Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обратно реле

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Обратно реле

    Трябва ти нормално затворено реле. Ако системата ти е на 12V ще стане реле от кола. Има такива. Ако е на 220V става по удобно с контактор и реленце.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • #17
      От: Обратно реле

      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
      Трябва ти нормално затворено реле. Ако системата ти е на 12V ще стане реле от кола. Има такива. Ако е на 220V става по удобно с контактор и реленце.
      Почти същото, но търси реле с нормално отворен и нормално затворен контакт. Повечето са такива. Според мощността на консуматора трябва да се подбере реле със съответния ток който издържат контактите му. Ширпотреба релетата с един комутиращ контакт издържат 8 - 16А.

      Ако ще комутираш консуматор захранен на 220V не използвай автомобилно реле, а такова предназначено за работа на това напрежение. Помисли какво ще е оперативното напрежение (на намотката на релето). Ако нямаш допълнително захранване, най-добре търси реле с бобина на 220V, както се подразбира - променливо.
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #18
        От: Обратно реле

        Не оперативната намотка ще е на 12 волта съответно и релето и изобщо цялата система защото нямам вариант ако спре тока да продължа да захранвам с 220 волта.А си имам акомулатор и свободно зарядно устройство - което си е юпиес системка .
        Sent from my Nokia s fenerche

        Коментар


        • #19
          От: Обратно реле

          Аз имах подобна дилема тази есен-исках да си направя помпата на парното да се включва и изключва автоматично според температурата на вофдата във водната риза на печката. Мислех да правя разни въртели с регулатори от бойлер, и релета-да обърна включването, но ми казаха,ч е имало да се продават готови такива регулатори. В магазините в които си пазарих чарковете за парното.
          Регулатора е на фирма "IMIT BRC", оранжев на цвят, и има нормално затворени и нормално отворени контакти. На кутийката пише "контактен термостат". Монтира се към най-обикновена водопроводна тръба с помощта на една пружинка. Мисля е идеален за случая.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #20
            От: Обратно реле

            Благодаря!!!Сега ще проверя.
            Sent from my Nokia s fenerche

            Коментар


            • #21
              От: Обратно реле

              Тцъ не можах да намеря магазин за Варна.Единсвено в магазин на Данфос ми предложиха такъв термостат но беше 115 лв. а и диапазона му беше по-ограничен.Върнах се на първия вариант и си сглобих 2 системки.Едната е за в къщи -нещо като самоделен юпиес за бъдещото ми парно, а другата за джипа.Датчик от бойлер, 2 релета, предпазител,малко кабели,кабелни обувки и получаваш за 20лв. регулируем самостоятелен кръг на охладителната система.Единственото нещо което може да изгори в случая е някое от релетата което не е фатално защото докато се смени си имаш оригиналното охлаждане на автомобила.Цял ден обикалям баирите около нас и стрелката не помръдва по-високо от средата на скалата.
              Благодаря за помощта!!!
              Sent from my Nokia s fenerche

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X