Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем след смяна на акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем след смяна на акумулатор

    Привет,

    Наложи се да сменя акумулатора на колата. Старият беше 5-6 годишен и поради забравени фарове сдаде богу дух.
    Возилото е Нисан Алмера 2.2 дизел. До сега батерията беше 74 Ah 660 А.
    Взех някакъв куча марка 74Аh 640 A.
    Проблемът който забелязах е, че светлините на таблото при включени фарове много леко премигват(играят), няма значение дали е студена или загряла колата.
    Като вдигна оборотите явлението изчезва, та нещо по тоците трябва да е и то заради смяната на акумулатора си мисля.
    До сега нямаше такова нещо, замерих алтернатора, дава 14.2 V без консуматори и 14.05 със.
    Клемите са притегнати добре.
    Тези дни мисля да прегледам и масата към двигателя.
    Някакви насоки да дадете защо аджаба така стана ? 🤔
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

  • #2
    Може би като се зареди напълно ще изчезне това явление. На мен ми е правило впечатление акумулатор да ги прави тия магарии точно преди да сдаде багажа, но пък и никога не съм имал проблем с масите.

    Идеята да провериш масите не е никак лоша.

    Коментар


    • #3
      Обикновено като взема нов акумулатор първо го слагам на зарядното да се дозареди, ако има нужда.
      Но сега бързах и директно го сложих на колата.

      Днес имам едно пътуване 200+ км та предполагам ще се зареди достатъчно.
      Утре задължително ще почистя и смажа клемите и масата.
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • r34c7
        r34c7 коментира
        Редактиране на коментар
        200км трябва да са напълно достатъчни.

    • #4
      Дано по грешка не си извадил клема на акумулатора при работещ двигател...

      Коментар


      • cnc82
        cnc82 коментира
        Редактиране на коментар
        Не съм.

      • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
        ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
        Редактиране на коментар
        Какво се случва тогава ?

      • Паджеровод
        Паджеровод коментира
        Редактиране на коментар
        При всички е различно, но общото е че рязко нараства възможността за повреди по ел инсталацията от повишено напрежение.

    • #5
      Често при плуване на напрежението от "реле регулатора" в алтернатора има подобен ефект. Не всеки мултицет може да го хване.

      Коментар


      • #6
        Няма да го оправиш това.....карай си колата и не го мисли.

        Малко е неясно какво е премигване ....ако са диодите за подсветка на таблото е едно....да примигват фаровете е друго.....

        Премигване на фаровете,няма как да стане ,по скоро интинзитета да се променя...да не би лед лампи да си сложил
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #7
          Премигването е по-скоро мъждукане и само на таблото, при фаровете всичко е ОК.
          Като казвам таблото имам предвид циферблата където показва пробега.

          Вчера след пътуването което направих (200 км), снощи и днес сутринта почти беше изчезнало това трептене.
          Много трябва да се кьориш за да го забележиш, толкова пренебрежително и леко е.
          Не знам каква е връзката, ако предположим, че акумулатора при поставянето, не е бил зареден достатъчно..
          Та след като зачистя клемите и масите, мисля да не се занимавам повече с това.

          Благодаря на всичко отзовали се.. 👍
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X