Здравейте, става въпрос за алтернатора на Шевролет Каптива 2.2 дизел, 184 к.с. Оставам с усещането, че не е както трябва зареждането защото:
При първоначално запалване на автомобила напрежението е 14.3-14.4 волта. Обаче няколко минути след това напрежението спада на 13.1-13.2 волта и дори след продължително каране си седи там. Даже пада понякога пада до 12.7-12.8 волта. Друг път си зарежда 14.2-14.3 волта в продължение на стотици километри. По мнение на един колега на този автомобил зареждането се управлява от компа и затова е така. Проблема е, че не мога да намеря схема за да се уверя, а корейците тук така са монтирали алтернатора, че за да стигна до него и да преваря всички кабели си е равносилно да сваля двигател. Видимо има букса със само два проводника, но не съм сигурен защото има видимост само отдолу и то частично.
Проблем със запалване поради ниско напрежение имах веднъж след пробег 400 км и после 4 дни не беше палена и съответно не запали. Подозирам, че това е причината предният собственик да подмени на 3-та година оригиналния акумулатор. Акумулатора е все още в гаранция и на товарна вилка държи и не дава индикация за проблем. То заради този случай всъщност сложих монитор на ОБД буксата за да следя какво се случва.
Молбата ми е ако някой разполага със схеми за този модел или ако има опит да сподели как стоят нещата. Благодаря предварително!
При първоначално запалване на автомобила напрежението е 14.3-14.4 волта. Обаче няколко минути след това напрежението спада на 13.1-13.2 волта и дори след продължително каране си седи там. Даже пада понякога пада до 12.7-12.8 волта. Друг път си зарежда 14.2-14.3 волта в продължение на стотици километри. По мнение на един колега на този автомобил зареждането се управлява от компа и затова е така. Проблема е, че не мога да намеря схема за да се уверя, а корейците тук така са монтирали алтернатора, че за да стигна до него и да преваря всички кабели си е равносилно да сваля двигател. Видимо има букса със само два проводника, но не съм сигурен защото има видимост само отдолу и то частично.
Проблем със запалване поради ниско напрежение имах веднъж след пробег 400 км и после 4 дни не беше палена и съответно не запали. Подозирам, че това е причината предният собственик да подмени на 3-та година оригиналния акумулатор. Акумулатора е все още в гаранция и на товарна вилка държи и не дава индикация за проблем. То заради този случай всъщност сложих монитор на ОБД буксата за да следя какво се случва.
Молбата ми е ако някой разполага със схеми за този модел или ако има опит да сподели как стоят нещата. Благодаря предварително!
Коментар