Колата е Мицубиши Пинин. През последните месеци трябва няколко пъти да завъртя ключа за старт на мотора. С колата често обикалям в горите. Опасявам се, че скоро ще се прецака окончателно. Идеята ми е да монтирам някакъв бутон, с който да паля колата, след като дам контакт с ключа, но не знам какъв е подходящ и как се монтира правилно. Дайте съвет какво да правя.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Проблем при старт на мотора
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Първо се убеди, че проблема не е в стартера, а в самия ключ. Обяснявам как - слагаш единия извод на пробна лампа на кабелната обувка на шалтера, а другия извод на "-" (маса), някой върти отвътре. Ако лампата светва, но стартера на върти, то причината е в самия стартер. Ако лампата не светва, то тогава проблема е в контактния ключ или казано иначе в клемореда.Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнениеКолата е Мицубиши Пинин. През последните месеци трябва няколко пъти да завъртя ключа за старт на мотора. С колата често обикалям в горите. Опасявам се, че скоро ще се прецака окончателно. Идеята ми е да монтирам някакъв бутон, с който да паля колата, след като дам контакт с ключа, но не знам какъв е подходящ и как се монтира правилно. Дайте съвет какво да правя.
Решенията са 2 - или сменяш клемореда и си палиш като хората, или проследяваш кой кабел отива към шалтера на стартера. Прекъсваш го и слагаш бутон който подава "+" към прекъснатия кабел откъм страната на стартера, разбира се + -са се взима от някъде след контакт. Добре е да ползваш и предпазител, ако не си сигурен откъде взимаш + след контакт.
Това при условие, че стартера ти се управлява директно от клемореда, а не е през реле. Ако е през реле проверяваш него и после проверяваш сигнала за управление на бобината, който идва от контактния ключ дали прекъсва или не. Ако се появява и губи, слагаш бутон който да управлява бобината на релето.
Подбираш НЕЗАДЪРЖАЩ бутон поне 10А (повечето китайски издържат на около 5А, при написани 10А).
Ако не ти е станало ясно от описанието какво трябва да направиш - отиди при някой който е по-запознат
							
						
- 1 like
 
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Трябва ти само един кабел от шалтера на стартера до акумулатора "за страх" ,аз така съм направил.Отваряш капака и си с външно палене.Ама то е за мързеливци....Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнениеКолата е Мицубиши Пинин. През последните месеци трябва няколко пъти да завъртя ключа за старт на мотора. С колата често обикалям в горите. Опасявам се, че скоро ще се прецака окончателно. Идеята ми е да монтирам някакъв бутон, с който да паля колата, след като дам контакт с ключа, но не знам какъв е подходящ и как се монтира правилно. Дайте съвет какво да правя.
- 1 like
 
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Хвани някой келеш от квартала който е наясно как се пали това с кабелите в 2 сутринта,да ти покаже кой кабел ти трябва вместо да се мъчиш сам.
Виж дали връзките към батерията са добре / не казваш каква е колицата,някои при слаба връзка не въртят /.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
- 
	
	
	
ВИНОВАТ.......В 7 сабахлен толко’ мога.
Поправката важи
 - 
	
	
	
Ми кво да та права тука е ракиено време ....жив и здрав.
 - 
	
	
	
Наздраве
Едно време дизеляк Мерцедес от дьртите го палех с копче под волана,а се гасеше с вакуумите до мотора,ключа му беше колко да си дрьнкаш с него в джоба,за ключ искаха колко беше цената на половината кола та взимаш един звънец и влизаш в 21 век,палиш с копче........това ако те мързи с кабелите,че мен ме мързя 5 месеца поне преди да му сложа копчето
 
 - 
	
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Благодаря! Някога паркирах ладата само на стръмно, ако откаже да пали с ключа. Бях се сетил и за бутане, ама в гората - само мечки и не се знае какво ще поискат
. 
Ако ми пишете какво точно копче да купя и от къде (в София) - ще е супер.
ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз само на копче не бих разчитал.Това че апашите го правят еднократно е добре. Но за постоянна употреба - не става. Освен бутон трябва и реле и предпазител. От години съм с такава система, но не препоръчвам да си я правиш сам - съдейки от въпросите които задаваш.
Коментар
- 
	
	
	
Трапере, и аз съм на пенчовото мнение.
Това са толкова елементарни неща по една кола, та щом не ги знаеш, и ти трябв чак схема-наистина не е добра идея да пипаш жиците. От некомпетентна намеса по токовете са изгорели не една и две коли.
Намери някой който е в час ста зи иначе елементарна работа да ти види кое не е наред, и да оправите проблема.
Всяка машина работи най-добре във вида в който я е измислил конструктора. Това е вида в който излиза от завода. Та възстановете заводската схема, и си свиркай.
Ако е нещо неразумно скъпо-чак тогава прибягвай до бутон.
А и както Иво каза-пускаш си един кабел, да си е вързан някъде на удобно място, и ако се наложи-кабела на "плюс" и стартера започва да върти. Това за всеки случай.
 
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
При мен електромотора на Форд Фокус умря от раз - четките бяха износени докрай. Оправи се с нов четкодържател комплект с четките. Ако се окаже че електромотора е в ред , а проблема е в контактния ключ и финансово е неизгоден моят съвет е -- Търси бутон който не стърчи, а е потъващ, т.е. в движение не може да го закачиш, натиснеш. С поздрав Борето
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар