Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Плазма в двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Плазма в двигателя

    Това е български продукт http://video.google.com/videoplay?do...73766342020786
    Някой запознат ли е с това устройство и има ли информация дали а ефективно както е показан в клипа и има ли полза от него.
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

  • #2
    До: Плазма в двигателя

    ???
    Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
    http://www.cardomain.com/ride/2562837

    Коментар


    • #3
      До: Плазма в двигателя

      Бе не разбрах всичко, но колкото разбрах( ако е истина) стига. Браво. Я някой да се хване да преведе поне последните данни, моля. Изглежда обещаващо.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #4
        До: Плазма в двигателя

        Най-общо, високочестотна искра (1000Hz), с цел вместо с една да пали с пакет искри всеки такт. Но 6-10% по-голям въртящ момент; 8-14% по-ниска консумация; мощност +14% ми се вижда ...
        Карал съм с подобно, мое производство по руска схема - има подобрение при палене на студено, каране на студено, стабилна работа при високи обороти, но това е практиката. А рекламата е съвсем друга материя

        Коментар


        • #5
          До: Плазма в двигателя

          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
          Най-общо, високочестотна искра (1000Hz), с цел вместо с една да пали с пакет искри всеки такт. Но 6-10% по-голям въртящ момент; 8-14% по-ниска консумация; мощност +14% ми се вижда ...
          Карал съм с подобно, мое производство по руска схема - има подобрение при палене на студено, каране на студено, стабилна работа при високи обороти, но това е практиката. А рекламата е съвсем друга материя
          ако не се лъжа предимството на това устроиство се крие в това ,че пали много обеднена смес-оттам по-нисък разход на гориво.Няма смисъл да се монтира на форсирани двигатели по същите причини
          много преди старта...

          Коментар


          • #6
            До: Плазма в двигателя

            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
            Най-общо, високочестотна искра (1000Hz), с цел вместо с една да пали с пакет искри всеки такт. Но 6-10% по-голям въртящ момент; 8-14% по-ниска консумация; мощност +14% ми се вижда ...
            Карал съм с подобно, мое производство по руска схема - има подобрение при палене на студено, каране на студено, стабилна работа при високи обороти, но това е практиката. А рекламата е съвсем друга материя
            Аз също съм правил такова нещо някога и го монтирах на Шкода. Ефект определено има. Особено осезателен е при доста износен двигател. Спомням си, че ми се наложи да сменя кабелите за ВН защото започнаха едни фойерверки
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #7
              До: Плазма в двигателя

              А според мен сравнено с щатните запалвания на по-новите коли с 2 бобини, а още повече тия с бобина на всяка свещ, ползата ще клони към нула.

              Има проблем когато се използва една бобина при високите обороти за всички цилиндри, защото е по-малко времето да се "зареди" бобината с енергия, от там и отслабена искра при високи обороти, но това се решава с посочените по-горе методи.

              В същност до колкото разбрах това играе ролята на бобината, но е направено по-съвършено от нея.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: Плазма в двигателя

                Първоначално публикуван от RW* Преглед на мнение
                ако не се лъжа предимството на това устроиство се крие в това ,че пали много обеднена смес-оттам по-нисък разход на гориво.Няма смисъл да се монтира на форсирани двигатели по същите причини
                Обеднената смес не е това, от което идва евентуалната икономия. Тя идва от по-доброто и сигурно запалване и евентуално по-доброто горене.

                Оптималната смес до колкото помня е 14.7:1. Ако е по-богата или по-бедна гори по-зле и по-бавно, повече енергия отива в топлинни загуби (за това двигател на смукач загрява по-бързо).
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  До: Плазма в двигателя

                  Да, освен това дори да успееш да палиш обеднена смес и да караш с нея, трудно ще се вместиш в новите еко-изисквания. Звучи абсурдно, но бедна смес далеч не значи по-малко емисии...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Плазма в двигателя

                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    Да, освен това дори да успееш да палиш обеднена смес и да караш с нея, трудно ще се вместиш в новите еко-изисквания. Звучи абсурдно, но бедна смес далеч не значи по-малко емисии...
                    Откакто в еко-нормите влезе CO2/km, и то с голяма тежест, всички взеха да се учат на бедни смеси. Стехеометричната смес остава за американците (те освен CO и NOx друго не мерят)

                    Коментар


                    • #11
                      До: Плазма в двигателя

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Обеднената смес не е това, от което идва евентуалната икономия. Тя идва от по-доброто и сигурно запалване и евентуално по-доброто горене.

                      Оптималната смес до колкото помня е 14.7:1. Ако е по-богата или по-бедна гори по-зле и по-бавно, повече енергия отива в топлинни загуби (за това двигател на смукач загрява по-бързо).
                      Бедната смес си има своя принос към икономията. Основно, намалява смукателното съпротивление на ниски режими, а също така, в някакви граници, осигурява по-пълно горене (при точна смес, остава около 0.5-1% кислород в ауспуха - значи и около 2% от горивото ще гори или в катализатора, или никога). На бедната смес се дължи и част от икономическото предимство на дизела (доколкото там може да се говори за смес).

                      Скоростта на горене е съвсем друга бира. При частично обогатяване скоростта на горене нараства и това е една от причините богатата смес да води до по-голяма мощност, въпреки, че част от горивото не участва в купона.

                      За смукача (или алгоритмите за пусково и следпусково обогатяване) - единствената му функция е да направи работата на двигателя стабилна. То е, защото студеният двигател се "обеднява" сам - с конденз на бензина по металните части. Иначе, обективно, богатата смес загрява двигателя по-слабо - част от енергията при сгъстяването отива за изпаряване на излишното гориво. Това пък се използва във върховите режими - така се избягва прегряване и детонация.

                      Най-накрая, обсъжданата пущиня (и всяка друга запалителна алхимия, удължаваща времето на искрата) има ограничен ефект при ниски режими и студен двигател. Доколкото съм чел, най-новите фабричните запалителни системи също прилагат подобни фокуси в някои моменти. На високи режими няма значение, освен че излишно грее свещите, които в този момент не са особено щастливи от това.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Плазма в двигателя

                        Значи,плазнения катализатор както е името на това чудо не е никаква измислица......изобретен е от прф.Бъчваров.Имам един приятел който преди му беше съдружник и може да се каже че съм запознат за какво става въпрос...ето тука е писано за това нещо: http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=1281 Сами виждате какво мнение имат хората....сега ще кажа нещо на което може да се смеете но то е самата истина и трябва да се гордеем с този факт:Същия този човек е изобретил първият мобилен телефон!!!Човека заслужава уважение,ето причетете това: http://e-vestnik.bg/3914
                        Преди 5години се бях засилил да слагам плазма на колата ама се разкандардисах и миналата седмица звъннах на моя познат и той ми каза каде да намеря професора но като чух цената и се отказах....до преди 5години цената беше 130лв. а сега 600лв. а устройството е същото.....и колего ни се заблуждавайте че някога сте правили сами такова нещо както казвате,може да сте правили нещо но то със сигурност не е това. .....Преди години когато изпратиха данните от тестоевете(които са правени в ТУ) в централата на Мерцедес в Германия онея се хванаха за главата,от там им върнаха писмо лично подписано от директора на отдела които се занимава с електронниката в което изказваше възхищение и интерес към продукта,изпратиха и една бубина Беру от Майбах като казваха че това е най- добрата им бубина и че дори тя неможе да постигне 1/3 от това което прави плазмения катализатор....в крайна сметка от Германия им казаха да се обърнат към месното представителство(Балкан Стар)за да организират презентация в Германия,обаче когато отиват в Балкан стар за разговор с баровеца който да ги изпрти в Германия,оня се светнал за какво става дума и им казал че докато не му прехвърлят % от фирмата няма да заминат за немско........и не заминали!!!
                        Иначе сме си правили експеримент-(със изкючена плазма)вадиме единия кабел от свещите и с искрата едвам пробиваме весник дори при подаване на газ.....когато включихме плазмата като подаде газ успяхме да подпалиме дървена летва близо 2см.дебела

                        Коментар


                        • #13
                          До: Плазма в двигателя

                          Много емотикони, много емоция, много историйки и нищо конкретно. Нито физикохимична обосновка, нито схема, нито нищо. И аз продавам полуизразходваната ролка тоалетна хартия от моята тоалетна, за 600лв, ама чудно защо ли народът си купува 4 нови за лев.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Плазма в двигателя

                            Имам устройството от много години... когато бяха две за лев. Слагах го на няколко коли, но осезаем ефект нямаше или не съм забелязал. Не съм правил измервания. Вероятно по уреди ще покаже подобрение, защото искрата, видимо, е много по-мощна. За по-стари автомобили, положително, ще има ефект. При последните модели - съмнително. Май изтискаха всичко от ДВГ-то. Както казва sparkybg, при новите коли, трябва по едно такова за всеки цилиндър. Представете си 12 цилиндъра по 600 лв! Предпочитам да харчи повече, а и да си плащам глобата за замърсяване...
                            Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                            Коментар


                            • #15
                              До: Плазма в двигателя

                              е това ако е нещо повече от много искрово запалване здраве му кажете, в Форд още ли незнаят , че другите не използват една бобина от поне 10 години , а към тези които търсят комерсиалната част на това устроиство , да видят алфите твин спарк , и браво на проефесора, тои е направил нещо което е учидило германците , ако са дали даннни от руска кола наистина ефекта ще е поразителен но да го пробват на нещо по ново

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X