса до около 10мм. отвори и в двете половини водещ плътен щифт, заварка с електроди от рода на бьолер, вавно и по малко за да несе прегрява, и всичко това най добре на струга м/у центри.
            Последно редактирано от DIMILIEV; 20-05-11, 21:33.
            При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

            Коментар


            • #7
              От: Скъсяване/удължаване на полуоски

              Преди много много години срязах един диференциал от Жук, за да направя самоделен трактор. Полуоските ги застъргах и ги набих с голяма фаска за заварка като панти една в друга. Завари ми ги една комита работила някаде из необятния СССР. Ползва електроди ОК и най-странното бе, че не заваря от горе а от страни. Подложени бяха на зверски натоварвания, но нямаше проблем!!!
              Най-добре е да имаш богати приятели!!!
              Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

              Коментар


              • #8
                От: Скъсяване/удължаване на полуоски

                Нямаше възмажност за пренарязване на шлици щото ги скъсявахме само с 8 мм.
                Плътната направихме с отвор и щифт ,скосяване и после заварка.
                За подсилване външна сцепена втулка, като предварително престъргахме местото където трябва да легне до зачистване.
                Тръбната полуоска с набита вътрешно дебелостенна втулка 36х8 L=100мм по 50мм от двете страни скосена и заварена.
                Заварките на струг му центри на аргон но не зная точно с какъв материал ги заваря заварчикът.

                Коментар


                • #9
                  От: Скъсяване/удължаване на полуоски

                  Ще видим сега в Монтана ще издържат ли.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Скъсяване/удължаване на полуоски

                    И при двата вариянта има риск от счупване,като при плътната е по-голям(при мен си падаха на всеки старт).Може да стане перфектно,но след заваряването трябва да премине през термичното.За да няма съмнения,нарязване на шлици решават проблема,ако диаметърът не отговаря,може да се ползват примерно полуоски от УАЗ,малко трудно се обработват,но за сметка на това не им трябва термообработка.Тези ги правих за колега,комбинира фв и субару:
                    url=http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2142/139653224730604191013061429444GM3BonqMPF5JGwJgoVt.JPG] [/url]

                    url=http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2205/749236592113352461306142980HHcmBHDluPxUXoHAimq5.JPG] [/url]



                    Ето ги монтирани:

                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Скъсяване/удължаване на полуоски

                      Това е правилния начин ! Полуоските обикновенно са изработени чрез исковаване от стомани 40 - 60 Х които нямат добра заваряемост . Всичко останало е игра на късмета .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #12
                        От: Скъсяване/удължаване на полуоски

                        Тръбната ще изкара повече според мен.Може да се завари и без втулка.Плътната е почти невъзможно да се завари по цялото сечение.При тръбите не е така.
                        П.С.Все пак карданите са тръби и са заварени.
                        Единственото сигурно нещо е, че нищо не е сигурно.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Скъсяване/удължаване на полуоски

                          Че е това начина това е, но въпросът беше скъсяване или удължаване на съществуващи полуоски. За направа на нови можем да отворим цяла тема. Аз лично съм правил какви ли не, от стари за материал, трудничко се работят но става.
                          При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Скъсяване/удължаване на полуоски

                            Първоначално публикуван от joe007 Преглед на мнение
                            Тръбната ще изкара повече според мен.Може да се завари и без втулка.Плътната е почти невъзможно да се завари по цялото сечение.При тръбите не е така.
                            П.С.Все пак карданите са тръби и са заварени.
                            Така е,тръбните стават,но никой не знае кога ще се скъсат,сравнението с кардана няма нищо общо,въртящият момент през него е малък за сметка на оборотите 3000-5000об/мин,на полуоската е обратно,голям въртящ момент и ниски обороти,да речем около 1000об/мин,в зависимост от мпс-то...
                            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X