Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Залепяне или вулканизиране на гума към метал - как?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Залепяне или вулканизиране на гума към метал - как?

    Ще пробвам с някоя от тия - http://tuning-parts.bg/reducirashti-pravi/. Дават ги да издържат до 280°, но пък нямам идея каква t вдига главата на цилиндър с въздушно охлаждане.

    Коментар


    • #32
      От: Залепяне или вулканизиране на гума към метал - как?

      По смътни спомени цилиндрите на БМВ/Урал стигаха в оребрението до 180 градуса .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #33
        От: Залепяне или вулканизиране на гума към метал - как?

        Малко късно виждам темата, това съм завършил това в ВХТИ и ще кажа, към алуминий, адхезия 20%, но към желязо 100%. От сместа за вулканизиране, обикновенно етилен-пропиленов каучук с бензол се разтваря и се прави лепило. Детайла стоманения се почиства на песъкоструен апарат ,маже се с лепилото. Поставя се в матрицата и се слага вулканизационната смес и се загрява точно определено време, за да се вулканизира. Така правеха бандажните колела за танковете в Зебра-Курило. Всичко друго е измислено, вярвайте ми.
        Последно редактирано от белята; 22-10-12, 17:16. Причина: кривопис
        Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

        Коментар


        • #34
          От: Залепяне или вулканизиране на гума към метал - как?

          Мхм гледам, че не съм си доразказал деянията. Купих си преходна силиконова втулка, която пасва идеално и на двата размера. Същия ден случайно стана въпрос в един автосервиз за това и човека ми го залепи със силикон (или лепило - не съм сигурен точно какво се води) на Рейнц. Още не се е разлепило...
          Беля, вероятно това е най-правилния начин, но е трудно постижим в извънзаводски условия.

          Коментар


          • #35
            От: Залепяне или вулканизиране на гума към метал - как?

            Колеги, виждам, че темата е изгубила давност към днешен ден и е приключена отдавна но имам и аз подобно питане, та за да не разводнявам форума излишно реших да използвам тази тема. При мен проблема не е между фланеца и гуменото уплътнение, а в самата гума, която е залята на фланеца. Ходих на няколко магазина, които са специализирани в продаването на такива неща, но никой не успя да ми даде точен отговор с какво ще стане, и ще издържа на температурните промени. Един от проблемите е, че не мога да ги сваля фланците, в краен случай вече ще ги сваля и ще направя схемата с преходните маркучи с различни размери. Карбуратори ми са Микуни БС30, т.е. входящия отвор към фланеца трябва да е 30мм, но другия край (фланеца) не знам с какъв размер ще е след премахване на оригиналната гума. В сайта, който по-горе е цитирал колегата видях, че има фланец от 32 към 25, което мен въобще не ме устройва. За нагледно представяне на ситуацията съм направил една снимка, която съм приложил долу. Също така, за да добиете представа за цялата схема може да видите този линк - http://www.easyparts.nl/showdrawing/...01/Intake.html Фланците са с номера 1 и 2 на схемата.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC04151.jpg
Прегледи:1
Размер:110.9 КБ
ID:5542921

            Ако някой може да ми предложи решение на проблема или алтернатива, ще съм много благодарен. Май е добре и да вметна, че все още фланците не са пукнати напълно, а само повърхности, защото двигателя не взима допълнителен въздух от там .... въпрос на време е да се сцепят, все пак са 12 годишни.

            Поздрави, Ицо.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X