Вече няколко пъти със страх задавам въпроси, на които мислех ще ми се смеят
Оказва се, че и ма и други като мен, чакащи отговор.
Този път, наблюдавайки високо проходими, предимно военни машини, обърнах отново внимание на радиално разположената тръбичка от центъра на оста към вентила на гумата.
Поддържането на нужното налягане в гумите от кабината на водача е много стара работа.
Какъв точно е пътят на въздуха от компресора до всеки вентил?
					Оказва се, че и ма и други като мен, чакащи отговор.
Този път, наблюдавайки високо проходими, предимно военни машини, обърнах отново внимание на радиално разположената тръбичка от центъра на оста към вентила на гумата.
Поддържането на нужното налягане в гумите от кабината на водача е много стара работа.
Какъв точно е пътят на въздуха от компресора до всеки вентил?








 Значи ,въздуха по тръбичка отива до ръкава на даденото колело.От там през дупка на ръкава преминава в зоната на главината кадето има канал на ръкава и две семеринги отстрани ,или така наречената "ЦАПВА".ОТ главината с тръбичка или маркуч до винтила.
 Значи ,въздуха по тръбичка отива до ръкава на даденото колело.От там през дупка на ръкава преминава в зоната на главината кадето има канал на ръкава и две семеринги отстрани ,или така наречената "ЦАПВА".ОТ главината с тръбичка или маркуч до винтила.
							
						


 
							
						
Коментар