Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диагностика на w201

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Диагностика на w201

    Здравейте...
    Някой от вас дали е запознат с диагностиката на мерцедес 190Е с кръглата букса.. На скоро намирах информация за настройка на потенциометъра.. Обаче до тук.. Сега разбрах, че през тая букса може да се хване дали ти е заминал АБС датчик или проблема е в самата абс помпа...
    Мерках някъде нещо като кодове за грешки в проценти ( 10-100%) и всеки процент си имал обозначение за грешка... Рових из форума но не успях да намеря нищо...
    Имам следните проблеми :
    Колата понякога задейства абс.. Т.е при плавно спиране без напън абс-а рита като кон и сякаш има едно усилие на педала което трудно се преодолява .. Понякога се случва да светне абс-а и този проблем изчезва ама пък изчезва и абс... Понякога няма проблеми с дни.. Кабелите ги огледах и нямаше ядове.. На скоро сменявах накладки и дискове и отпред и отзад... Почистих абс гривните но няма ефект май от тия процедури...
    Също така не работи и АСД блокажа.. Като дам на контакт светва за много кратко и изгасва(триъгълника) ... А знам че трябвада свети докато не запали колата... Другото което е че и блокажа не работи.. Ако я сръчкам по силно отзад прави черти от двете гуми т. е не прехвърля усилието на едната и после на другата..
    И не на последно място протече помпата за нивомата отзад едната тръбичка май върви и към диференциала и не знам има ли общо с АСД-то, понеже триъгълника не работи като пробуксува...
    Малкия километраж за засичане на километрите при зареждане също не реагира другия си бачка иначе...
    Май доста неща са се насъбрали.. Ще съм благодарен ако ударите едно рамо
    Колата е 190Е с мотор м102. 985 (2.3 136 коня)

  • #2
    В прекаченият файл по-долу ще намерите основната инафрмация за вашият модел. Съвет - обърнете се към сервиз с нужната диагностична техника (Ц3 + DAS ).
    Проверката на ABS започва от напрежение на батерията, реле пренапрежение, данни от 3(4) хол сензора, електронен блок ABS и механика (помпа).
    w201_ABS.pdf
    LZ1UFS

    Коментар


    • #3
      Благодаря ти... Аз клоня също, че е от пренапрежението на релето.. Защото бърка оборотите въпреки подмененото потенциометърче.. Интересно ми е ако се закачат датчиците какви стойности трябва да дадът и дали се мери като при 124 на кабела дето се свързват.. При мен на 190 са отдолу

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X