Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Гори" главният бушон

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • "Гори" главният бушон

    Субару Импреса 2007. Бушона е изгорял докъто колата беше паркирана на улицата, пред къщи. При замяна изгаря веднага.
    Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

  • #2
    Значи има сериозно късо след него.
    И щом е главния - не трябва да слагаш нов (да опитваш) докато не намерите късото....
    Че може да стане по голяма бела...

    Коментар


    • #3
      Замени предпазителя с крушка за фар (около 50W, не светодиодна) и започни да вадиш предпазителите от таблото с бушони. Ако късото е след предпазител, ще се разбере в коя верига е.
      И разбира се, сложи крушката на такова място, че ако свети продължително време да не разтопи нещо.

      Редакция:
      А преди да започнеш да скубеш от бушониерата, направи снимка кое къде е било.
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #4
        Ако е след предпазител би трябвало той (малкоя) да изгори, а не главния. Освен ако някой не го е заменил със тел де (примерно).
        Аз залагам на протъркан кабел на "+" някъде между акумулатора и преди бушонното табло.

        Коментар


        • #5
          Преди да правиш каквито и да било експерименти, визуален оглед на всичко което се вижда в коша на двигателя и около таблото и акумулатора. И където минават сноповете от инсталацията. Внимателно и без да бързаш. Забележиш ли нещо подозрително, първо съобразяваш коя верига гледаш, откъде идва и накъде отива. След това съобразяваш къде се намират двата края, и как да се проследи откъде минава. Нагоряла клема, повредена изолация, и подобни понякога сами насочват вниманието към тях. Жичкаджийските проблеми са трудно откриваеми, но относително лесно отстраними.
          -Чем занимаетесь по жизни?
          -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

          Коментар


          • #6
            Това което Ицо ти е казал е правилно, но първо разкачи силовия + на алтернатора, при окъсил диоден блок така се държат или.......пламват
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • KingofROAD
              KingofROAD коментира
              Редактиране на коментар
              50 вата крушка е много, ще подпали нещо, максимум 10.

          • #7
            Първоначално публикуван от mendi Преглед на мнение
            Ако е след предпазител би трябвало той (малкоя) да изгори, а не главния. Освен ако някой не го е заменил със тел де (примерно).
            Аз залагам на протъркан кабел на "+" някъде между акумулатора и преди бушонното табло.
            Благодаря!
            П.С. По моите коли тел няма
            Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

            Коментар


            • #8
              Благодаря на всички отговорили. Утре я захващам.
              Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

              Коментар


              • #9
                Търси нещо такова . Товае е Форд КА ама съм го виждал при много марки особено по нови . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_834146.jpg
Прегледи:123
Размер:407.0 КБ
ID:7012701 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_834147.jpg
Прегледи:120
Размер:331.9 КБ
ID:7012702
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #10
                  Днес откачих силовия кабел от генератора, както ме посъветва дедо и късото изчезна. Разглобих го и поръчах нов диоден блок с четкоържател и всичко.
                  Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

                  Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X