Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аргонова защита на затворена неръждаема тръба

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Аргонова защита на затворена неръждаема тръба

    Привет!

    Реших да пусна отделна тема за въпроса си, тъй като може би не е точно за темата с първи стъпки....

    Ще си правя стойки за куфари за мотора и реших да са от неръждавейка. За пример слагам снимка на нещо сходно на моята идея:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Givi-PL148-Pannier-Rack-0.jpg
Прегледи:1
Размер:91.3 КБ
ID:6114995

    Съответно огъването на тръбата, до получаване на затворения контур от фирма, ще излезе горе-долу колкото 8 броя колена. Не броя заваряването и консумативите, тъй като ми е кеф, да го правя, а кефа цена няма
    За заваряването на 3те колена към 4те прави е ясно прогонването с аргон, но как да го направя за четвъртото последно коляно...? Помислих си, да си направя нещо като платформа с перфорация, с която да защитя повече около заварката, но вътре в коляното(а и по тръбите) пак ще остане въздух. Ако прогоня тръбата с допряно коляно, завъртяно примерно нагоре, горе-долу ще махна въздуха. Тогава обаче, трябва да съм достатъчно бърз, да сложа коляното обратно залепено за двете тръби, за да не избяга аргона.

    Има ли някаква стандартна практика за този вид сглобки?

    Потърсих из гугъл, но нищо конкретно не намерих...
    Subaru Impreza 2.0 '98
    Honda Africa Twin RD07 '95
    Honda Africa Twin RD07А '96

  • #2
    От: Аргонова защита на затворена неръждаема тръба

    Първоначално публикуван от nhadjinikolov Преглед на мнение

    Има ли някаква стандартна практика за този вид сглобки?

    .
    Има да !И тя е че за тоя вид сглобки (стойки за куфари за мотора) няма нужда от обратна защита !
    https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
    https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

    Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

    Коментар


    • #3
      От: Аргонова защита на затворена неръждаема тръба

      И за какво ще е цялата дандания, като в тая тръба няма да тече нищо, няма да е видима заварката и въобще аз не виждам да има нужда от защита.
      Направи си красиви външни шевове и ти е достатъчно.
      А, и уелдъра е писал същото, но явно сме писали едновременно...

      Коментар


      • #4
        От: Аргонова защита на затворена неръждаема тръба

        Благодаря за бързите отговори!

        Може би по-скоро от педантизъм... Но ще Ви послушам де!
        Subaru Impreza 2.0 '98
        Honda Africa Twin RD07 '95
        Honda Africa Twin RD07А '96

        Коментар


        • #5
          От: Аргонова защита на затворена неръждаема тръба

          Като ще е педантично най-добре някой да огъне тръбата в нужната форма отколкото с тези колена.

          Коментар


          • #6
            От: Аргонова защита на затворена неръждаема тръба

            Гледам имаш някаква връзка с В.Търново. В Беляковец има едно момче което се занимава с изработването на ауспуси на мотори, ролбари и др. подобни. Работи добре и е майсторче-табиятлия. Разгледай му страницата във фейса. Ако искаш могада ти дам телефона му.
            www.facebook.com/Antonovič-Roll-Bars-Exhaust-625707804171238/?fref=ts
            П.П. не правя реклама. Просто искам да упътя колегата към човек, който може да му свърши работа.
            "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

            Коментар


            • #7
              От: Аргонова защита на затворена неръждаема тръба

              Първоначално публикуван от nhadjinikolov Преглед на мнение
              Привет!

              Реших да пусна отделна тема за въпроса си, тъй като може би не е точно за темата с първи стъпки....

              Ще си правя стойки за куфари за мотора и реших да са от неръждавейка. За пример слагам снимка на нещо сходно на моята идея:

              [ATTACH=CONFIG]868202[/ATTACH]

              Съответно огъването на тръбата, до получаване на затворения контур от фирма, ще излезе горе-долу колкото 8 броя колена. Не броя заваряването и консумативите, тъй като ми е кеф, да го правя, а кефа цена няма
              За заваряването на 3те колена към 4те прави е ясно прогонването с аргон, но как да го направя за четвъртото последно коляно...? Помислих си, да си направя нещо като платформа с перфорация, с която да защитя повече около заварката, но вътре в коляното(а и по тръбите) пак ще остане въздух. Ако прогоня тръбата с допряно коляно, завъртяно примерно нагоре, горе-долу ще махна въздуха. Тогава обаче, трябва да съм достатъчно бърз, да сложа коляното обратно залепено за двете тръби, за да не избяга аргона.

              Има ли някаква стандартна практика за този вид сглобки?

              Потърсих из гугъл, но нищо конкретно не намерих...
              За такива цели, когато не може да се пусне обратна защита има специални пасти за защита на корена.

              Коментар


              • #8
                От: Аргонова защита на затворена неръждаема тръба

                Аз вече го направих, както казаха колегите и го полирах отгоре, за да няма оцветяване
                Сега трябва да намеря свободно време и да направя останалата част от стойките
                Subaru Impreza 2.0 '98
                Honda Africa Twin RD07 '95
                Honda Africa Twin RD07А '96

                Коментар


                • #9
                  От: Аргонова защита на затворена неръждаема тръба

                  За твоите цели не е и необходимо защита. Писах по принцип

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X