Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Ключ плюс" или как да си гася мотора с ключ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • "Ключ плюс" или как да си гася мотора с ключ

    Не съм наясно и искам да питам хората, които вече са минали по този път. Целта е следната искам да поставя ключ маса, с която да мога да гася двигателя при преобръщане или друга ситуация. Как става врътката и от къде мога да си купя хубава ключ маса за целта.
    Газ 69 2.4i
    Густо майна, пътят свърши !!!
    GSM: О895 7О6О59

  • #2
    От: "Ключ плюс" или как да си гася мотора с ключ

    Първоначално публикуван от Агоп Серопян Преглед на мнение
    Не съм наясно и искам да питам хората, които вече са минали по този път. Целта е следната искам да поставя ключ маса, с която да мога да гася двигателя при преобръщане или друга ситуация. Как става врътката и от къде мога да си купя хубава ключ маса за целта.
    Той двигателя сам ще изгасне, а ключа се слага директно на кабела + от акумулатора да спреш сякво захранване което може да направи искра и евентуално пожар! Аз такъв ключ + хубав съм взимал от Явор "Вромос".
    мисля, да зема а се замисля...

    Коментар


    • #3
      От: "Ключ плюс" или как да си гася мотора с ключ

      Ако просто прекъснеш плюсовия кабел от акумулатора се съмнявам да изгасне двигателя веднага... Трябва да му се прекъсне или подаването на искра, или подаването на бензин...
      Аварийния стоп (като енджин-стопа на моторите и бегачките) е различно от ключ-масата (която пък не случайно се казва МАСА - принципно на тока му е все тая откъде ще се прекъсне, но е по-безопасно при инцидент да се спре замасяването към корпуса изцяло).
      Последно редактирано от Shider; 13-07-17, 14:05.
      SUZUKI V-STROM 1000
      Jeep Cherokee 2.5CRD
      TOYOTA PREVIA 2.4 'youngtimer
      о889 525 о74 - Владо

      Коментар


      • #4
        От: "Ключ плюс" или как да си гася мотора с ключ

        Първоначално публикуван от Shider Преглед на мнение
        Ако просто прекъснеш плюсовия кабел от акумулатора се съмнявам да изгасне двигателя веднага... Трябва да му се прекъсне или подаването на искра, или подаването на бензин...
        Аварийния стоп (като енджин-стопа на моторите и бегачките) е различно от ключ-масата (която пък не случайно се казва МАСА - принципно на тока му е все тая откъде ще се прекъсне, но е по-безопасно при инцидент да се спре замасяването към корпуса изцяло).
        Е въпроса е за ключ + или маса, а това от снимката му ще угасне и на по голям наклон...
        мисля, да зема а се замисля...

        Коментар


        • #5
          От: "Ключ плюс" или как да си гася мотора с ключ

          Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
          Е въпроса е за ключ + или маса, а това от снимката му ще угасне и на по голям наклон...
          Надали, все пак не е карбураторен двигателят.
          подаръци за мъже от FACOM
          промоция на читави инструменти

          и на хоби такива

          тел. О879 Ч8Ч 2З5

          Коментар


          • #6
            От: "Ключ плюс" или как да си гася мотора с ключ

            Простото прекъсване на захранването от акумулатора не гаси двигателя. Той си остава захранен от генератора.
            Трябва си специален ключ, който прекъсва две вериги едновременно-силовата(ако е залепнал някой кабел, и се е зачервил), и веригата на запалването(ниското напрежение към бобината) за да не изпадне двигателя в маслен глад заради невъзможността помпата да смуче масло, ако джипа е обърнат. А и ако се случи да заклини газта, и макар и обърнат-гумите продължават да се въртят....

            Това го играх с Франко заради изискването в траялния шампионат от миналата година за наличието на такъв ключ в джипа.
            Купих си фабричен такъв, но понеже ми изпадна един доста по-масивен и як ключ-купения си остана в кутийката.
            Имам го в гаража, ако го искаш-срещу 30 лева е твой. Никога не е ползван.
            Може и снимки, но не сега, че не съм в гаража.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              От: "Ключ плюс" или как да си гася мотора с ключ

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Простото прекъсване на захранването от акумулатора не гаси двигателя. Той си остава захранен от генератора.
              Трябва си специален ключ, който прекъсва две вериги едновременно-силовата(ако е залепнал някой кабел, и се е зачервил), и веригата на запалването(ниското напрежение към бобината) за да не изпадне двигателя в маслен глад заради невъзможността помпата да смуче масло, ако джипа е обърнат. А и ако се случи да заклини газта, и макар и обърнат-гумите продължават да се въртят....

              Това го играх с Франко заради изискването в траялния шампионат от миналата година за наличието на такъв ключ в джипа.
              Купих си фабричен такъв, но понеже ми изпадна един доста по-масивен и як ключ-купения си остана в кутийката.
              Имам го в гаража, ако го искаш-срещу 30 лева е твой. Никога не е ползван.
              Може и снимки, но не сега, че не съм в гаража.

              С какво е по-различен от обикновен ключ маса, с три крачета ли е ? Ако е различен от ключ маса, и е специално за тази цел, да изявавам желание. Снимки може да ме ориентираш какво представлява
              Газ 69 2.4i
              Густо майна, пътят свърши !!!
              GSM: О895 7О6О59

              Коментар


              • #8
                От: "Ключ плюс" или как да си гася мотора с ключ

                Ключове маса за над 2-300 ампера има при Вромос, магазини за камиони, морги за такива, приятели фермери и т.н.

                Аз като правещ първи стъпки в автомобилната електротехника наскоро четох, че електричеството в точно тия случаи върви/тече от маса към посока плюс.

                Вчера един механик ме осветли, че по подобни съображения се управляват веригите по маса, така кабелите били по-студени, ако примерно релетата управляват/прекъсват маса а не +12В и т.н.

                До колко съм прав и говоря смешки, скоро ще разберем

                Аз такива ключове си набавям от карбути и морги, щото на новите китайци им нямам много вяра на мерните единици...

                Електромагнитен клапан за горивото според мен е добър и надежден вариант, хубаво е лесно да може да се байпасва обаче...
                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • #9
                  От: "Ключ плюс" или как да си гася мотора с ключ

                  Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
                  Надали, все пак не е карбураторен двигателят.
                  Майсторе, туй не е ли газ 69...
                  мисля, да зема а се замисля...

                  Коментар


                  • #10
                    От: "Ключ плюс" или как да си гася мотора с ключ

                    Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
                    Майсторе, туй не е ли газ 69...
                    Двигателя май е сменен с съвременен ...но Агоп ще каже де ...
                    На нас клиренс ни трябва , не скорост

                    Коментар


                    • #11
                      От: "Ключ плюс" или как да си гася мотора с ключ

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      Простото прекъсване на захранването от акумулатора не гаси двигателя. Той си остава захранен от генератора.
                      .
                      За бензинов мотор всяко прекъсване на захр. от акумулатора гаси мотора.Кольооооо какво възбужда генератора бре???

                      Коментар


                      • #12
                        От: "Ключ плюс" или как да си гася мотора с ключ

                        Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
                        Майсторе, туй не е ли газ 69...
                        Мотора е опел 2.4 инжекция
                        Газ 69 2.4i
                        Густо майна, пътят свърши !!!
                        GSM: О895 7О6О59

                        Коментар


                        • #13
                          От: "Ключ плюс" или как да си гася мотора с ключ

                          Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнение
                          За бензинов мотор всяко прекъсване на захр. от акумулатора гаси мотора.Кольооооо какво възбужда генератора бре???
                          Веднъж възбуден при прекъсване на верига към акумолатор,почва да прави чудеса.Произвежда напрежения от порядъка на 18-20в.

                          Трябва ти ей-такъв ключ или подобен:
                          Последно редактирано от petroffbg; 13-07-17, 19:57.
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • #14
                            От: "Ключ плюс" или как да си гася мотора с ключ

                            Ключ маса сертифициран по FIA има освен основната силова верига има и два допълнителни прекъсвача - единия прекъсва IGN сигнала от контактния ключ, другия дава генератора към маса през товарно съпротивление. Има ги в eBay и не са скъпи. Хвърлянето на боб често излиза по-скъпо.

                            Коментар


                            • #15
                              От: "Ключ плюс" или как да си гася мотора с ключ

                              Моя ключ не е "маса". Т.е.-не прекъсва масата а плюса. Не, че не може да прекъсне и масата де, зависи на кой кабел ще го сложиш. Но си има вход и изход за силовата верига(дебелите кабели), а не превключва към корпус. Който корпус при "ключ маса" е хванат за купето, и прекъсва именно "масата".

                              Агопе, моя ключ е подобен на този в пост 13. Прекъсва силовите кабели, прекъсва и друга верига, независима от първата. Та каквото вържеш-това ще изключва. В нашия случай-Ignition сигнала към бобината. И двигателя си угасва.

                              Снимки най-рано утре вечер.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X