Та след като гаранцията изтече миналия месец без никъкви проблеми и доста свършена работа.Реших да си тунинговам електрожена.Вчера го отворих да видим кое как.Всичко е на модулен принцип ,австрииците са го направили как му е реда.
А нещата за тунинговане са :да може да се заварява с аргон.То и сега може,но.Гаста се пуска отделно /не минава през машината/,нямам извод за реостат
и не на последно място 4тата картинка на панела-пулс режим.Миналата седмица в работата бяха отворили 1500тиг и направих едно сравнение с моя.При мене си е ТИГ варианта ама само заготвен-дупки за куплунга за реостат и щуцер за гаста.Разни празни гнезда по платката на панела и т.н.
Решението с реостата съм го намерил. в книжката е описано къкъв да се ползва.Но ще сложа по мощен за да мога като го включа да действа той,а като го махна, потенциометъра на панела.
Куплунга за реостат мисля ,че е същия като за слушалки
с 3извода.
НО.трябва да измисля как да пускам гаста през накрайника -.Къкъв магнет вентил се слага. По книга 15волта

И най трудното -пулс режима,кое как .И възможно ли е?
А нещата за тунинговане са :да може да се заварява с аргон.То и сега може,но.Гаста се пуска отделно /не минава през машината/,нямам извод за реостат

Решението с реостата съм го намерил. в книжката е описано къкъв да се ползва.Но ще сложа по мощен за да мога като го включа да действа той,а като го махна, потенциометъра на панела.
Куплунга за реостат мисля ,че е същия като за слушалки

НО.трябва да измисля как да пускам гаста през накрайника -.Къкъв магнет вентил се слага. По книга 15волта


И най трудното -пулс режима,кое как .И възможно ли е?
Коментар