Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем при палене

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем при палене

    значи,колата само ще кажа че е японска.
    акумулатора й беше взел -дал и отвреме на време не искаше да запали ,купихме и чисто нов акумулатор като преди това отворихме стартера да зачистим четките,защото при слаб акумулатор фърляше искри.
    днес разкарахме таратайката и на най не подходящото място се предаде и не иска да завърти.
    къде може да е проблема.
    кабелите от стартера до акумулатра-съмнявам се.
    ключа и релетата,преди щракаха ама сега само светва лампата на маслото и не иска да завърти и май не се чуват.но и тук май не е проблема,защото когато е на кеф -пали,когато не. мъртвец,.
    самия стартер.къде можа да е проблема?
    благодаря.

  • #2
    До: проблем при палене

    Всичко. Ключ, реле, притеглящо реле, четки, спойки, ротор. Трябва да се мери, при проблем докъде стига ток.

    Коментар


    • #3
      До: проблем при палене

      значи проблема силно предполагам,че е от гадния стартер.
      защото едва ли е от ключа,защото тя си пали отвреме на време,само понякога вика че не ще.
      иначе стартера е изключиетлон прост ама утре ще го видиме ,вече е на 5-6сваляния за 1месец

      Коментар


      • #4
        До: проблем при палене

        Нищо не пречи да е от ключа. Както и от разни релета и клеми.

        Коментар


        • #5
          До: проблем при палене

          Значи то верно може да е от всичко , но най-често е от стартера (ако имаш ток в акумулатора , разбира се ) . Така че обикновено се почва от него. А така както описваш проблема ми се струва , че се е** ва шалтера и не изхвърля бендикса . Може да се провери и на място , но щом е яповска сигурно са го заврели на м****та си , така че е по- добре да се свали . Подаваш му захранване и то ще проличи дали и какво върти. От там нататък - по етапния ред
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #6
            До: проблем при палене

            Ако при профилактирането на стартера е проверен и бендикса,обслужи и контактния ключ.Нагорели/може и омекнали от греенето,следствие на лошия контакт/пъпки или клеми са в състояние да работят "понякога".Ако е капсулован,пробвай отнякъде да пръснеш WD-40/примерно/в ел.частта му.
            Куплунгът на силовото реле,управляващо стартера,също погледни за сулфатизиране.

            Коментар


            • #7
              До: проблем при палене

              Най-често при такъв дефект са се оказвали лоши връзки на колектора на ротора. При "Мазда" съм срещал такова свързване, че ако има проблем с четките, изобщо не изхвърля бендикса. Убихме се да мерим, докато не се сетихме, че не правим "Лада"... Препоръчвам за начало презапояване на колектора. Първо се загрява целият ротор до температура, при която почти не може да се държи с ръка, а след това се запоява с по-сериозен поялник(аз ползвам 250W). Почистете и изолациите между ламелите. Японците ползват много твърди изолации и с износването ламелите остават под нивото на изолацията. Като спре четката на стърчаща изолация-няма палене.
              Кажи каква е колата.
              Последно редактирано от Еmil; 24-05-09, 10:06.

              Коментар


              • #8
                До: проблем при палене

                daihatsu w55,ток в акумулатора има-чисто нов е.Стартера няколко пъти го сваляхме и при подаване на ток от акумулатор си работи без проблеми,но дойде ли си на мястото почват проблемите.

                Коментар


                • #9
                  До: проблем при палене

                  Ако се получава само при поставен стартер, проверете кабела на масата на двигателя и връзката на + от акумулатора. После подайте оперативно захванване директно от + на акумулатора към кабелчето, което активира електромагнита. Ако пали с външно подаване, а не иска от ключа, проверете веригата на ключа.

                  Коментар


                  • #10
                    До: проблем при палене

                    значи като е свален му давам плюс и маса и от плюса с отверка го активирам.все си мисля,че е от ключа до стартера,все пак ще напръскам всички контакти с контактен спрей.
                    не че е проблем,просто на кофти място не иска да запали и трябва да се бута....

                    Коментар


                    • #11
                      До: проблем при палене

                      Временно пуснете през предпазител отделен кабел с бутон за паленето. Така ще се уверите какви са признаците. Ненапразно искам да го проверите как се държи, когато си е на мястото.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем при палене

                        Да дам и аз няколко акъла.
                        Акумулатора-това, че е нов не е гаранция, че е читав. Има случаи нов акумулатор да не може да завърти. За това са и гаранциите. Начин на проверка-слага се на друга кола, и ако завърти нормално значи акумулатора е наред.
                        Контактният пакет(при ключа)-не мисля, че проблемът е там, но го провери. Начин-от + на акумулатора подай с кабел на силовото реле, ако включи, и стартера завърти-сменяй пакета.
                        Лоши връзки-най вероятното според мен. Почисти добре клемите на кабелите, и се убеди, че има добра връзка между купето и двигателя. Бях писал и в друга тема, но и тук да кажа-на едно жигули масата минаваше през жилото на смукача. Докато разберем, че там е причината видяхме доста зор. Накрая, жилото почна да пуши, и така видяхме къде е причината за трудното въртене. Та кабела от - на акумулатора вързахме на единият болт на стартера, и всичко си дойде на мястото. Пробвай да вържеш направо към стартера масата, може и да проработи.
                        Успех.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем при палене

                          направихме това което колегата Емил спомена,пуснахме ключе с предпазител директно до стартера,е отказа да зъвърти.
                          свалихме го ,махнахме бендикса и се оказа че контактите са толко замърсени че не иска да прибере,
                          изтрихме буклуците с пила,после с контактен спрей и всичко горе,никакви проблеми ,утре ще го видим,но днешните тестове/10паления и 20км./нито веднъж не отказа,палеше от 1/4оборот. мерси за полезните съвети.
                          а стартера,незнам защо японците са решили самия стартер да работи през бендикса,ако стартера не работи/лоши контакти и т.н/ и бендикса няма да прибере,на другата кола /дукато/който стартер също е долу, няма нищо общо там всичко си е независимо.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем при палене

                            Радвам се, че сте успели. Тази гадост при японците трябва винаги да се има предвид. Научих я с много псуване и поне 10-кратен демонтаж на стартера! Ето още една дивотия при тях: На накои от моделите на "Мицубиши" различните модификации стартери (дизел/бензин)въртят в различни посоки. Стартерът завърта, а двигателят-не. Присаждането е възможно след кръстосване на мостовете на статора. Но и оборотите са различни и стартер от бензин много трудно запалва дизел.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем при палене

                              другото ,което често при тази кола и не само ,е кабела,който пуска импулс когато завъртиш ключа. не е като на уазка-с шпилка ми с една обувчица смрадлива,дето зе че се откачи като качихме стартера и мястото за достъп е...
                              та сложимхме въпросната обувка,но да внимават колегите с нея,защото се откача много лесно.
                              абе не е да имаш дайхацу и то такова,части никви,нявсякъде тясно-специално пригодени САМО ЗА НЕГО инструменти.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X