Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Инверторен електрожен

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Инверторен електрожен

    някой има ли практически наблюдения върху такъв електрожен
    "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

  • #2
    До: инвенторен електрожен

    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F0%EE%E6%E5%ED
    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
    ...Кефа е абсолютен, особено ако си работил до скоро с руско желязо както аз. Тежи колкото лаптоп, гушваш си го и се катериш където поискаш. Заварява се с прав ток и предимствата са ти ясни. Удоволствие за работа и пренасяне най-вече
    От няколко години ползвам подобен и няма какво повече да добавя.
    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

    Коментар


    • #3
      До: Инверторен електрожен

      Аз искам да питам понеже ми трябва такъв като част от оборудването за експедиции. Т.е. трябва ми електрожен който евентуално ще се ползва много рядко ако въобще се ползва. Та в тази връзка има едни в магазините Практикер които са изумително евтини (~450лв) - стават ли за моите цели или въобще не работят, има ли някой впечатления? Ще се радвам и ако някой каже нещо конкретно за определен модел.
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #4
        До: Инверторен електрожен

        аз ще взимам служебен,цената е 700 лв.
        160 А
        35 % 155 А
        65% 125 А
        утре ще изпробвам един такъв и ще пиша
        а за марката не я знам точно каква е
        може да се регулира от 5 до 160 А
        "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

        Коментар


        • #5
          До: инвенторен електрожен

          Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F0%EE%E6%E5%ED


          От няколко години ползвам подобен и няма какво повече да добавя.
          точно заради лекотата го взимам , че една кра-кра ми скъса ръцете от носене.
          "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

          Коментар


          • #6
            До: Инверторен електрожен

            В Практикер съм виждал само окаян буклук. За 450 лева може да има приличен само трансформатор, ама не там. Обаче той тежи страшно. Колкото да пътуваш трансформатор не купувай, ще ти дам моя.
            Първият инвертор който си струва да се купи е 2 000 лева с всичката комплектация. Ама и той не се пали отдалече, пък като се допира електрода, после шнурчето бяга и мърда. Не става за финна работа. С каквото може и хляба да си вадиш вече е 4 000. Има и за 40 000, ама те са главно за специални заварки.

            Коментар


            • #7
              До: Инверторен електрожен

              Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
              Аз искам да питам понеже ми трябва такъв като част от оборудването за експедиции. Т.е. трябва ми електрожен който евентуално ще се ползва много рядко ако въобще се ползва. Та в тази връзка има едни в магазините Практикер които са изумително евтини (~450лв) - стават ли за моите цели или въобще не работят, има ли някой впечатления? Ще се радвам и ако някой каже нещо конкретно за определен модел.
              Като чета думата "експедиции" си представям няколко джипа заедно в това приключение. Два джипа с по два акумулатора са един идеален електрожен. За целта трябват само малко кабели. Така отпада и нуждата от мрежа 220V за заварки. Естествено ако парите не са проблем е хубаво да има и едно такова бижу...

              Коментар


              • #8
                До: Инверторен електрожен

                На мене ми е много трудно с акумулатори. Знам че стигат, обаче непрекъснато ме тормози че ще се свършат, и ми е отвратително.
                Да, тури отгоре и поне 350 лева за Хамелеон. Ако не си профи това си е живо спасение.

                Коментар


                • #9
                  До: Инверторен електрожен

                  Ами градските митове и легенди че акумолатор даден на късо често се случва и да гръмне? Заваряването си е почти "късо"? Не съм гърмял така акумолатор , но си ме е страх.
                  Е... вярно ли е или не.?
                  Уморените коне не ги убиват , нали ??

                  Коментар


                  • #10
                    До: Инверторен електрожен

                    Може и да гръмне. Заварката не е ток на късо, много по-малък е.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Инверторен електрожен

                      Първоначално публикуван от Макавеев (mac) Преглед на мнение
                      Ами градските митове и легенди че акумолатор даден на късо често се случва и да гръмне? Заваряването си е почти "късо"? Не съм гърмял така акумолатор , но си ме е страх.
                      Е... вярно ли е или не.?
                      На практика даваш на късо акумулатора си по няколко пъти на ден - с всяко палене на колата. Ако се опиташ да премериш съпротивлението на стартера при включен силов контакт, ще установиш че е нула. Е, това е активното съпротивление, стартера има и индуктивно, но при прав ток то влияе само на стръмността на нарастване на тока през него. Така че под даден на късо акумулатор трябва да се разбира такъв, на който изводите директно са свързани с дебела медна шина. А иначе всеки проводник с по-малко сечение или по дълъг от метър вече е товар!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Инверторен електрожен

                        Вижте сега, понеже става въпрос за експедиционно оборудване агрегата е задължителен и даже скоро като ни пристигне втория ще караме два които могат да работят паралелно т.е. 4000W общо. Та проблем няма със захранването и бих желал ако може да минем без сваляне на акумулатори и прочие макар че и това е решение като за краен случай. Ако някой има идея все пак за добър инверторен електрожен ще е най добре...
                        VPetrov.photography

                        Коментар


                        • #13
                          До: Инверторен електрожен

                          Ей ти шведски Камартон. Комшията ги продава. Ама е толкова скъпо. Верно че са от хубави - по-хубави, ама 2 000 лева.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Инверторен електрожен

                            Електроженът, който ползвам от 3-4 години е Fronius, което нищо не ми говори като фирма. Купуван е от "Киров" за около 700 лева. Плавно регулиране на тока от 10-110 А (при около 20-24V). Въпреки сравнително малкия ток, заради "меката" работа и лесно палене на дъгата, качеството на заварката е много по-добро и в много по-малка степен зависи от квалификацията на заварчика. Ако се налага по сериозна заварка, то проблема се решава с наваряване, защото проварът е като на поне 160 А трансформаторен. Държи се добре и когато се налага отрязване, или както го наричат заварчиците - издухване. Теглото му е 2-3 килограма, т.е. чуствително по-малко от кабелите му. Мисля, че за електрожен, в качеството му на експедиционно оборудване, е напълно достатъчен.
                            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Инверторен електрожен

                              Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                              Електроженът, който ползвам от 3-4 години е Fronius, което нищо не ми говори като фирма. Купуван е от "Киров" за около 700 лева. Плавно регулиране на тока от 10-110 А (при около 20-24V). Въпреки сравнително малкия ток, заради "меката" работа и лесно палене на дъгата, качеството на заварката е много по-добро и в много по-малка степен зависи от квалификацията на заварчика. Ако се налага по сериозна заварка, то проблема се решава с наваряване, защото проварът е като на поне 160 А трансформаторен. Държи се добре и когато се налага отрязване, или както го наричат заварчиците - издухване. Теглото му е 2-3 килограма, т.е. чуствително по-малко от кабелите му. Мисля, че за електрожен, в качеството му на експедиционно оборудване, е напълно достатъчен.
                              Колега, ако правилно съм разбрал 160А Инвентор - се равнява на около 200А трансформаторен
                              "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X