Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Телподаващо vs оксижен?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Телподаващо vs оксижен?!

    Той може би вече е откачен Като карам имам чувството че колата отзад в дясно лети във въздуха...

    Коментар


    • #17
      От: Телподаващо vs оксижен?!

      Само да попитам. Единия майстор каза, че чакал някакво телподаващо втора ръка от германия за 200 лв Вика слагаш на кръста и работиш...
      Та се позачетох и разбрах, че хубава заварка става само с хубава професионална машина работеща с голям ампераж...
      Та изобщо не си струва да се занимавам да чакам този с тази измислена машина нали?! (другия му вариант беше някакво за 500 лв от метро за което една хубава дума не видях)...

      Коментар


      • #18
        От: Телподаващо vs оксижен?!

        Еми ни за 200 ни за 500 стават за целта. Най-много за заваряване на ламарините по колата.
        ИМХО
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #19
          От: Телподаващо vs оксижен?!

          Еми такива са наще майстори. Искат с "пръдня боя"
          Пък, че после ще ти се разпадне колата кой го интересува...
          Нали те са ударили киоравото и са сместили 200-300 лв...

          Коментар


          • #20
            От: Телподаващо vs оксижен?!

            Първоначално публикуван от noel Преглед на мнение
            Еми такива са наще майстори. Искат с "пръдня боя"
            Пък, че после ще ти се разпадне колата кой го интересува...
            Нали те са ударили киоравото и са сместили 200-300 лв...
            Явно тези майстори са тенекеджии,ще ти капнат усилващата планката с няколко капки което изобщо не е достатъчно, това не е калник или праг!Моя съвет е ако имаш възможност да намираш майстор да завари усилващите планки с ВИГ !
            https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
            https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

            Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

            Коментар


            • #21
              От: Телподаващо vs оксижен?!

              Кажи от къде си да те насочим към майстор .
              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

              Коментар


              • #22
                От: Телподаващо vs оксижен?!

                Ако си близко до Дупница мога да помогна с една искра от "вежен" Най-добре с електрожена според мен! На газката шасито ми беше скъсано и си го заварих сам... имам станция Кра Кра
                Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                Коментар


                • #23
                  От: Телподаващо vs оксижен?!

                  Първоначално публикуван от welderargon Преглед на мнение
                  Явно тези майстори са тенекеджии,ще ти капнат усилващата планката с няколко капки което изобщо не е достатъчно, това не е калник или праг!Моя съвет е ако имаш възможност да намираш майстор да завари усилващите планки с ВИГ !
                  Какво е ВИГ?

                  От района на Кърджали съм? Някакви предложение за майстор?

                  п.с. Горе долу разбрах какво е. А тъй като резервара му е на около 40 см от мястото на заварка, а капачката на резервоара се пада маи точно над заваряваното място не е ли опасно чрез този метод?!
                  Последно редактирано от Glow; 11-08-11, 11:25.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Телподаващо vs оксижен?!

                    Още един въпрос, какво трябва да е телподаващото, за да стане работата. Какво да гледам, ампераж, нещо друго?

                    Коментар


                    • #25
                      От: Телподаващо vs оксижен?!

                      Лягаш под колата. Взимаш лист хартия , молив и ролетка. Начертаваш детайлите с точни размери и извивки.
                      Предвиждаш да са по-високи и това (по-високото) се огъва под прав ъгъл за да се захване към горната греда.
                      После тези детайли ги подготвяш от стабилно желязо ( 2-3 мм дебелина). И едва тогава разглобяваш - с вече с подготвените детайли.
                      Всеки детайл го поставяш на място, заваряваш го и после следващия. После ги заваряваш и един към друг.
                      Така ще подсилиш и изградиш почти нов детайл (въпросния, скъсан и НОСЕЩ). И ще си спокоен, че няма да ти се налага ремонт близките няколко години.
                      Всяка друга заварка е компромис и ...подготовка за ремонт в гората .
                      Успех !
                      Майстор - трябва ти стругаро-фрезист за изрязване на детайлите. В Кърджали имате много.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Телподаващо vs оксижен?!

                        Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                        Лягаш под колата. Взимаш лист хартия , молив и ролетка. Начертаваш детайлите с точни размери и извивки.
                        Предвиждаш да са по-високи и това (по-високото) се огъва под прав ъгъл за да се захване към горната греда.
                        После тези детайли ги подготвяш от стабилно желязо ( 2-3 мм дебелина). И едва тогава разглобяваш - с вече с подготвените детайли.
                        Всеки детайл го поставяш на място, заваряваш го и после следващия. После ги заваряваш и един към друг.
                        Така ще подсилиш и изградиш почти нов детайл (въпросния, скъсан и НОСЕЩ). И ще си спокоен, че няма да ти се налага ремонт близките няколко години.
                        Всяка друга заварка е компромис и ...подготовка за ремонт в гората .
                        Успех !
                        Майстор - трябва ти стругаро-фрезист за изрязване на детайлите. В Кърджали имате много.
                        Колега, идеята ти е много добра, само дето не мисля, ще се справя с оразнамеряването...
                        Колата е Киа Sportage 95, бензин...
                        Някакви идеи от къде мога да взема размери за детайлите?

                        Коментар


                        • #27
                          От: Телподаващо vs оксижен?!

                          ВИГ/ТИГ=аргон.

                          Най-прецизния, но и най-бавен и искащ майсторлък, метод за заваряване.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Телподаващо vs оксижен?!

                            Колега, като ти гледам темите просто не си случил на кола. Бих ти помогнал , ако ти се идва до Пловдив, но този резервоар наблизо ме притеснява , ако всичко му е здраво (на резервоара) няма проблем. Иначе всеки кадърен майстор може да ти закърпи колата , дори и с най-слабото телоподаващо , та дори и с електрожен .
                            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                            Коментар


                            • #29
                              От: Телподаващо vs оксижен?!

                              А ако трябва да избирам между стар заварчик с оксижен или млад (работещ от 1-2 години) с телподаващо какво да предпочета за моята работа?! (въпроса е малко смешен, но в момента такива са възможностите)

                              Коментар


                              • #30
                                От: Телподаващо vs оксижен?!

                                Избираш тоя дето му се занимава да го направи като хората

                                Да свали резервоара и панхарда и така.
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X