С две думи ситуацията е следната:
Жегите стават нетърпими, а рамото почна да ме боли от постоянно отворения с години прозорец.Поради тези причини стигнах до решението да си монтирам климатик на камиончето. Намерих универсален климатик-вътрешно тяло което може да се монтира където си поискаш,и компресор /имам откъде да го задвижа/.Намерих си и радиатор с перки. Дотук добре, НО......винаги има едно НО. Всичко това е на 12в., а камиона ми е на 24в. Логично възниква въпросът - "и ко праим ся?". Сякаш не ми се пуска отделно захранване само от единия акумулатор, а конверторите 24/12, които намерих са все по 10,20,30А, а перките на радиаторите са по 80А. Питам се дали няма начин вътрешното тяло да е на 12в.,/един такъв конвертор ще му стигне/, и да си купя вентилатори на 24в.,които само да се управляват от 12волтовата верига? Примерно с някакво реле?
Жегите стават нетърпими, а рамото почна да ме боли от постоянно отворения с години прозорец.Поради тези причини стигнах до решението да си монтирам климатик на камиончето. Намерих универсален климатик-вътрешно тяло което може да се монтира където си поискаш,и компресор /имам откъде да го задвижа/.Намерих си и радиатор с перки. Дотук добре, НО......винаги има едно НО. Всичко това е на 12в., а камиона ми е на 24в. Логично възниква въпросът - "и ко праим ся?". Сякаш не ми се пуска отделно захранване само от единия акумулатор, а конверторите 24/12, които намерих са все по 10,20,30А, а перките на радиаторите са по 80А. Питам се дали няма начин вътрешното тяло да е на 12в.,/един такъв конвертор ще му стигне/, и да си купя вентилатори на 24в.,които само да се управляват от 12волтовата верига? Примерно с някакво реле?
Коментар