Здравейте,
Имам малко елементарни въпроси за разбирачите от автоаларми. Понеже не съм я слагал аз алармата, имам желание да разбера кое и как се блокира за да няма изненади някъде из родината или чужбина. Значи алармата е МАРК 5100т. Прилагам схема. Първия ми въпрос е, ако извадя бушона на алармата без да е активирана, ще я изключа ли, или просто няма да запаля? Въпросния кабел „блокировка” – гледам, че е само един, което ме навежда на мисълта, че вероятно управлява някакво допълнително реле, което сигурно прекъсва бензиновата помпа? Поправете ме, ако греша. Та този кабел, как точно му е свързването – дава плюс към реле, или дава маса и прекъсва по този начин нещо? Понеже виждам, че така наречения сервизен бутон ми е спестен (буксата е празна), ако го набавя, това достатъчно надеждно ли е в случай, че се наложи да я деактивирам? Знам, че въпросите са доста лаишки, но просто досега не съм се занимавал с аларми и блокировки.
Ето схемата: http://www.markalarm.bg/mark_data/Ma..._Lux_Shema.pdf
Имам малко елементарни въпроси за разбирачите от автоаларми. Понеже не съм я слагал аз алармата, имам желание да разбера кое и как се блокира за да няма изненади някъде из родината или чужбина. Значи алармата е МАРК 5100т. Прилагам схема. Първия ми въпрос е, ако извадя бушона на алармата без да е активирана, ще я изключа ли, или просто няма да запаля? Въпросния кабел „блокировка” – гледам, че е само един, което ме навежда на мисълта, че вероятно управлява някакво допълнително реле, което сигурно прекъсва бензиновата помпа? Поправете ме, ако греша. Та този кабел, как точно му е свързването – дава плюс към реле, или дава маса и прекъсва по този начин нещо? Понеже виждам, че така наречения сервизен бутон ми е спестен (буксата е празна), ако го набавя, това достатъчно надеждно ли е в случай, че се наложи да я деактивирам? Знам, че въпросите са доста лаишки, но просто досега не съм се занимавал с аларми и блокировки.
Ето схемата: http://www.markalarm.bg/mark_data/Ma..._Lux_Shema.pdf
Коментар