Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с акумулатора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблем с акумулатора

    Случаят получи своето разрешение днес. За съжаление то далеч не удовлетворява всички страни. Мен ме удовлетворява, но само от материална гледна точка. За жалост това не винаги е достатъчно. Това, което стана е, че Баннер Батерии Б-я ЕООД си измиха ръцете с търговеца, въпреки, че изрично им бях заявил, че аз няма да приема подобно решение. Твърдението наБаннер Батерии Б-я ЕООД е, че търговецът "Промишлено снабдяване" ми е продал акумулатор, който според техния каталог (но не и според manual-а на автомобила) не е подходящият за Паджеро 2,5 тд. Поради тази причина, те не можели да носят гаранционна отговорност, въпреки че устно нееднократно се съгласиха с мен, че конкретният дефект не е и няма как да е предизвикан от по-малкия капацитет на акумулатора (80Ah, както е според manual-a на Паджерото, вместо 100Ah, който е препоръчан в каталога им).
    Свалям шапка на хората от "Промишлено снабдяване", които въпреки отказа на Баннер Батерии Б-я ЕООД, ми предложиха да заменят дефектиралия акумулатор с правилният (според Баннер Батерии Б-я ЕООД) такъв, като доплатя само разликата в цената между двата. Това е развръзката на случая.
    С риск да стана отегчителен, ще кажа, че макар и тази развръзка материално да е удовлетворителна за мен, ми оставя доста горчив привкус, още повече, че изрично бях казал на служителите на Баннер Батерии Б-я ЕООД, че предпочитам да получа директен отказ от тях, отколкото да си измият ръцете с търговеца, въз основа на формални аргументи, които нямат нищо общо със същността на дефекта.
    Това, което смятам да направя, е да помоля "Промишлено снабдяване" да разкрият търговската си тайна и да ми кажат каква е дилърската цена на 100Ah акумулатора, и съответно да им я покрия в пълен размер, тъй като съм твърдо убеден, че тяхната вина в случая е точно никаква.
    Задавам си въпроса: Какво би станало, ако някой от нашите среди, който си е оборудвал машината с лебедка, компресор, мощни халогени и т.н. реши, че във връзка с увеличената консумация му трябва и акумулатор с, примерно, 50% по-голям капацитет и си закупи такъв от някой от разпростанителите на Banner. Ако такъв акумулатор дефектира по-какъвто и да било начин, явно човекът също ще получи отказ от гаранция, понеже в каталога на Banner срещу неговия модел автомобил пише нещо друго...
    Последно редактирано от stargazer; 14-07-10, 18:34.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

    Коментар


    • #32
      От: Проблем с акумулатора

      Така и предполагах, че ще се развият събитията. Щом не са ти ги сменили на часа, работата е ясна.
      Добре, че не са те набутали.
      Мисли за смяна на фирмата.
      Иначе имах една мечка в Лада внесена от ФРГ. Втора ръка а изкара 7 години.

      Коментар


      • #33
        От: Проблем с акумулатора

        Въобще не им връщай пари, да се оправят вътрешно - това си е театро между тях, за да се покажат велики. В крайна сметка, взели са още малко пари от теб и си пак с техен акумулатор. Вместо да ти ги върнат и да си купиш друг.

        От друга страна, при такива гаранционни условия, изобщо нямаме какво да мислим за случая с лебедка. Със сигурност самата лебедка е повод за отказ.
        Също така, какво ли ще се случи, ако пък производителят на автомобила настъпи същия клон и заяви, че повреда примерно в алтернатора е заради акумулатор с неправилни параметри?

        Коментар


        • #34
          От: Проблем с акумулатора

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          ... От друга страна, при такива гаранционни условия, изобщо нямаме какво да мислим за случая с лебедка. Със сигурност самата лебедка е повод за отказ. ...
          Ни най-малко! В техните описания на поне един от моделите в сферите на приложение е посочено:
          ...
          ЗА НАЙ-ТЕЖКАТА И ПРОДЪЛЖИТЕЛНА УПОТРЕБА
          ...
          • СПЕЦИАЛНИ ПРИЛОЖЕНИЯ С МНОГО ВИСОК РАЗХОД НА ТОК (озвучителни системи, телевизия, самостоятелно отопление на автомобили, външно осветление,...)
          • ОФРОУД автомобили
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #35
            От: Проблем с акумулатора

            Въпросът е, пише ли го в гаранционните условия същото.

            Коментар


            • #36
              От: Проблем с акумулатора

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Въобще не им връщай пари, да се оправят вътрешно - това си е театро между тях, за да се покажат велики. В крайна сметка, взели са още малко пари от теб и си пак с техен акумулатор. Вместо да ти ги върнат и да си купиш друг.

              От друга страна, при такива гаранционни условия, изобщо нямаме какво да мислим за случая с лебедка. Със сигурност самата лебедка е повод за отказ.
              Също така, какво ли ще се случи, ако пък производителят на автомобила настъпи същия клон и заяви, че повреда примерно в алтернатора е заради акумулатор с неправилни параметри?
              Може и да си прав, въпреки че моите впечатления от вече триседмичното контактуване с едните и с другите, са по-скоро, че официалният представител търсеше всякакви начини да се "откачи" и да прехвърли проблема върху нечия друга глава, докато търговецът беше доста по-ангажиран с проблема. Може и наистина да е театър - де да знам.
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #37
                От: Проблем с акумулатора

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Въпросът е, пише ли го в гаранционните условия същото.
                Не. В гаранционните условия пише, че ако електрическата система на автомобила е била модифицирана, гаранцията пада. Пише също и че ако акумулаторът не е този, който е "препоръчан" в каталога - гаранцията пада. За дизелово Паджеро (независимо дали е 2.5 или 2.8 ) например е посочен само един вариант - P100 - 33. За модификациите с два акумулатора Каталогът мълчи.
                Има и още едно малко текстче в гаранционните условия, което е много любопитно. Забутано е съвсем в края и гласи нещо от сорта: Задължително условие за валидността на гаранцията е акумулаторът и зарядната система на автомобила да се проверяват в оторизиран от Banner сервиз на всеки шест месеца. Даже в гаранционната карта има разграфена табличка за "проверките".
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • #38
                  От: Проблем с акумулатора

                  Задължително условие за валидността на гаранцията е акумулаторът и зарядната система на автомобила да се проверяват в оторизиран от Banner сервиз на всеки шест месеца. Даже в гаранционната карта има разграфена табличка за "проверките".[/QUOTE]
                  И при БОШ е така.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблем с акумулатора

                    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                    И при БОШ е така.
                    Ами сигурно. Ама я си представи, че акумулаторът е за някаква едрогабаритна селскостопанска техника (понеже те и такива произвеждат), която се намира на , примерно, 40км. от най-близкия "оторизиран сервиз"....
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблем с акумулатора

                      Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                      Ами сигурно. Ама я си представи, че акумулатора е за някаква едрогабаритна селскостопанска техника (понеже те и такива произвеждат), която се намира на , примерно, 40км. от най-близкия "оторизиран сервиз"....
                      За таксита и трактори гаранцията е 6м.
                      Даже за трактори и лодки не съм съвсем сигурен.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблем с акумулатора

                        Да, и това за такситата е много смешно. Все едно се придвижват само на стартер през половината време. Или апарата им тегли 100-ина ампера, заедно с табелата отгоре.
                        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проблем с акумулатора

                          Интересна работа. Монбат проверяват зарядната система само веднъж. Лебедката със сигурност е модификация на електрическата инсталация. Такива са още нещатната музика, аларма, АГУ, син буркан на покрива и изобщо всичко, което не се включва през запалката.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Проблем с акумулатора

                            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                            Да, и това за такситата е много смешно. Все едно се придвижват само на стартер през половината време. Или апарата им тегли 100-ина ампера, заедно с табелата отгоре.
                            Няма нищо смешно. Чиста физика, Таксито върти стартера стотици пъти на ден. Тогава акумулатора му е най-зле.
                            Трактора и лодката се палят в сезона.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X