Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гасне след 4000 оборота,малко размисли.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гасне след 4000 оборота,малко размисли.

    Привет,днес пикапа ни спогоди лек номер,дали той на нас или ние на него,не е ясно точно.

    Преди три седмици,свалих и оставих за профилактика,компресора на климатика,на който още му търсят някаква дефицитна част, понеже в сервиза са ми приятели,настояват да оправят стария оригинален компресор,вместо да ми продадат нов китайски...но това е друга тема..

    Та,за да върви колата,купих оригинален пистов ремък с колкото канала и т.н ПО КЪС РЕМЪК,с близо 20-30 см.

    Сложих го и от три седмици,едната почивахме на море,двете седмици,колата е минала почти 3000 км.

    ​​​​​основно градско,хасково два пъти и т.н
    Но да речем че повече от 140-150 км.не съм вдигал.

    Днес ходих от Пловдив до Ст.Загора ,на скорост над 170 км.мотора забива и гасне .

    След спиране и опит да запали,не пали.Чакаш 10-15 секунди,и тогава пали и върви без забележки,ако не караш с повече от 170 км.

    На място,същата работа.

    Пускам клипче.
    https://youtu.be/BWivqELgf4s

    Чудя се,заради по късия ремък,дали динамото не се върти с повече обороти ,и съответно еку -то да гаси мотора....щото динамото е с пс-модул,а не реле и го управлява главния еку.

    Лампата която мига и светва е за зареждането ,динамото и т.н Генератора е 130 Ампера .
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

  • #2
    Това е ремъка,генератора е свален ,горе има още три ролки с различен размер,помпа хидравлика,обтяжна ролка и ролка водна помпа...те не се виждат.

    https://youtu.be/_IAtlOwt18Q

    Тоест,общо ролките са 7 броя,сега се чудя,като съм сложил по къс ремък,дали динамото се върти по бързо.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #3
      Дължината на ремъка няма значение - съотношението м/у диаметрите на шайбите определя оборотите на алтернатора.
      Прочетете компа от какво се оплаква.
      Виж алтернатора - диодния блок дали е изправен, сигналната "жица" към компа на мотора да не е протрита..... (малко гадая )

      Късия ремък не ми харесва как минава през ролките - КВ-клима- неподвижна ролка- алтернатор- .... Мисля, че това е правилното подреждане

      Коментар


      • #4
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_903611.jpg
Прегледи:293
Размер:405.9 КБ
ID:6630148 Така го дават.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение

          Чудя се,заради по късия ремък,дали динамото не се върти с повече обороти ,и съответно еку -то да гаси мотора....щото динамото е с пс-модул,а не реле и го управлява главния еку.

          Лампата която мига и светва е за зареждането ,динамото и т.н Генератора е 130 Ампера .
          Пореден пример че тая работа не е за теб. Защо мъчиш себе си и околните?
          Направете диагностика на въпросното съоръжение.
          Калин Владов,09РСПБЗН

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнение
            Дължината на ремъка няма значение - съотношението м/у диаметрите на шайбите определя оборотите на алтернатора.
            Прочетете компа от какво се оплаква.
            Виж алтернатора - диодния блок дали е изправен, сигналната "жица" към компа на мотора да не е протрита..... (малко гадая )

            Късия ремък не ми харесва как минава през ролките - КВ-клима- неподвижна ролка- алтернатор- .... Мисля, че това е правилното подреждане
            Динамото е сравнително ново,миналата година мисля че го купих,имаше дефект,на високи обороти се откачваше единия край на намотката към единия пръстен,запоих го,мисля че го лепих с нещо,забравил съм.Но какво общо има с динамото с това колата да гасне.
            При проблем с липса на заряд,мотора си работи и съм се прибирал от 200 км. После си карах два дни без зареждане докато го оправя.Сега светне ли лампата ,колата гасне,и по точно не свети ,а мига ...и гасне.Това ме кара да мисля че еку-то гаси мотора.Чека не свети от година,от как му оправих егр-а. Ще скоча след малко да го прочета ,но се съмнявам да има записана грешка!
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
              Пореден пример че тая работа не е за теб. Защо мъчиш себе си и околните?
              Направете диагностика на въпросното съоръжение.
              Не е за мен компресора на климатика,но с електрото се разбираме от малки.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                P 0335 CKP
                U 2196 Invalid data for rpm

                Имам датчик колянов вал,утре ще го сложа за 5 мин.или стария е налепил стружки,като сменях двигателя ,го зачистих до блясък.

                Имаше и записана грешка ниско ниво в рейла,от това настръхва всеки собственик на форд с комънрейл.

                Но тази последната я направих аз,като реших че е засмукал въздух,и исках да погледна дали има нафта в филтъра.

                Сега се сещам че със третия транзит,закъсах в Крумовград една зима ,заради същия датчик,в един жесток сняг ,и тъкмо дойде репатрак след 5 часа от Пловдив,и малко преди да го вържем да се качи на платформата ,гадината запали и се прибра на самоход.

                На тоя мотор,датчика стои на венеца на маховика,и често лепи стружки ,ръжда и каквото дойде.
                Последно редактирано от Roninn; 01-08-20, 00:36.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #9
                  Дай пак, че нещо се обърках...с Турнеото, 90 коня, вдигаш 170 и над 4000 оборота има още къде да ускорява...!
                  Ти серизно ли?
                  Това е със 150 максимална скорост по книжка! На 4000 трябва да бие ограничител.
                  Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
                    Дай пак, че нещо се обърках...с Турнеото, 90 коня, вдигаш 170 и над 4000 оборота има още къде да ускорява...!
                    Ти серизно ли?
                    Това е със 150 максимална скорост по книжка! На 4000 трябва да бие ограничител.
                    Точно така.И върви със още 50 над книжката.А и този е нещо около 150 + коня ,поне преди Януари беше малко под 150 к.с.От тогава му се случиха много неща,сдоби се с около 25 коня,получи и дюзи от s max които пръскат повече.Счупи мотора зимата ,и то заради климатика...по точно,компресора на климатика.

                    След малко тръгвам служебно за Бургас,и му слагам два нови датчика долу и горе на капака ,имам ги налични.
                    Последно редактирано от Roninn; 01-08-20, 08:52.
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • disko04
                      disko04 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Момчето не е следило темата за ремонта на двигателя.

                    • santaclash
                      santaclash коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ясно....доста тунинг е имало.

                  • #11
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200801_100101.jpg
Прегледи:235
Размер:306.0 КБ
ID:6630475Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200801_100114.jpg
Прегледи:224
Размер:270.6 КБ
ID:6630476 Така извадих датчика
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #12
                      Датчика се разхлабил и си ходи напред назад.

                      Зъбите на маховика го пилнали.Отделно в дупката са влезнали метални остатаци,я от бендикса или друго.

                      https://youtu.be/naq6KBLHMLM
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #13
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200801_101106.jpg
Прегледи:245
Размер:261.9 КБ
ID:6630482
                        Нов и стар датчик.

                        Стария междувпрочем ,си работи,след като извадих металните отломки и го позиционирах,си бачка.

                        Една бойна готовност със датчик за КВ и РВ.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200801_102932.jpg
Прегледи:207
Размер:185.0 КБ
ID:6630483Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200801_103019.jpg
Прегледи:224
Размер:262.8 КБ
ID:6630484
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • #14
                          Та всичко е пушка.
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #15
                            Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                            Датчика се разхлабил и си ходи напред назад.


                            https://youtu.be/naq6KBLHMLM
                            не се е разхлабил-някой не го е стегнал както трябва...
                            Калин Владов,09РСПБЗН

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X