Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мобилен Електрожен (Land Rover Series I)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мобилен Електрожен (Land Rover Series I)

    Всъщност не съм сигурен дали това е елетрожен или оксижен. Никак не съм наясно с тези неща..



  • #2
    щом работи с ток /като гледам тоя генератор/ значи - ЕЛЕКТРОжен

    мобилни ОКСИжени колкото щеш - мангалите изрязаха де що има желязо
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      Очевидно е електрожен, 200А. Или поне някакъв генератор с такъв ток.
      Оксижена не е на електрическ принцип.
      Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
      LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
      Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

      Коментар


      • #4
        То си пише - Electric 200 Amp Welder, т.е. Електрически 200 А електрожен.

        Чудесия!

        Т.
        Good guys drive Land Rovers!

        Коментар


        • #5
          От: Мобилен Електрожен (Land Rover Series I)

          linkyln elektrik много известна американска фирма за заваръчна техника

          Коментар


          • #6
            От: Мобилен Електрожен (Land Rover Series I)

            Електрожен е . Тия смотани англичани не могат ли да измислят по изчекното взимане на движение от силоотводен вал. Мобилен оксижен се прави много по лесно но трябва да имаш кислород и калциев карбид.
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • #7
              От: Мобилен Електрожен (Land Rover Series I)

              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
              Електрожен е . Тия смотани англичани не могат ли да измислят по изчекното взимане на движение от силоотводен вал. Мобилен оксижен се прави много по лесно но трябва да имаш кислород и калциев карбид.
              Че какво не му харесваш ?! По- просто и по-елементарно от това не виждам . Пък и лесно за обслужване с ремъчни шайби . А обобщението "тия смотани англичани" предполагам , че го каза ей така . Очевадно е че това го е правил ( привода) някой по трудово - такива хора има навсякъде . Включително и в нашия форум . Но това не е важно . Важното е , че е постигната мобилност .
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #8
                От: Мобилен Електрожен (Land Rover Series I)

                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                Че какво не му харесваш ?! По- просто и по-елементарно от това не виждам . Пък и лесно за обслужване с ремъчни шайби . А обобщението "тия смотани англичани" предполагам , че го каза ей така . Очевадно е че това го е правил ( привода) някой по трудово - такива хора има навсякъде . Включително и в нашия форум . Но това не е важно . Важното е , че е постигната мобилност .
                Щом е качено на джип значи ще се кара по трудно достъпни за друга техника места . Тия стърчащи извън габаритите на джипа ремъчни шайби и валове определено не са най доброто решение за джип. Ровера е на доста здрава рама пода е само декоративен можеха да го вкарат малко по навътре и да вземат задвижване от същия вал през пода и вече всичко щеше да е много по добре защитено и грамотно направено. И поне задните врати щяха да му се затварят щото това като го гледам така зимата определено не бих се качил да го карам също нямаше да се налага да се прави това циганско удължаване с ламарина на таванната клетка . Англичани къкво да ги правиш
                Последно редактирано от sek.1; 04-09-10, 17:05.
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #9
                  От: Мобилен Електрожен (Land Rover Series I)

                  А как решихте, че са го правили англичани? Аз бих заложил на хамериканци. Това като гледам не е заводско изпълнение така, че може да го направи всеки. А щом се използва електрожен на Lincoln Electric има някаква вероятност да е американско.
                  Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Мобилен Електрожен (Land Rover Series I)

                    Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                    А как решихте, че са го правили англичани? Аз бих заложил на хамериканци. Това като гледам не е заводско изпълнение така, че може да го направи всеки. А щом се използва електрожен на Lincoln Electric има някаква вероятност да е американско.
                    Десен волан и английски регистрационен номер. Втория Ровер на снимката също е с десен волан и е характерно английско военно изпълнение.
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #11
                      От: Мобилен Електрожен (Land Rover Series I)

                      Аха - ясно. Аз се поразтърсих за този вид регистрационни номера, нмо не открих нищо. На волана не му обърнах внимание
                      Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Мобилен Електрожен (Land Rover Series I)

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        ...Щом е качено на джип значи ще се кара по трудно достъпни за друга техника места ....
                        Логиката ти е безупречна .
                        Аз пък като гледам "кочинарския" вид на Дефендъра , все си мисля , че дестинацията на собственика е от чифлика му - до неговото си ТКЗС . Там май им казваха "ферми" и респ. "фермери" - farmers... Да си заварява нещо по трактора с ремаркето и комбайна , а не да заварява закъсали джипки по високите планини на Албиона . Такава логика възможна ли е ? Щото в този случай човека е направил това , което се вижда и сигурно си му върши работа .
                        А че може и по-добре - спор няма !
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Мобилен Електрожен (Land Rover Series I)

                          Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                          ...А как решихте, че са го правили англичани? Аз бих заложил на хамериканци. Това като гледам не е заводско изпълнение така, че може да го направи всеки...
                          Тъй де , нали и аз това казах :

                          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                          ... Очевадно е че това го е правил ( привода) някой по трудово - такива хора има навсякъде . Включително и в нашия форум . ....
                          ...А ние дето ползваме "Kемпи" , финландци ли сме ?!
                          Линкълн вярно е американска фирма , ама имат филиали включително и в Турция . А иначе англичаните и хамериканците са д@пе и гащи , така че американска техника във Великобритания никак , ама никак не е изключение!
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Мобилен Електрожен (Land Rover Series I)

                            Не знам но аз съм малко професионално деформиран като машинен инженер и като видя нещо такова първо в главата ми идват поне десет елементарни по добри технически решения. Първия основен недостатък на тази открита трансмисия е че тя е абсолютно незащитена при евентуална маневра на задна или един по сериозен удар всичко по линията на силоотводния вал е тотална щета а той най вероятно е вързан за раздатката а тя е заедно със скоростите при тия ровери. Второто както е закачено всичко обрича джипа да е вечен електрожен аз лично бих направил конструкцията освен по навътре и подвижна на четри болта електрожена както е на някои руски военни радиостанций агрегата по два винкела се сваля и качва от двама човека за няколко минути така джипа може да се ползва и за друго. Такава модулна конструкция проектирахме и правихме преди две години на една Тойота Хайлукс пикап мобилна станция за гасене на горски пожари с 5-6 различни модула които се закачат според необходимоста. Може и някой да я е виждал отзад е затворена с алуминиев рифел но като я правехме клиента не искаше да се снима беше някъква поръчка за вече закритото министерство на бедствията авариййте и катастрофите.
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X