Здравейте.
На кратко да ви обясня за какво става въпрос.
Купих си Форд Транзит 2000година с двигател 2.4 16V -125HP който беше със скъсана биела ( направо е пръснат двигателя)
Купих си друг двигател прехвърлих всичко на новия двигател и го качих.
При опит за палене двигателя пали работи 2 секунди и гасне.
Грешките които дава са няколко ( сега погледах програмата и видях, че съм забравил да направя LOG)
Утре ще направя LOG и ще го кача тук.
Грешките които дава по памет
Crankshaft position sensor fail (CPS)
Camshaft position sensor fail
FUEL TIMIG ERROR- Request for reduced fueling
+ още няколко грешки като - грешка- CPS може да е от прекъснат кабел или извадена букса и т.н.
Центровката я правих по клип в Youtube
https://www.youtube.com/watch?v=rIz5vpYp7Yw
Като не съм махал " датчика на хол" Ами го направих както каза човека на видеото, само където при мен веригата остана леко хлабава и изпънах водача на ръка докрай докато изпъне веригата.
После превъртях двигателя няколко пъти и всички си беше на белези "уж"
Сега видях това ->
http://workshop-manuals.com/ford/tra...air/camshafts/
От Форд дават да се разхлабят повдигачите ( аз въобще не съм свалял капака на клапаните )
Как да се уверя, че съм объркал центровката преди да разглобявам пак всичко ?
Благодаря.
На кратко да ви обясня за какво става въпрос.
Купих си Форд Транзит 2000година с двигател 2.4 16V -125HP който беше със скъсана биела ( направо е пръснат двигателя)
Купих си друг двигател прехвърлих всичко на новия двигател и го качих.
При опит за палене двигателя пали работи 2 секунди и гасне.
Грешките които дава са няколко ( сега погледах програмата и видях, че съм забравил да направя LOG)
Утре ще направя LOG и ще го кача тук.
Грешките които дава по памет
Crankshaft position sensor fail (CPS)
Camshaft position sensor fail
FUEL TIMIG ERROR- Request for reduced fueling
+ още няколко грешки като - грешка- CPS може да е от прекъснат кабел или извадена букса и т.н.
Центровката я правих по клип в Youtube
https://www.youtube.com/watch?v=rIz5vpYp7Yw
Като не съм махал " датчика на хол" Ами го направих както каза човека на видеото, само където при мен веригата остана леко хлабава и изпънах водача на ръка докрай докато изпъне веригата.
После превъртях двигателя няколко пъти и всички си беше на белези "уж"
Сега видях това ->
http://workshop-manuals.com/ford/tra...air/camshafts/
От Форд дават да се разхлабят повдигачите ( аз въобще не съм свалял капака на клапаните )
Как да се уверя, че съм объркал центровката преди да разглобявам пак всичко ?
Благодаря.
Коментар