Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Заварка на блок на Praga

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Заварка на блок на Praga

    Първоначално публикуван от gogo77 Преглед на мнение
    Издълбай пукнатините с флекс с диск за пилене /дебел/. Втрий креда в каналите и след това почисти с телена четка. Нищо не подгрявай преди заваряване. Ползвай чугунен електрод 2,5мм /може и NiFe електрод/. Напълни каналите със заварка при по-висок ампераж /примерно 130А/, след което с диск за рязане /2,5-3мм/ направи нови канали в получената заварка. Докато блока е още топъл довърши заварката при 100А. Ъгъла на водене на електрода е важен и е добре тая гимнастика да се направи от заварчик. Не е скъпо както те плашат .....
    Не е въпроса в цената която ще платя за заварката, проблема е разнасянето на блока насам натам. В колата не го събира, тежък е и евентуални куриерски разходи обезмислят упражнението и нов блок ще излезе на същите пари. Там където е блока няма майстор който да го завари правилно. За това мисля да подготвя материалите и все пак ще го завари човек дето е заварял някога.

    Коментар


    • #17
      От: Заварка на блок на Praga

      Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
      Ако е само да не тече масло и няма усилие там, перфектно обезмасляване, поошкурете го, ако може и в цепнатините и с хубав течен метал ще стане като ново.
      Мисля да загладя заварката и да го "шпакловам" с течен метал отгоре за по сигурно.

      Коментар


      • #18
        От: Заварка на блок на Praga

        Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
        Ако е само да не тече масло и няма усилие там, перфектно обезмасляване, поошкурете го, ако може и в цепнатините и с хубав течен метал ще стане като ново.
        +1 Само преди това спрете пукнатините.
        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

        Коментар


        • #19
          От: Заварка на блок на Praga

          Забележете,че пукнатините не са само между конзолите,а и около цялата долна част на лявата конзола.Забележете пукнатините вляво,продължават и надолу и може би има спукано и под реброто свързващо двете конзоли.Трябва да се завари и за здравина,не само за плътност,като преди това трябва да се уверите,че стартера ляга нормално в конзолите-т.е. да проверите дали двете конзоли са в съосие и дали радиуса на лявата се е запазил или е деформирала.От това ще зависи не само надеждността на закрепване на стартера,а е възможно да повлияе и на правилното зацепване на зъбите на бендикса във венеца.

          Коментар


          • #20
            От: Заварка на блок на Praga

            Ако искаш обади ми се по телефона, щото е много за обяснение.
            Трудно ми е писането в момента.
            Асен Георгиев 0889 522 036
            АИГ-Заваряване ООД
            Заваръчни апарати "DEL"
            http://www.aigwelding.com
            0889 522 036

            Коментар


            • #21
              От: Заварка на блок на Praga

              Пак ще се опитам да публикувам мнение,въпреки че и вчера писах,но не го виждам в темата.Вероятно модератора не е приел мнението ми за стойностно,понеже съм нов във форума.Все едно,пак ще се опитам.
              1.Какво да разбираме под "стандартен електрожен" - чугуниЙ се заварява най добре с Ni-Cl или NiFe-Cl електроди,а за тях трябва прав ток.
              2.Ограничаването на пукнатините не е само пожелателно,почистването им също.
              3.Предложението на колегата petroffbg също е логично,ако блокът не е релефен от вътрешната страна.Може да се направи кръпка.Чугунът трудно поема напрежения,затова е по добре да се заварява от вътрешната страна на удара.
              4.gogo 77 също е прав за подгряването,само ще допълня че е добре да нагрявате лъчите на пукнатината към дупката.
              5.Предложението за замаскиране на "резила" на заварчика с течен метал,също не е лошо.Ама ако разчитате само на него,ще ви направи за резил.
              Дано съм бил полезен.

              Коментар


              • #22
                От: Заварка на блок на Praga

                А аз бих се пробвал при дадените условия, с телоподаващото.Само че, с медно-силициева тел...CuSi3.Газ аргон.Издълбаване на пукнатините, дупки в краищата им, умерено подгряване.После не бих си играл да го мажа с нищо освен боя.

                Коментар


                • #23
                  От: Заварка на блок на Praga

                  http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=181647 Една моя темичка от преди години . Заварката не е мръднала .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #24
                    От: Заварка на блок на Praga

                    Първоначално публикуван от kosta-s Преглед на мнение
                    1.Какво да разбираме под "стандартен електрожен" - чугуниЙ се заварява най добре с Ni-Cl или NiFe-Cl електроди,а за тях трябва прав ток.

                    Дано съм бил полезен.
                    Щеше да бъдеш напълно полезен ако знаеше че чугуниЙ се заварява добре и с електроди който могат да работят и със стардартен електрожен .А аз очаквах някой да сподели точно това!Да, ама ,не!
                    https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
                    https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

                    Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Заварка на блок на Praga

                      Първоначално публикуван от welderargon Преглед на мнение
                      Щеше да бъдеш напълно полезен ако знаеше че чугуниЙ се заварява добре и с електроди който могат да работят и със стардартен електрожен .А аз очаквах някой да сподели точно това!Да, ама ,не!
                      Ми сподели ти де.Нали знаеш.Пък и така можеш да си полезен и на мен,невежия.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Заварка на блок на Praga

                        1.Какво да разбираме под "стандартен електрожен" - чугуниЙ се заварява най добре с Ni-Cl или NiFe-Cl електроди,а за тях трябва прав ток.
                        Щеше да бъдеш напълно полезен ако знаеше че чугуниЙ се заварява добре и с електроди който могат да работят и със стардартен електрожен .А аз очаквах някой да сподели точно това!Да, ама ,не!
                        Ето малко бисери от мен......
                        Тия електроди работят и с "крив ток", даже го препоръчвам. Когато с тях се заварява с "прав ток" полярноста се избира според комплексното съдържание на никела ИЛИ на желязото в тела. Когато въглерода е комплекс с никела се заварява на обратна полярност, когато е с желязото на права полярност.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Заварка на блок на Praga

                          Нямам претенции да съм специалист в която и да е област.Бихте ли ми казали как се обръща полярноста на електрожен тип "пернишка саксия".Може би като обърнем щепсела в контакта?...

                          Признавам си,много неща съм научил от този форум.Например от тази тема https://www.google.bg/url?sa=t&rct=j...44686652,d.bGs

                          Даже последните заваръчни апарати ги купих от Асен и Георги,които често ги ползвам и за консултанти.
                          Без да правя четки на никого,във форума има доста стойностни хора,което е и причината да се регистрирам.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Заварка на блок на Praga

                            Първоначално публикуван от kosta-s Преглед на мнение
                            Нямам претенции да съм специалист в която и да е област.Бихте ли ми казали как се обръща полярноста на електрожен тип "пернишка саксия".Може би като обърнем щепсела в контакта?... .
                            Естествено че няма как . "Пернишката саксия" работи на "крив ток" , както се изрази Гогата . Демек : на променлив . И вярно че може и с нея . Стига да използваш електроди с рутилова обмазка .
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Заварка на блок на Praga

                              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                              Естествено че няма как . "Пернишката саксия" работи на "крив ток" , както се изрази Гогата . Демек : на променлив . И вярно че може и с нея . Стига да използваш електроди с рутилова обмазка .
                              Здравейте,колега.
                              Възхищавам се на хора като Вас.
                              Не случайно постнах линк към темата в която толкова подробно обяснявате какъв е подхода при заваряване на чугуниЙ.
                              Дискусията,всъщност тръгна от въпроса ми:Какво да разбираме под "стандартен" електрожен.
                              Все пак заваряването на каквото и да било не приключва с избора на метод.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Заварка на блок на Praga

                                На мен хич не ми харесва дупката. Около нея всичко е натъртено и напукано. Не е единична пукнатина, която да спреш и завариш с шев
                                Nissan Terrano 2,7 TDI

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X