Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електродивгател за компресор - какво му е различното че е по-лек?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Електродивгател за компресор - какво му е различното че е по-лек?

    Търся си максимално лек (което ще рече - алуминиев корпус) трифазен мотор на 3000 оборота 7.5KW.

    Попаднах на това чудо:
    https://www.onlinemashini.bg/trifaze...5-3000-b3/8136

    Какво му е различното че е само 16 кила? Гледах из разни каталози - уж със същата мощност, алуминиев корпус и обороти тежат между 25 и 45 кила.

    Няма да го ползвам за компресор. Ще се управлява с инвертор, ще работи на 5 - 80Hz, на кратки интервали от максимум 2 минути, като в общия случай ще са от порядъка на 10-20 секунди, но особено в кратките интервали може и да се товари на максимум.

    Та, къде е уловката? Ако не е предвиден за продължителна работа заради прегряване ме устройва, но ако е нещо друго може и да не ме устройва.

    Има го и в Argomarket и ще се радвам и колегата съфорумник, работещ там, да коментира.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  • #2
    Има за какво да се замислиш ако 16 кила са верни де.

    Сега видях тука корабните двигатели АББ 8.6 кВт 60 Хц са 44 килограма

    А са си алуминиеви.

    3450 оборота
    Последно редактирано от rosen_offroad; 22-08-20, 15:22.
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

    Коментар


    • #3
      Нискооборотните са по-тежки. Има съвсем нормални изцяло алуминиеви по 25-6 кила.

      Въпроса е в тоя какво е спестено. Ако е навит с алуминий например, не ми пречи. Както казах ще работи на кратки интервали с големи паузи между тях, така че от прегрявания не ме е страх. Интересува ме да му е нормален въртящият момент за мощността и оборотите.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #4
        Ако няма технологичен пробив ,най- вероятно грешка в изписването на данните за артикула.

        Коментар


        • #5
          Това е китайски мотор и най вероятно да е с алуминиеви намотки затова е толкова лек. Дали отговаря на описанието, божа работа.

          ПП. От онлайн машини съм доволен, купувал съм доста неща и се оказваха качествени.

          Коментар


          • #6
            Баш по темата не мога да ти помогна. Точно от тази серия синички двигатели имаше много на предишната ми работа, по-слаби - до 1kW. Осезаемо по-леки са от другите и значително по-големи боклуци, бяха около 10-20% от всички двигатели и почти всички изгорелите бяха от тях, а бяха най-нови.

            С по-тънък корпус са със сигурност, вътре бяха медни, но масово бяха със стопен лак.
            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
            Телефон - в профила!

            Коментар


            • #7
              С подобни алуминиеви двигатели съм имал доста проблеми , затова купувам само нови от старото българско производство , никакви проблеми с тях. Та според мен е най-добре да потърсиш нещо такова , ще ти служи десетилетия. Основния мотор на една от машините ми съм го купил преди 26 години , никакви проблеми , дори лагери не съм сменял.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #8
                Важно ми е да е максимално лек. Старите са чугунени и хич не са пестили материал. Ясно е че от желязо на ротора и статора трудно може да се спести но поне останалото ми се ще да е олекотено.

                А и както казах режима ще е доста облекчен. Нито ще има резки пускове, нито рязко ускорение, а и инверторите имат куп защити.
                Последно редактирано от sparkybg; 22-08-20, 19:43.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • Иван Жоров
                  Иван Жоров коментира
                  Редактиране на коментар
                  И при нас почти всички бяха с инвертори. Прегряват и се стапя лака вътре. На такъв сравнително скъп двигател бих сложил една термозащита някъде по корпуса или вътре. Щом няма да работи за дълго би трябвало да ти свърши работа.

              • #9
                Отбой. Мотора из китайски сайтове е 46 кила.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Няма технологически пробив тогава,китайците не са клецали дявола у въздуха,козата продължава да си иска прьч

                  Я кажи за чой ти е,че ми е интересно?

                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  За куротресина за тестване на амортисьори. Потърси в Gooogle "Shock absorber dyno" - има клипчета колкото щеш.

                  Например:
                  https://www.youtube.com/watch?v=RdRhTCJhu5I

              • #10
                Що не звъннеш на тедо от Троян ?
                0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                Коментар


                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Пусна ли го този дето го взе от мен ?

                • travelling
                  travelling коментира
                  Редактиране на коментар
                  Пуска стружки.

              • #11
                Според всичките ми колеги енергетици алуминиевите корпуси не са най подходящи за ел. двигатели . Алуминия има голяма степен на топлинно разширение и от там идват проблемите със статорния пакет . То и аз се оглеждам за някой с алуминиев корпус монофазен около 2 киловата да си направя едно леко компресорче .
                Последно редактирано от sek.1; 23-08-20, 07:57.
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • rosen_offroad
                  rosen_offroad коментира
                  Редактиране на коментар
                  И алуминиевите капаци не преживяват много смени на лагерите

                  Изкарват само по 20-30 години и то без зверска употреба и често директно пускане.
                  Последно редактирано от rosen_offroad; 23-08-20, 15:11.

              • #12
                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Важно ми е да е максимално лек...
                AC серво...
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #13
                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение

                  AC серво...
                  Мдам, за 5-цифрена сума.

                  Трябват ми 250 оборота с над 250Nm въртящ момент. Точно тая машинария никой не я прави със серво - мощностите са межд 3 и 20 киловата в зависимост от калибъра и възможностите.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #14
                    Тая машинария не позволява ли да се използва редуктор?
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #15
                      1:12 редуктор ще ползвам.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X