Обява

Свий
Няма добавени обяви.

последователно или паралелно свързване???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: последователно или паралелно свързване???

    Като излезе достатъчно евтина такава кола, с нормални качества, и се зарежда за 10-има минути, и може да се кара при -20 градуса, и аз се нареждам на опашката.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #17
      До: последователно или паралелно свързване???

      Първоначално публикуван от ilko_vt Преглед на мнение
      Автомобила да бъде задвижван от ел.двигател, който да бъде захранван от генератор, който пък ще бъде захранван от ДВГ на косачка например. Ако това нещо е възможно ще се получи изключително икономичен автомобил, който ще харчи около 1л. на 100км. но тъй като не съм чувал за такъв значи има голям минус! Какъв е тоя минус?
      Има много плюсове, и те са реализирани във всички съвременни дизелови локомотиви, кариерни самосвали, ледоразбивачи, тежки трактори - все на места където трябва предаване на голяма (но не винаги постоянна) мощност при ниски обороти.

      http://ru.wikipedia.org/wiki/Тяговый_электродвигатель

      http://belaz.minsk.by/production/ser...es=7530&page=0

      Минусите (освен загубите поради двойното превръщане) са голямо тегло, висока цена.

      Коментар


      • #18
        До: последователно или паралелно свързване???

        Струва ми се че неможахте да ме разберете или пък аз нещо не ви разбирам! Двигателa от косачка или Симсонче или някое малко дизелово моторче, няма значение от какво, важното е да осигури въртеливо движение с нисък разход на гориво и да захранва генератора. ЕДИНСТВЕНАТА ЦЕЛ НА ДВИГАТЕЛЧЕТО Е ДА ЗАХРАНВА ГЕНЕРАТОРА БЕЗ ДА ПРЕДАВА ВЪРТЯЩ МОМЕНТ КЪМ ТРАНСМИСИЯТА!!! Друг е въпроса ако за захранването на този генератор се изисква много по-голяма мошност, отколкото може да направи това малко двигателче с вътрешно горене. Ако това е така-ясно защо няма да получим желания резултат, но ако е възможно не виждам пречка да се създаде такъв автомобил.
        И така, отново да се върнем на въпроса. Възможно ли е толкова малко двигателче (ДВГ) да осигури необходимата мощност за захранване на генератор, който да задвижва ел.двигател, който пък да задвижва автомобил? Автомобила да бъде задвижван само и единствено от ел. двигатела.

        Коментар


        • #19
          До: последователно или паралелно свързване???

          Приятелю, като се натовари генератора, демек като се изка голяма мощност от него, почва да се върти трудно. Май това ти се губи.

          Не само че ще е по-зле, а много по-зле. Във веригата ДВГ-генератор-мотор ще имаш поне 20 процента загуби на енергия. От тук колата ще върви поне с 20% по-зле от същото, с директно вързан двигател от косачка на мястото на електродвигателя. Всяко преобразуване на енергия води до загуби.

          Ето ти една безценна идея: Връзваш електромотор да върти генератор, който пък захранва електромотора, към който е вързан. Перфектното перпетуум мобиле, според твоите разсъждения. Ама това го мислих преди мноооого време, когато всичко ми се виждаше едно голяяяямо...

          Ако твърденията ти бяха вярни, отдавна да си решил енергийния проблем. Ама трябва да измислиш нова физика, при това работеща. А нея не я интересува какво мислиш. Нея я интересуват нейните си работи.

          Между другото на колко си години?
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #20
            До: последователно или паралелно свързване???

            По схемата агрегат-двигател, се движат Белазите, локомотивите ако щеш и корабите.
            А това на вала на двигателя да закачиш генератор и само да го развъртиш първоначално си живо перпетум мобиле
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #21
              До: последователно или паралелно свързване???

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              ...Ето ти една безценна идея: Връзваш електромотор да върти генератор, който пък захранва електромотора, към който е вързан. Перфектното перпетуум мобиле, според твоите разсъждения. Ама това го мислих преди мноооого време, когато всичко ми се виждаше едно голяяяямо...
              Това което си пропуснал навремето е, че ако свържеш един повишаващ трансформатор между генератора и двигателя, ще ти остава и някаква енергия за задвижване на някое скромно мепесенце.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #22
                До: последователно или паралелно свързване???

                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                Това което си пропуснал навремето е, че ако свържеш един повишаващ трансформатор между генератора и двигателя, ще ти остава и някаква енергия за задвижване на някое скромно мепесенце.
                Не бе, ще вържа още един двигател, и още един генератор, и така до 100MW "реактор". Как не съм се сетил до сега!
                Тоя АЕЦ направо да го затварят! Само харчи гориво на поразия. И НЕК и топлофикация... Утре почвам да си правя установката в мазето!

                За локомотивите не знаех, но човек се учи цял живот. И все пак си мисля че там се прави с цел двигателя да работи в оптимален режим, а пък предимството на електродвигателя е че има висок въртящ момент на всякакви обороти. Демек съединителя отпада примерно, скорости също. Диференциали пак (макар че там май не са от съществено значение). Управляваш само тоци.
                А и при такива големи агрегати и загубите май се докарват по-малки.

                Знам ли... Само разсъждавам...
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #23
                  До: последователно или паралелно свързване???

                  Първоначално публикуван от ilko_vt Преглед на мнение
                  Струва ми се, че не можахте да ме разберете или пък аз нещо не ви разбирам! ......
                  По-скоро второто. За да ти се изясни, отиди до колата си, запали двигателя и после включи де-що електрически консуматор имаш. Какво става с оборотите? А това е двигател с нам-колкоси коня, който върти един нещастен алтернатор 500-600 вата. А какво щеше да стане ако беше моторче от сенокосачка? Изводите си ги направи сам.
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • #24
                    До: последователно или паралелно свързване???

                    Инженерите са го измислили - автомобил с хибридно задвижване.
                    Тягова батерия, която захранва електродвигателите на колелата. Когато батерията поумалее, се включва ДВГ, който "донажда" недостигащата енергия. Само не знам дали този ДВГ движи генератор, който подпомага и зарежда батерията, или механично задвижва колелата ...

                    Коментар


                    • #25
                      До: последователно или паралелно свързване???

                      Първоначално публикуван от optron Преглед на мнение
                      Инженерите са го измислили - автомобил с хибридно задвижване.
                      Тягова батерия, която захранва електродвигателите на колелата. Когато батерията поумалее, се включва ДВГ, който "донажда" недостигащата енергия. Само не знам дали този ДВГ движи генератор, който подпомага и зарежда батерията, или механично задвижва колелата ...
                      Правят уж там нещо си.... загубена работа според мен. Замажи очички. Лайноягодка.

                      Колкото до задвижването - движи и колелата, зарежда и батерията. Като спираш пак я зарежда. Поне това на тойота.

                      Отговора е другаде и по друг начин. Въпроса е в желанието, а такова засега, в достатъчно количество, няма.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X