Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Алтернатор Шевролет Каптива 2014, 2.2 дизел

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Алтернатор Шевролет Каптива 2014, 2.2 дизел

    Здравейте, става въпрос за алтернатора на Шевролет Каптива 2.2 дизел, 184 к.с. Оставам с усещането, че не е както трябва зареждането защото:
    При първоначално запалване на автомобила напрежението е 14.3-14.4 волта. Обаче няколко минути след това напрежението спада на 13.1-13.2 волта и дори след продължително каране си седи там. Даже пада понякога пада до 12.7-12.8 волта. Друг път си зарежда 14.2-14.3 волта в продължение на стотици километри. По мнение на един колега на този автомобил зареждането се управлява от компа и затова е така. Проблема е, че не мога да намеря схема за да се уверя, а корейците тук така са монтирали алтернатора, че за да стигна до него и да преваря всички кабели си е равносилно да сваля двигател. Видимо има букса със само два проводника, но не съм сигурен защото има видимост само отдолу и то частично.
    Проблем със запалване поради ниско напрежение имах веднъж след пробег 400 км и после 4 дни не беше палена и съответно не запали. Подозирам, че това е причината предният собственик да подмени на 3-та година оригиналния акумулатор. Акумулатора е все още в гаранция и на товарна вилка държи и не дава индикация за проблем. То заради този случай всъщност сложих монитор на ОБД буксата за да следя какво се случва.

    Молбата ми е ако някой разполага със схеми за този модел или ако има опит да сподели как стоят нещата. Благодаря предварително!
    Хюндай Санта фе 2,2, АК; Форд с-мах 2.0, РСК; Форд Транзит; Киа Соренто

  • #2
    От: Алтернатор Шевролет Каптива 2014, 2.2 дизел

    Има ли някаква връзка с околната температура?

    Коментар


    • #3
      От: Алтернатор Шевролет Каптива 2014, 2.2 дизел

      От околната температура май не се влияе. По скоро от консуматори, но не винаги. Миналата седмица ходих до морето. Тръгнах на обяд - 31 градуса. До тунела на магистрала Тракия държеше 13.1-13.2. Като влязох в тунела се включиха фаровете и напрежението се вдигна до 14.4. След тунела фаровете се изключиха, но напрежението на зареждане беше 14.3 - 14.2 до Бургас при температура 33 градуса на въздуха. На Бургас спрях за зареждане и кафе и след това напрежението беше 12.9 - 13.0 волта до Приморско през цялото време. Два дни не я палих нарочно, за да видя какво ще стане. На третия - при подаване на контакт напрежението на акумулатора беше 12.5 волта. Запали, вдигна на 13.2 и така 50 км, колкото се разхождахме. На връщане от морето играеше през цялото време в рамките от 12.7 до 14.5 на моменти, но не задържаше едно и също напрежение повече от 5-6 минути, независимо от скорост и обороти. Днес пак стотина километра минах и пак си сменяваше режимите непрекъснато.
      Хюндай Санта фе 2,2, АК; Форд с-мах 2.0, РСК; Форд Транзит; Киа Соренто

      Коментар


      • #4
        От: Алтернатор Шевролет Каптива 2014, 2.2 дизел

        онождането между Корейци и Американци до сега, май не е дало добро поколение.

        Коментар


        • #5
          От: Алтернатор Шевролет Каптива 2014, 2.2 дизел

          Аз карам и старата Каптива, 2008 година, дизел, 150 к.с. 195000 км до момента без проблеми. Там алтернатора със същия дисплей, заковава на 14.4 и единствено ако съм на място 30-40 минути с климатик, перки фарове пада на 14.1 до момента на подаване на газ. Така,че на новия вариант или има проблем или компютъра нещо му говори.
          Хюндай Санта фе 2,2, АК; Форд с-мах 2.0, РСК; Форд Транзит; Киа Соренто

          Коментар


          • #6
            От: Алтернатор Шевролет Каптива 2014, 2.2 дизел

            Колега всичко ти е наред със зареждането, щом не пада под 12 волта.. Тая модерна глупост не знам кой я е измислил, но на моето Сузуки Суифт 2011 година е същата простотия. Дори смених алтернатор защото мислех че не зарежда а то стана по зле понеже на новия се била окислила една клама. Но и аз имам чувството че не зарежда аколулатора напълно.
            0-

            Коментар


            • #7
              От: Алтернатор Шевролет Каптива 2014, 2.2 дизел

              12.7 Ти е напрежението на акумулатора,под 13.7 няма пълноценнен заряд на акумулатора.
              А дали е нормално или не това поведение незнам.Питай някой дилър или руските форуми.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                От: Алтернатор Шевролет Каптива 2014, 2.2 дизел

                Всяка "умна"зарядна система си има изглежда своите юродивости. Тука за GM :

                https://www.youtube.com/watch?v=8NRajpYXGb4

                https://www.motor.com/magazine-summa...arging-system/

                https://www.searchautoparts.com/moto...ystem?page=0,2

                графиката на стр.2 (GM )
                http://www.esghotwire.com/files/0614_TE.pdf

                Обяснения за SCS на някои производители от Delco-Remy:
                https://www.youtube.com/channel/UCuY...h?query=gm+rvc

                Също тъй има разлика в "default" волтажа при деактивиране на "умността" на системата при разните модели и марки (13.8V при горния модел на GM.. 14.8V при някои фордове). Границите във волтажа на зареждане също са различни...

                Коментар


                • #9
                  От: Алтернатор Шевролет Каптива 2014, 2.2 дизел

                  Първоначално публикуван от aleksna Преглед на мнение
                  . То заради този случай всъщност сложих монитор на ОБД буксата за да следя какво се случва.!
                  При следене в реално време се пропускат много неща. Накарай го да ти направи графика с фрийзфреймове по точки и можеш да почнеш да правиш изводи

                  Коментар


                  • #10
                    От: Алтернатор Шевролет Каптива 2014, 2.2 дизел

                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    При следене в реално време се пропускат много неща. Накарай го да ти направи графика с фрийзфреймове по точки и можеш да почнеш да правиш изводи
                    Най-вероятно си прав, ще пробвам да видя какво се получава.
                    Хюндай Санта фе 2,2, АК; Форд с-мах 2.0, РСК; Форд Транзит; Киа Соренто

                    Коментар


                    • #11
                      От: Алтернатор Шевролет Каптива 2014, 2.2 дизел

                      Първоначално публикуван от badboy86 Преглед на мнение
                      Колега всичко ти е наред със зареждането, щом не пада под 12 волта.. Тая модерна глупост не знам кой я е измислил, но на моето Сузуки Суифт 2011 година е същата простотия. Дори смених алтернатор защото мислех че не зарежда а то стана по зле понеже на новия се била окислила една клама. Но и аз имам чувството че не зарежда аколулатора напълно.
                      като чета материалите които са дали колегите явно си прав, че всичко е наред. Обаче нещо не ми харесва и ще се поровя повече да видя какво ще науча. Не ми харесва варианта да не се чувствам спокоен като ходя някъде и оставам колата за по-дълго време. Благодаря на всички отзовали се. Ще пиша дали съм постигнал някакъв напредък.
                      Хюндай Санта фе 2,2, АК; Форд с-мах 2.0, РСК; Форд Транзит; Киа Соренто

                      Коментар


                      • #12
                        От: Алтернатор Шевролет Каптива 2014, 2.2 дизел

                        Да кажа за развитието по случая. Свалих алтернатора и го дадох за проверка. Заключението на специалистите - всичко е наред. Монтирах, мерих, гледах и в крайна сметка си е все същата картинка. Явно така трябва да бъде защото държанието съвпада с това което показват на клипчетата. Засега ще го оставя и ще следя нещата като температурите паднат под 0 градуса, да видим тогава как ще е. Благодаря на всички отзовали се за съветите и информацията. Беше ми полезно, защото не се бях сблъсквал с тази "умна" система.
                        Хюндай Санта фе 2,2, АК; Форд с-мах 2.0, РСК; Форд Транзит; Киа Соренто

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X