Е щом правиш 100км/ч за 7.3 значи ти е добре нафтата щото от Фолксваген казват че трябва да го прави за 7.8
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Довечера ще чипна джипа
Свий
X
-
Първоначално публикуван от tutin Преглед на мнениеДобро е филмчето
Да, както във всички други случаи - и тези две коли имат своя специфика и цел. Кайен е насочен повече към магистрално каране, има по-висока максимална скорост, разпределение на мощност на колелата е по-различно от това на Туарега, по-нагласено за road-conditions.
Туарега от своя страна пък е малко по-нагласен за офроуд от Кайен. Повече въртящ момент, по-ниска максимална скорост.
Но като цяло и двете коли са подценени от истинските офроудери. И двете имат безспорни офроуд възможности, но цената при евентуални грешки (виж обръщания, водни удари и т.н.) е толкова висока, че собствениците избягват подобен вид рискови изяви.
Според това което аз съм чел раздатката на Туарега разпределя въртящия момент 30/70. Това което наи-много ме изненада и хич не ми се вярва е че при рязко ускоряване почти целия въртящ момент отива в задния мост. Или Иван Тенчев нещо се е объркал или инжинерите на Фолксваген са сътворили някъкво безумие.
При Кайена разпределението е 48/52 и ТракшънКонтрола работи с някакви стотни от секундата по бързо.
Коментар
-
всеки има право да си поиграе с колата си както си иска. щом искаш сложи му чип, но те предопреждавам, че това е само началото. после ще искаш по - голяма турбина, друа алектроника, валове .... и накрая просто ще си купиш кайен
и като си го купиш ще се срещнеш някаде с мен /мицубиши ево 8, 360 к.с. бруто/ или някой още по - превъртял от мен и пак ще искаш чип
ако искаш бърза кола вземи някоя наистина такава и я тунинговай колкото искаш /колкото пари имаш/ за мен това е истинския кеф, иначе получаваш полувинчат резултат и ти е криво отвътреdrive alive
Коментар
-
Първоначално публикуван от tutin Преглед на мнение0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеКъде ги прочете тия неща. Даи да погледна.
Ето един източник :
http://consumerguideauto.howstuffwor...-Cayenne-6.htm
търси в страницата "Steering/Handling/Braking"
Cayenne 38/62 front/rear power ratio.
Ако гугълнеш "touareg 50/50 ratio" излизат бол източници. Но това и на двете коли им е стандартното разпределение при нормални пътни условия. Както казах - това се мени в зависимост от настилката, пътната обстановка, скоростта, агресивността и т.н. като може да достигне 100/0 или 0/100.
Quote:
"Dubbed 4XMOTION, the four-wheel drive is a permanent arrangement dividing torque 50:50 front/rear in normal conditions, but able to transmit all of that to either end when traction is needed. "
http://www.theaustralian.news.com.au...-13232,00.htmlVW Touareg V10, 5000cc
Коментар
-
Абе нали джиповете бяха за в гората????За какво ти е тунинг чип?По-добре го лифтовай,слагай лебедка ,"кални" гумета и си готов.Ще излезе къде по евтино....Ако искаш състезателна кола.....просто не е трябвало да си купуваш джип.NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
Прав си ама не напълно. Що като има възможност колата да се движи бързо и да е стабилна на пътя да се лишаваш от това? Ето, моята е доста по-слабичка от този Туарег, но все пак си е достатъчно магистрално ориентирана и ми е много удобно да имам аванс под педала на газта.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Първоначално публикуван от tutin Преглед на мнениеНа доста места, преди да взема рега четох поне два месеца..
Ето един източник :
http://consumerguideauto.howstuffwor...-Cayenne-6.htm
търси в страницата "Steering/Handling/Braking"
Cayenne 38/62 front/rear power ratio.
Ако гугълнеш "touareg 50/50 ratio" излизат бол източници. Но това и на двете коли им е стандартното разпределение при нормални пътни условия. Както казах - това се мени в зависимост от настилката, пътната обстановка, скоростта, агресивността и т.н. като може да достигне 100/0 или 0/100.
Quote:
"Dubbed 4XMOTION, the four-wheel drive is a permanent arrangement dividing torque 50:50 front/rear in normal conditions, but able to transmit all of that to either end when traction is needed. "
http://www.theaustralian.news.com.au...-13232,00.html
Това че си прочел толкова неща преди да си купиш колата е похвално. Малко хора го правят. Дано да си наясно и с чип тунинга. Ако промяната в електроното управление на двигателя беше от Фауве щях да гласувам с двете ръце ЗА но тогава при положение че мощноста се увеличава с повече от 10% освен чипа се сменят и някои възли и агрегати за да може двигателя да поеме по-голямото натоварване.
От друга страна при разработването на един двигател конструкторите са ограничени от еконорми които трябва да спазват и това винаги е за сметка на максималната мощност която могат да изкарат от един мотор. С риск да получа упреци ще кажа че съм за чип тунинг в тази посока но там увеличението е малко.
V10 беше двигател на годината. Първо помисли после се жени.
Коментар
-
Вследствие на много отзиви за потенциално счупна скоростна кутия от въртящия момент - тази идея отпада. Няма смисъл за едното аха дето и аз не съм сигурен какъв ще е толкова смисъла, да овисна с ремонт за 20 000 лева.VW Touareg V10, 5000cc
Коментар
-
Правилно. Пък и винаги ще има някой който да те засрами, колкото и бърза да е. Из София се търкалят вече няколко SRT-та, и те не са бавни хичАко си си поставил за конкретна цел да направиш най-бързо ускоряващия се джип - тогава ясно че си направил сметка за негативите, но ако е заради единия експеримент не си струва ИМХО.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
относно 50:50 и аз съм доста скептичен
това разпределние прави колата доста трудна за управление от неопитен шофьор
дори и ауди са го признали при въвеждането на quattro задвижването
така, че и аз бих заложил на нещо близко до 48/52 за преден/заден мостLR RR Classic VM2.5
Коментар
-
Първоначално публикуван от hf hpe Преглед на мнениеотносно 50:50 и аз съм доста скептичен
това разпределние прави колата доста трудна за управление от неопитен шофьор
дори и ауди са го признали при въвеждането на quattro задвижването
така, че и аз бих заложил на нещо близко до 48/52 за преден/заден мост
Примерно при тази която е 38/62 150коня въртят предния диф 200коня задния. Това не значи че двата моста се въртят с различни обороти а че задния върти с по-голяма сила. Нормално е като ги сръчкаш конете в задния диф щото са повече да превъртят гуми и тогава се включва ТК и с помоща но спирачките спира буксуването.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар