Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Заваръчни машини Paton - Украйна (мнения и обсъждане)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Заваръчни машини Paton - Украйна (мнения и обсъждане)

    В последните дни попаднах на доста интересни украински машини под марката Патон и се зачетох по-подробно и доста ми хванаха окото. Тук не са много популярни, никъде не намерих да са обсъждани, ще се радвам някой ако е имал допир до тях да се включи, ако пък не пак не пречи да си ги обсъдим.
    В България единствено открих ОнлайнМашини да продават техни модели, грабна ме конкретно това:

    PATON ProMIG-200

    За тея пари получаваш професионален електрожен като отделен блок, може да си го вземеш само него от поставката ако не ти трябва телоподаващото. Има един куп настройки, регулируем Arc force, като се регулира дори напрежението при което да стартира функцията, регулируем Hot start, може да се променя дори волт-амперната характеристика (казват, че за различните електроди е подходяща различна характеристика, например за базични била подходяща една, за рутилови друга), има пулс във всички режими включително MMA, използваем ВИГ режим, вярно с контактно запалване, но с плавно повишаване на тока и пулс. Дават му 70% ПВ при 200А и 100% при 167А. Има стабилизиращ блок и го дават да работи от 160 до 260V входно напрежение. Телоподаващото е с 15кг. ролка и понеже това им е професионалната серия го дават с оригинален шланг на Abicor Binzel. Звучи като приказка още повече при тая цена за която у нас се намира Sherman и подобни еднакво изглеждащи машини.
    Ето и подробните характеристики от сайта им:

    Paton ProMIG-200 (15-2) specifications

    Четох каквото намерих из руски и украински форуми, в Русия изненадващо не са много популярни, много малко мнения намерих за тях и то основно за стари машини, някой се оплакваше, че го върнал на сервиз и чакал месеци някакви части. Украинците пък обратно, казват, че техническата им поддръжка била на висота, хвалят се, че за 3 дни им оправяли машините при проблем, но нормално в тяхната си страна да реагират най-бързо.

    В youtube намерих ревюта, в това от Територия сварки правят подробно ревю на функциите и го тестват:



    Тук Измаил инвертор показва едно 250 амперово и го отваря, който разбира от електроника може да добие представа, но като цяло нищо лошо не казва, било добре изпълнено.



    Тук разглежда трифазните 270А и 350А, също ги разглобява



    Не знам как ви се струва, на мен ми изглежда като наистина да са се постарали да направят нещо качествено без да надуят цената до небесата. Още някой месец да поотделя пари и да се стопли времето и може да им звънна на тия от ОнлайнМашини да ги питам какво могат да внесат, че на сайта им пише, че не е налично.

  • #2
    Тези видяли ги:https://www.aigwelding.com/Price%20L...All-In-One.pdf
    Дават и отстъпка за членове на форума, а можеш и на място да пробваш машините,преди да купиш!
    0осем9осем7шест0осем7едно
    Миро

    Коментар


    • #3
      Ти къде си виждал Украинска техника да работи.Работил съм за кратко в една тяхна държавна строителна фирма...нещо като нашата Главбулгар строй.....Знаеш ли че са 80 г назад във времето от нас.Аз бях на обучение....тоест ние обучавахме тях.

      Трябва да си луд,да им обърнеш внимание на тяхна завърчна техника,имам някъде снимки с един пацан заварчик ...Беше зачислен към нас,където каквото трябва да заварява.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #4
        E сега така на общо основание да ги заклеймим, не знам. Доколкото четох, последните 5-6 години няколко пъти са правили обновления, имали са някакви дефекти, които са отстранявали, изглежда да имат развитие. Може досега да не са произвеждали свестна машина ама като имаш лоша репутация, за да я изчистиш трябва да се напънеш да предложиш нещо ново и качествено на конкурентна цена, та може случая да е такъв и да са направили добра машина. Не знам, опитвам се да гледам от техническата страна.
        Иначе знам за AиГ, от тях си взех Del 160 електроженчето и маска, загледах и синергичното им телоподаващо, което е за 669лв., при тях хубавото е, че продават изпитани машини и имат сервиз и не откриваш топлата вода с неизвестни марки.
        Но ей така рекох да си разгледам какво има и гледам там разни китайци, Шърман, какво ли не и на последната страница ми излиза тоя Патон, някакси различно изглежда, викам а, това пък не съм го чувал, гледам Украйна, стана ми интересно и като се зачетох то хич не изглежда лошо и цената му не е зле за това което предлага, та се зачудих защо е толкова неизвестно у нас и никъде никой не го споменава из форумите и не се обсъжда, та затова реших да пусна тая тема.

        Коментар


        • #5
          Чакай да те питам,като си доволен от АИГ...знаеш какво продават....какво точно си мислиш че ще намериш в украинска машина,и то в България.

          Дано не решиш че се заяждам,по скоро ме развеселява тая тема..

          При толкова читави машини в Бг...кеф ти Аиг,кеф ти Вики Б,кеф ти Есаб,кеф ти Кемпи,Фрониус....
          Ако не вики Хасково...

          Ти къде ръгна в Украйна.В Украйна има страхотни жени до 30 годишна възраст,страхотни бонбони,водка и толкоз.Никакви заваръчни машини ...забрави.
          Последно редактирано от Roninn; 22-02-22, 19:30.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #6
            E сега за Есаб, Кемпи и Фрониус чак няма пари, трябва да имаш производство или това да ти е основната работа и по цял ден да заваряваш за да е оправдано да си купиш тяхна машина.
            Телоподаващите на АиГ сигурно са хубави и добре заваряват, поне съм чел доста положителни отзиви за тях, но са основно телоподаващи. Да, всичките им имат режим ММА, но като цяло ми се струва, че той е на нивото на електроженчето, което вече имам, там с разликата, че са 30-на ампера по-силни. А на мен ми се иска и по-джиджан електрожен, не че това, което имам не работи, но понякога ми лепне електрода, понякога ми гасне насред шева. И аз понеже не мога много да заварявам, абе заварявам все пак щом си заварих някак порта за гаража, но съм си начинаещ на има няма 2-3 кутии електроди, гледам разни функции Hot start, Arc force и все си мисля, че ако имам машина с истински такива функции, които се регулират всичко едва ли не ще ми потръгне по масло и ще ми е много по-лесно да заварявам с електроди. Например горещия старт да си го направиш да тръгва с 50% по-силен ток от избрания за половин секунда да загрее електрода и по-малко ще ти лепне в началото. Гледам разни клипчета как тестват тия функции, пускат arc force и нарочно забиват електрода във ваната и той нито гасне, нито залепва и така се зарибявам, че ще е много яко да имам такива функции. Заваряват на по-нисък ток и електрода не им лепне, електрожена си форсира тока като тръгне да залепва.
            И точно затова ме грабна Патона, че има всичко в едно, хем и електрожена е по-професионален и има всичките възможни функции и настройки, хем и телоподаващо, а са и в отделни корпуси, ако ти трябва само електрожена не е нужно да мъкнеш всичко, с една дума нищо повече не ми трябва. А и напрежението му на празен ход е малко по-високо 75V и това си е от полза при базичните електроди. И те така стигнах до Украйна.

            Коментар


            • #7
              Имам вече незнам колко машини,със телоподаващо работя ако не всеки ден,то през ден.След всичко написано от теб,разбирам че заслужаваш да си купиш точно тая машина от Украйна.

              Ако електрода ти гасне ,залепва и т.н То това ще ти се случва със всяка машина.

              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                В бившия Съветски съюз Института по заваряване се казваше " Институт для сварки имени Патона".
                +359 889 301 623 Явор
                Suzuki Grand Vitara 2,0л.2007

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от bradi Преглед на мнение
                  В бившия Съветски съюз Института по заваряване се казваше " Институт для сварки имени Патона".
                  Така е . После си остана украински .

                  https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98...BE%D0%BD%D0%B0

                  Между другото , това беше мястото , където се развиваше заваряването като наука от тази страна на Железната завеса. Ходил съм за кратко командировка в института в Киев , в късния /зрелия социализъм и знам за какво иде реч .
                  ... в днешни дни какво и колко е останало - баф ли го . Но все за едно "телоподаващо" предполагам все са намерили сили .
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #10
                    https://www.youtube.com/watch?v=dD6SaTmV1VA

                    Коментар


                    • #11


                      И другата гледна точка.

                      https://youtu.be/g_5vlHVmKQE

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2022-02-24-21-58-41-007_com.google.android.youtube.jpg
Прегледи:496
Размер:195.0 КБ
ID:6821434
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #12
                        https://youtu.be/fbr_8YtQLkc

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2022-02-24-22-03-41-976_com.google.android.youtube.jpg
Прегледи:495
Размер:205.6 КБ
ID:6821439
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • #13
                          Това е съветска пропаганда!
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар


                          • #14
                            Тоя червения Патон, който го ремонтира в първото видео е вече стар модел, има две обновления след него и мисля, че този проблем, който показва вече е отстранен. А тея зелените от Eco серията, Патон си казват, че се произвеждат в Китай по тяхна поръчка, затова и ги маркират с това Eco да се различават, съответно са и по-евтини, все пак трябва да предлагат и някакъв нисък клас по-бюджетни машини. Но за тях не съм се залетял, не предлагат нищо различно от кой да е инвертор на пазара. Но професионалната им серия за която писах в първия пост, с червените надписи си се произвежда в Украйна, тяхна разработка си е и е най-високия им клас.
                            Tова е първото обновление:


                            A това е което се продава в момента, леко са сменили цвета на кутията и Патон вече го пише на латиница:

                            Коментар


                            • #15
                              Доколкото си спомням, че беше отдавна. Апаратът вероятно е кръстен на инж, Патон, Когато бях на екскурзив я Киев в началото на 80-те, имаше мост с негово име над река Днепър. Казваха. че е първият мост, базиран на заварки в СССР. Хотелът ми беше в непосредствена близост.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:wikimedia_org_xsandriel_id37801_650x410_2_650x410_1_650x410.jpg
Прегледи:455
Размер:71.9 КБ
ID:6821746

                              ПП: Хотелът се вижда на снимката вляво от моста с леко розов отенък. По онова време, се казваше "Славутич".
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X