Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Търси се майстор за проверка и ремонт на плазма

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Търси се майстор за проверка и ремонт на плазма

    Препоръчайте ми човек за ремонт на една плазма-китайски боклук,от хасковските,Р80.Един път им я пращах че уж има гаранция и ми я върнаха така както съм я пратил след 2 месеца.Нямам нерви да се занимавам повече с тях.Ако знаете някой който би се наел да я отвори и диагностицира,моля кажете.Реално не е работила,нова е,но ако не ми върши работа заминава в контейнера-скраб в гаража не търпя.Благодаря!
    Yamaha Yz450F
    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
    Всичко с ''рошави''гуми!

  • #2
    Това Р80 дето си написал е модела на горелката,напиши модела на плазмата или сложи снимка.Или ми звъни 0887480232.
    Посетете сайта ми : http://mashini-plazmeno-riazane.com

    Коментар


    • ivo929
      ivo929 коментира
      Редактиране на коментар
      Писах ти лично с линк където може да видиш плазмата

  • #3
    Честно казано няма марка-пише самоrofesional plasma cuter на нея CUT60.
    Yamaha Yz450F
    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
    Всичко с ''рошави''гуми!

    Коментар


    • #4
      Е , ами модела е CUT60.Кво прави ,не иска да пали ?
      Посетете сайта ми : http://mashini-plazmeno-riazane.com

      Коментар


      • #5
        Питай Асен (Aig)
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #6
          Били описъл в какво по-точно и е проблема.

          Коментар


          • #7
            Прати ми я, 0898798624. Зависи и какво и е точно, ако не се е опекло всичко вътре се ремонтира.

            Коментар


            • #8
              Плазмата е нова.Още като я купих,реших да я пробвам,започва да реже,изведнъж спира,стискаш спусъка-нищо,от време на време пука и хвърля искра но няма основната дъга,като и кефне пак тръгва,реже малко,изведнъж спира и т.н.Върнах я за ремонт,държаха я два месеца,взех си я обратно,вчера ми се наложи да направя един срез-нищо,само една искра и няма основната дъга,не реже.Пускам и натискам спусъка отново,нищо не се случва,и така няколко пъти,докато пак има искра,но нищо.Намалих въздуха,пак така.Искам да я види и пробва човек,който да види какво прави,да я разглоби и ремонтира,и ако може да махне проблемната част като я замени с качествена или ъпгрейдне с нещо по-добро.
              Последно редактирано от ivo929; 04-05-21, 07:33.
              Yamaha Yz450F
              Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
              Всичко с ''рошави''гуми!

              Коментар


              • #9
                Сега надявам се разбра защо от хасковските търгаши не трябва да се пазарува. Тая машина може и никога да не е пускана в завода, даже и за проба, камо ли настроена като хората. Попадал съм на такова - сглобяват и директно в кашона. Очеизвадно никога не пускана.

                Друга плазма без пилотна дъга хващал ли си някога? Въздуха на около 4 бара се гласи обикновено. Ако е прекалено влажен, прави такива проблеми, ако налягането е високо - пак. На между 3 и 4 се работи най-добре. Възможно е да са осрали нещо по запалката - не е като да не сме виждали и такива истории - първата ми плазма започна да пали драстично по-добре като и пипнах запалката (навиването на намотките и разстоянието между електродите на искрището). А възможно е и проблема да е в горелката, макар и малко вероятно.

                Освен aig и dragozow, може и Данчо (deltech.bg) да я види.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #10
                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Сега надявам се разбра защо от хасковските търгаши не трябва да се пазарува. Тая машина може и никога да не е пускана в завода, даже и за проба, камо ли настроена като хората. Попадал съм на такова - сглобяват и директно в кашона. Очеизвадно никога не пускана. ....
                  Мдаа, и аз попаднах на същия вариант, когато съвсем целенасочено си купих хасковски комбиниран инвертор. Първата получена машина изобщо не пожела да отлепи. Прибраха си я и ми пратиха друга, която явно бяха пробвали предварително

                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • #11
                    Всичко в гаража ми е някаква марка.За първи път купувам боклук от Хасково.В същото време мой познат си купи от Лидъл тяхната плазма-40А.Аз като по ''майстор'' си взех хасковската-почти двойно по-скъпа,60А,тежаща 15 кг-викам си,тежка е,вложен е материал,ще върши работа.Сега,моя човек ме бъзика и си реже с тази от Лидъл.Плазмата днес тръгна към Данчо-Драгозов ме и един колега от темата ме насочи към него.Ако и той не може да я направи,направо заминава в контейнера.
                    Yamaha Yz450F
                    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                    Всичко с ''рошави''гуми!

                    Коментар


                    • #12
                      За да е 60А, ще да е трифазна (ако някой продава монофазна и твърди че е реални 60А, прати му много здраве от мене - реални са точно колкото 250-те ампера на монофазен китайски електрожен), и с пилотна дъга, или поне палене от разстояние.

                      Ще я направи. После познатият ти ще ти я иска на заем за дебели железа. Данчо не за сефте оправя такива железа.

                      ПП: Всъщност ако е монофазна, и са я набримчили да вади уж 60А - ето ти я причината. Опитва да извади 60, тока от мрежата отива някъде си (щото и напрежението пада), силовата част е защитена по ток и изгасва.

                      Пробва ли я изобщо да речем на 30А? Плазмите имат навика да гасят лампите по-качествено и от електрожен Кракра, особено при не до там дебела инсталация или мрежово напредение под нормата.
                      Последно редактирано от sparkybg; 10-05-21, 20:13.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #13
                        Най малко на 40 съм я пробвал.Допуснах го и това за това,понеже гаража ми е на 20 метра от къщата и уж с хубав кабел до там.Играх си да мъкна компресора до къщата,заедно с плазмата,и там така.Преди ''ремонта'' режеше,спираше,тръгваше когато си иска,сега и това не направи като реших да я използвам за първи път след като ми я върнаха.Монофазна е,направи ми впечатление че кабела за включване в мрежата е доста сериозен.
                        Yamaha Yz450F
                        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                        Всичко с ''рошави''гуми!

                        Коментар


                        • #14
                          На колко разстояние от къщата е само половината задача - другата половина е какво идва до къщата. Ако компресора сериозно си мени звука докато се реже с плазма на същата фаза, смятай че отиваш на 180 волта. Имал съм 2 40-ки и една 50ка. Както ще да ги пържиш ако до трафопоста няма дебели жици и не е наблизо, напрежението кляка, машината се опитва да компенсира, вдигайки тока, докато се претовари. Читавите машини просто намаляват тока без да изключат, малко по-нечитавите изключват за няколко секунди и сами се рестартират, съвсем евтините понякога трябва да ги изключиш и включиш за да тръгнат пак.

                          За въздуха ти казах вече - дебнеш до какво налягане (докато духа и на манометъра на самата машина, не на компресора) конкретната машина с конкретната горелка пали лесно, и от точката, в която зап-очне да се гевези, връщаш назад половин бар. Обикновено е накъде около 4 бара. Разликата между голяма и малка горелка е по-често в дебита, а не в работното налягане.

                          Ама, това като си я получиш поправена и настроена.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • ivo929
                            ivo929 коментира
                            Редактиране на коментар
                            Пробвал съм я на 3,5-4 атмосфери на манометъра на машината,все правеше номера.Имаше няколко пъти в които си режеше супер-рязах една ламарина с дължина на среза-3 метра,беше добре.Но май това беше единствения път в който успя да ми свърши работа.Ще видим като си я взема от ремонта как ще е.

                        • #15
                          Никога не съм отварял плазма.
                          Вътре как е направена? С импулсен инвертор и полеви като на електрожена ли е??
                          От чисто любопитство питам

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X