Привет,днес пикапа ни спогоди лек номер,дали той на нас или ние на него,не е ясно точно.
Преди три седмици,свалих и оставих за профилактика,компресора на климатика,на който още му търсят някаква дефицитна част, понеже в сервиза са ми приятели,настояват да оправят стария оригинален компресор,вместо да ми продадат нов китайски...но това е друга тема..
Та,за да върви колата,купих оригинален пистов ремък с колкото канала и т.н ПО КЪС РЕМЪК,с близо 20-30 см.
Сложих го и от три седмици,едната почивахме на море,двете седмици,колата е минала почти 3000 км.
основно градско,хасково два пъти и т.н
Но да речем че повече от 140-150 км.не съм вдигал.
Днес ходих от Пловдив до Ст.Загора ,на скорост над 170 км.мотора забива и гасне .
След спиране и опит да запали,не пали.Чакаш 10-15 секунди,и тогава пали и върви без забележки,ако не караш с повече от 170 км.
На място,същата работа.
Пускам клипче.
https://youtu.be/BWivqELgf4s
Чудя се,заради по късия ремък,дали динамото не се върти с повече обороти ,и съответно еку -то да гаси мотора....щото динамото е с пс-модул,а не реле и го управлява главния еку.
Лампата която мига и светва е за зареждането ,динамото и т.н Генератора е 130 Ампера .
Преди три седмици,свалих и оставих за профилактика,компресора на климатика,на който още му търсят някаква дефицитна част, понеже в сервиза са ми приятели,настояват да оправят стария оригинален компресор,вместо да ми продадат нов китайски...но това е друга тема..
Та,за да върви колата,купих оригинален пистов ремък с колкото канала и т.н ПО КЪС РЕМЪК,с близо 20-30 см.
Сложих го и от три седмици,едната почивахме на море,двете седмици,колата е минала почти 3000 км.
основно градско,хасково два пъти и т.н
Но да речем че повече от 140-150 км.не съм вдигал.
Днес ходих от Пловдив до Ст.Загора ,на скорост над 170 км.мотора забива и гасне .
След спиране и опит да запали,не пали.Чакаш 10-15 секунди,и тогава пали и върви без забележки,ако не караш с повече от 170 км.
На място,същата работа.
Пускам клипче.
https://youtu.be/BWivqELgf4s
Чудя се,заради по късия ремък,дали динамото не се върти с повече обороти ,и съответно еку -то да гаси мотора....щото динамото е с пс-модул,а не реле и го управлява главния еку.
Лампата която мига и светва е за зареждането ,динамото и т.н Генератора е 130 Ампера .
Коментар