Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Снаждане на ауспух - с какво?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Снаждане на ауспух - с какво?

    Нощес някой легнал под джипа и си отрязал парче от ауспуха, по средата, дълго към 70 см. Когато купих колата, там дрънчеше малко гърне и я закарах да го заварят. Оказа се, че някога е имало катализатор, ама са го прибрали още в Италия. Сега реве като кросов мотор на рали.
    С какво за снадя тръбите? Има ли нещо, което да закрепя със стеги?

    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

  • #2
    Има лепило за ауспуси, ама то по-скоро е уплътнител. Трябва си заварка.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #3
      Има как да се направи ако не искаш заварка.
      парче тръба се раздува в двата края, мажеш с уплътнители за ауспуси, нанизваш и слагаш скоби.

      Каква е идеята?
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        Какъв е въпроса ...сам да го направиш ...някой да го направи без пари ...или какво е най евтиното решение???

        Коментар


        • #5
          Най-евтиното решение. Ако мога сам - най-добре. Колата е на 20 години.
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • ivo-police
            ivo-police коментира
            Редактиране на коментар
            В най близкия сервиз за ауспуси да ти заварят едно парче тръба.

          • Asen Kushlev
            Asen Kushlev коментира
            Редактиране на коментар
            На 5 и на 25 години да е, все тая, 20 кинта при кварталния заварчик. Ти ще дадеш 10+ лева за лепило, още към 10 за скоби, ще утрепеш половин ден висене под колата и ефекта е неясно траен.

          • ivo-police
            ivo-police коментира
            Редактиране на коментар
            Така де.Ем по евтино ем не се мориш.

        • #6
          Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
          Нощес някой легнал под джипа и си отрязал парче от ауспуха, по средата, дълго към 70 см. Когато купих колата, там дрънчеше малко гърне и я закарах да го заварят. Оказа се, че някога е имало катализатор, ама са го прибрали още в Италия. Сега реве като кросов мотор на рали.
          С какво за снадя тръбите? Има ли нещо, което да закрепя със стеги?
          Завалията, трябва да е бил много на зор, та да се навира под джипа за парче тръба.

          Ако не ти се заварява, с такива скоби:

          https://eco-traffic.com/image/cache/...B2-250x250.jpg
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #7
            По скоро се е объркал-помислил е,че краде катализатор

            Коментар


            • #8
              На някои дърти коли катализаторите са доста скъпи. Каква е колата?
              Баща ми кара Митсубиши Спейс Стар 1,6 2001г. и катализаторите му вървят към 500лв..
              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
              Телефон - в профила!

              Коментар


              • ivo-police
                ivo-police коментира
                Редактиране на коментар
                Кой го интересува какво кара баща ти !!!Има прост въпрос и се търси прост и евтин отговор!

              • rosen_offroad
                rosen_offroad коментира
                Редактиране на коментар
                Диско 2 ТД5 трябва да е.....

            • #9
              Има скоби, широки около 10см. Водят се скоби за мека връзка.

              Купуваш парче същата тръба като твойта (от ем комплект 33 например), 2 такива скоби:


              и.... по-нататък смятам няма нужда да обяснявам.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • trapper
                trapper коментира
                Редактиране на коментар
                Благодаря, Спарки. Това май е най-лесното решение.

            • #10
              Трябва ти и паста иначе ще свири
              и пак няма да е по евтино от първия ауспухаджия да ти парне тръбата
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                На такъв съм ходил 2 пъти в живота си, и двата пъти им оправях говната после с МНОГО псуване.

                Обикновено където има скоби, има и паста.

              • turtey
                turtey коментира
                Редактиране на коментар
                Това е така.
                Но две скоби по 15 кинта, един метър тръба и той толкова, десет лева Еконт и 15 лв паста.

            • #11
              Кварталните заварчици рЕзко намаляха поне по нашите географски ширини. А пък тия, които работят за бутилка гроздова, още по-рЕзко. Та по-скоро цената ще е по 20 лева на кръгче
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • Veni1
                Veni1 коментира
                Редактиране на коментар
                В Пловдив пристигат нови попълнения от арабски произход. И интересно - добре се справят.

              • santaclash
                santaclash коментира
                Редактиране на коментар
                Не знам какво са бачкали там в пустинята, ама и при нас има едни такива...магьосници са направо с оксижена. За 120 лева по-миналата година ми смениха всичко от катализатора нататък, а той е зад мотора точно. Т.е. цялата система, с всичко.Две гърнета, тръби и сумати заварки.

              • Kirilpm
                Kirilpm коментира
                Редактиране на коментар
                Не че нещо, ама сигурен ли си че ти го заваряха с оксижена?Сигурно има 15 години откакто не съм виждал някой да зарежда и пали оксижен за един ауспух.Иначе според зависи колата едно качествено гърне почва от 120 и расте нагоре.За 120 лева с две гърнета, тръби, труд и консумативи не знам къде им излиза сметката.

            • #12
              Е?
              70>40
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #13
                Правил съм следното. Защото скоби не навсякъде има. Парче ламарина 1.5мм. Хващаш тръбата модел на менгемето. С чука огъваш по тръбата, като стигнеш до краищата, горе долу преценяш и режеш с шлайфа. После с електрожена на 70ампера и електрод 2.0мм правиш шев между двата края на ламарината. Правиш два-три разреза, мажеш с уплътнител и стягаш със скобите. Зорлем работа е....

                Коментар


                • ivo-police
                  ivo-police коментира
                  Редактиране на коментар
                  Седемдесет сантима шев на нещо къде няма да изкара година??Всички сме правили прОстотий и аз де ...но си мисля че тръба и кварталния заварчик ще е най евтиното.

                • veskov
                  veskov коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не е време вече за скоби и самоделки, правили сме какво ли не. Точно преди 3години докато платя 30лв на касата, бяха монтирали тръба на мястото на катализатора. Това в мкомплект.

                • venkabg
                  venkabg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Простотиите съм ги правил от липса на телоподаващо. Така разбираш всъщност колко тънко може да заварява Кракрата. И продължавам с някои цигании, щото още не съм заделил за една заваръчна машина. Аз в началото разбрах, че се търси евтино решение от типа "сделал свои рукави", та затова споделих.

              • #14
                В първия сервиз за ауспуси се решава проблема.
                п.с. баси..пак ли започнаха катализаторите....беше поспряла тая мода.
                Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                Коментар


                • #15
                  Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
                  В първия сервиз за ауспуси се решава проблема.
                  п.с. баси..пак ли започнаха катализаторите....беше поспряла тая мода.
                  Очаквай да започнат и акумулаторите, горивото и прочие кокошкарски истории. Още преди половин година ви го писах в "коронованата" тема. Предстои ни доста "интересен" есенно-зимен период.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • ivo-police
                    ivo-police коментира
                    Редактиране на коментар
                    Започнали са.На кумеца колата,прозорец,акумулатор с бушонното табло ,кабелите срязани и катализатора отрязан от едната страна от другата си висеше инструмента.

                  • santaclash
                    santaclash коментира
                    Редактиране на коментар
                    Акумулторите и гориото не са ги спирали никога.

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не са ги спирали наистина. Само дето ще позачестят с 1-2 порядъка.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X