Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Плазма в двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Плазма в двигателя

    Първоначално публикуван от leonart Преглед на мнение
    е това ако е нещо повече от много искрово запалване здраве му кажете, в Форд още ли незнаят , че другите не използват една бобина от поне 10 години , а към тези които търсят комерсиалната част на това устроиство , да видят алфите твин спарк , и браво на проефесора, тои е направил нещо което е учидило германците , ако са дали даннни от руска кола наистина ефекта ще е поразителен но да го пробват на нещо по ново
    Точно така от Алфа не случайно са измислили системата твин спарк(2 свещи на цилиндър,и да не забравяме че втората свещ е сложена на местото на клапан...) ТУк не е въпроса броя на бубините защото с това нещо можеш дори да махнеш твоята бубина просто му трябва захранване 12в. ....... Абе хубаво и полезно нещо е плазмения катализатор но новата му цена е направо.......

    Коментар


    • #17
      До: Плазма в двигателя

      Имам 2 въпроса относно запалването. Първия май ще го пусна, като отделна тема.
      Вторият е :
      Може ли обикновено запалване с една бобина за 4 цил. да се преработи по подобен начин, чрез "накъсване" на ниските нива на сигнала с микроконтролер, да речем ?
      Питам, защото мисля да пробвам нещо подобно, а още не съм се подготвил теоритично по въпроса с тая плазма.

      Коментар


      • #18
        До: Плазма в двигателя

        Първоначално публикуван от solenoid Преглед на мнение
        Имам 2 въпроса относно запалването. Първия май ще го пусна, като отделна тема.
        Вторият е :
        Може ли обикновено запалване с една бобина за 4 цил. да се преработи по подобен начин, чрез "накъсване" на ниските нива на сигнала с микроконтролер, да речем ?
        Питам, защото мисля да пробвам нещо подобно, а още не съм се подготвил теоритично по въпроса с тая плазма.
        Плазмата остави.

        Обикновен едноканален комутатор много ще ти се сърди на такъв сигнал - няма да може да си сметне следващото напомпване на бобината. Той очаква приблизително еднородни импулси. Ще трябва да управляваш бобината директно. Щом си с микроконтролер, няма да е трудно. От комутатора остава само силовата част - транзистора, кондензатора и емитерния резистор, с който се усеща кога бобината е вече напомпана

        Коментар


        • #19
          До: Плазма в двигателя

          Може, но не с накъсване, а с увеличаване продължителността и енергията на дъгата. Например кондензаторно-тиристорно запалване "пали дъгата" за сметка на енергията в кондензатора. Такова запалване има най-високоволтов импулс при най-стръмни фронтове, като така се елиминират зацапвания и утечки и след това дъгата се поддържа за сметка на зареждането и разреждането на магнитната сърцевина на бобината. При това положение искрата става толкова дълга, че трябва изкуствено да се скъсява при високи обороти. Най-мощата искра, която съм виждал с обикновена бобина.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X