Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Запалване на Мерцедес

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Запалване на Мерцедес

    Някой има ли представа какъв ток черпи безконтактно запалване с магнитоелектрически датчик на Мерцедес 2.8.Питам защото ми се вижда много/при мен/-14А при изгасен двигател и 8-10А при запален.И каква може да бъде причината.Един "специалист" ми каза да си сменя бобината,защото нормалната консумация била 3-4А.А иначе двигателят си работи нормално.

  • #2
    Свещите на четирицилиндров двигател пият толкова - 7-8 ампера. А виж на угасен ... Някво загадъчно реле? Егати стендбая. Ама и като извадиш ключа ли?

    Коментар


    • #3
      Извинявам се ,че не поясних изгасен,но на контакт.То иначе

      Коментар


      • #4
        Всичко зависи от схемата на запалването. За класическата схема електронен ключ е нормално. Другата, с натрупване на енергията в кондензатор лапа по-малко с пъти. Ако смениш бобината няма и да запалиш. Ако е първата при стоене на контакт и неработещ двигател трябва да загрява бобината

        Коментар


        • #5
          14 Ампера при неработещ двигател са малко множко! То зависи и от съпротивлението на първичната намотка на бобината и по-добре се порови да разбереш какво е стандартното съпротивление преди да я махаш. Иначе, ако слушаш всеки байчо, бобините са "абселютно" еднакви и ги правят различни само за да си предават важност.

          Всъщност, как мериш тока - директно на бобината или към акумулатора?

          Т.
          Good guys drive Land Rovers!

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Turbozmej
            Всъщност, как мериш тока - директно на бобината или към акумулатора?
            Т.
            Естествено,че бобината .

            Коментар


            • #7
              Тогава намери една нова бобина, Уинстонов мост и я премери. Около и под 1 ом, малко. Тръскай подривниците, те имат гадовете. Примерно Р-353, за мрежите и детонаторите. Или като минаваш насам се обади.

              Коментар


              • #8
                Ами то толкова се получава и без да мери! Кой не знае закона на Ома... R=U/I => 12V/14A = 0.86 Oma
                Всичко си е наред на бобината. За смяна става от ЗиЛ 130

                Коментар


                • #9
                  Толкова излиза на тая, ами ако е зле и на новата е повече?

                  Коментар


                  • #10
                    Ами тя ако е зле трудно или хич не пали. Аз останах с впечатление, че колата върви, но него го притеснява големия ток през бобината. По това съдя, че не е нов този двигател. Някога това беше начина за увеличаване енергията на искрата - чрез повишаване на първичния ток и натрупване на повече енергия в сърцевината на бобината. И на зила беше така - даже руснаците конструираха специален транзистор, който беше само за електронното запалване - хем германиев за по-малък спад върху него и оттам по малко греене, нем високоволтов, хем за голям ток обаче буквите не помня и на него и на бобината.

                    Коментар


                    • #11
                      Аха. Добре де, а щом има електроника, що я държат във веригата когато мотора не работи? В импулсен режим иди-дойди, ама постоянно толкова ток ... Ми ако забравиш ключа, просто ще изгори.

                      Коментар


                      • #12
                        Точно така и става! Обаче зависи от схемата, годината и т.н.

                        Коментар


                        • #13
                          )) Мошенници Това са древни схеми, кво толкова
                          Ей, кво няма да измислят, само и само да ти пробутат нещо дето не ти трябва.

                          Коментар


                          • #14
                            Наистина двигателят е старичък-81г.Цялата работа тръгна като смених дизела с тоя двигател.Понеже в двигателния отсек намерих само един кабел на който има напрежение при "контакт"-беше към релето за свещите/което изхвърлих/ и там вързах запалването.Но една вечер не запали кабела изглежда не издържа, а навън един приятен дъждец.Сега съм го прекарал през реле.А съпротивлението на бобината наистина е толкова.Сложих една "БТЗ"-15А.Благодаря за мненията,ще карам така пък каквото сабя покаже.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X