Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автомобилен електрожен

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Автомобилен електрожен

    Първоначално публикуван от nisanterano Преглед на мнение
    Чисто теоретично , ако акумулатора е 80 А/ч и предположим , че поддържа напрежение 12 В , то излиза ,че съдържа около 1КВ/ч електроенергия (80 х 12.5=1000 В/ч).Ако елжена е 4КВ , то излиза, че би могъл да работи цели 15 мин.(Време на горене на дъгата) А, ако се спира заваряването за зареждане на акумулатора , би могло доста работа да се свърши в полеви условия.Ако , разбира се ,работи двигателя!
    Схемата предполага да работи двигателя, иначе нищо не правим. От акумулатора се черпи около половината мощност за дъгата, а в паузите се зарежда. Акумулаторът в тези условия сигурно може да отдаде максимум 5-10% от енергията си, но това едва ли е важно - 5 минути дъга са дълги метри заварка.

    Коментар


    • #32
      До: Автомобилен електрожен

      Тя схемата е за да не дърпаш газта. То само гледа, и когато трябва издува динамото.
      Нищо не съм направил бе, маамуде ...((( Тъкмо стигна до тва - и пак немало кинти. Ще чакам додето останат и за него ...(((

      Коментар


      • #33
        До: Автомобилен електрожен

        Стефане ,предлагам ти да инвестирам в твоята разработка авансово, без изобщо да държа да съм от първите закупили от теб елжен за 12В ! Ако приемаш сериозно предложението ми (то е такова) ,пиши на ЛС.
        Във всички случаи-успех!!

        Коментар


        • #34
          До: Автомобилен електрожен

          Какви са възможностите ако се използва 24v система и промените в схемата
          FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
          BJ42 04 1982
          FJ62 11 1983 skipe blago4x4
          LZ 2 BHB

          Коментар


          • #35
            До: Автомобилен електрожен

            Бе, то хубаво, и благодаря за доверието разбира се. Ами като се окаже че цялата работа е само красива мечта, и не работи като хората?
            Аз поне не мога да кажа че съм наясно. Може да са сложили тия ТЧ-та вместо прости тиристори, щото в някой склад е имало залежали такива, а може и цялата работа да работи дявол знае как. И лошо, и хич, и ...
            Чужди пари лесно се харчат, ми после ...

            Коментар


            • #36
              До: Автомобилен електрожен

              Първоначално публикуван от blago4x4 Преглед на мнение
              Какви са възможностите ако се използва 24v система и промените в схемата
              Царски ще работи с 24 волта.

              Коментар


              • #37
                До: Автомобилен електрожен

                Да, ако работи изобщо, ще е по-добре от на 12.

                Коментар


                • #38
                  До: Автомобилен електрожен

                  Стефане ще се опитваш да откриваш наново топлата вода.Тия устроиства са разработени от хората отдавна и работят безпроблемно и то за не чак толкова стряскащи кинти.На изложението имаше демонстрации и много се изкефих.С две Оптими се заварява без проблем всичко което е нужно по една джипка и то с телоподаващо.Но найстина много се учудих когато в австрия в завода на Fronius ни показаха устроиство не по голямо от не професионално телоподаващо което заварява перфектно черни метали към алуминйи Така че хората са доста напред... само ние четем вестник в окопа.Или както казва един приятел
                  -Ти ако си толкова умен за да го създадеш трябваше отдавна да имаш пари да си купиш истинското.

                  Ето един пример ако желаеш може да направим трепанация на някое от тези.
                  Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 15-04-08, 00:59.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Автомобилен електрожен

                    Ако имаш и не ти е жал ... Фрезениус е скъпа фирма.
                    Хм. И ако блокчето не е залято със смола.
                    Пистолетчето не можем да го направим евтино, ама то да остане проблема.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Автомобилен електрожен

                      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                      Бе, то хубаво, и благодаря за доверието разбира се. Ами като се окаже че цялата работа е само красива мечта, и не работи като хората?
                      Аз поне не мога да кажа че съм наясно. Може да са сложили тия ТЧ-та вместо прости тиристори, щото в някой склад е имало залежали такива, а може и цялата работа да работи дявол знае как. И лошо, и хич, и ...
                      Чужди пари лесно се харчат, ми после ...
                      Ти кажи какви пари, кога да ти ги дам и къде да дойда да помагам в направата, а после ... ще му мислим после - риск печели-риск губи!
                      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                      0888 315 794
                      LZ1UPI
                      A1 (Rh+)

                      Коментар


                      • #41
                        До: Автомобилен електрожен

                        А някои замислял ли се е при какви обороти генератора ще изкара 65 ампера , или 50 според това колко пише на него, колкото да форсирате възбудителката , без обороти на вала , няма и ток , на 950 оборота , максимум да изкарате 30-40 ампера , което е много съмнително и за кратко време , после почва да става топличко

                        Коментар


                        • #42
                          До: Автомобилен електрожен

                          Първоначално публикуван от leonart Преглед на мнение
                          А някои замислял ли се е при какви обороти генератора ще изкара 65 ампера , или 50 според това колко пише на него, колкото да форсирате възбудителката , без обороти на вала , няма и ток , на 950 оборота , максимум да изкарате 30-40 ампера , което е много съмнително и за кратко време , после почва да става топличко
                          Ако би прочел темата от начало, би видял че по въпроса е мислено. С оборотите се гласи заваръчния ток.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Автомобилен електрожен

                            Май не ще само теория и празни приказки!
                            Да направиш нещо и то да тръгне, е вече съвсем друга работа!
                            Успех!
                            ________________________________________________________________________________________
                            Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                            HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                            Коментар


                            • #44
                              До: Автомобилен електрожен

                              Никъде няма ТЧ-та. Защо трябва да са такива, не разбрах. Докато не се направи едно, и не се види за какво става дума, няма как и да се мисли за други части. Вече се отказах да разбирам как работи тая схема С кого ли не говорих - всеки е на различно мнение. Ние просто не знаем как работи това.
                              А ТЧ-та няма.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Автомобилен електрожен

                                Какво е ТЧ?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X