От: Помощ за избор между няколко акумулатора
Здравейте колеги. Да се оплача за 11 месеца мутлуто умря! Още не знам дали вината е в акумулатора или в колата.
Днеска по обяд запалих колата (запали лесно), карах около 500 метра и спрях. След 10 минути пак запалих (този път усетих мудно въртене) и карах 200 - 300 метра и колата изгасна от само себе си. Дадоха ми ток запали тръгнах и след 200 - 300 метра пак угасна. С още едно даване на ток се прибрах. Постоя колата един час пред нас врътнах и запали и като поработи пет минути угасва и повече не ще да завърти в близките 20 минути. Замерих акумулатора при работеща кола и дава 11 и нещо волта, а при изгасена 10 и нещо волта.
Според Вас какъв може да е проблема? Трябва ли при работещ двигател да дава 13-14 волта, при положение, че акумулатора е паднал?
Здравейте колеги. Да се оплача за 11 месеца мутлуто умря! Още не знам дали вината е в акумулатора или в колата.
Днеска по обяд запалих колата (запали лесно), карах около 500 метра и спрях. След 10 минути пак запалих (този път усетих мудно въртене) и карах 200 - 300 метра и колата изгасна от само себе си. Дадоха ми ток запали тръгнах и след 200 - 300 метра пак угасна. С още едно даване на ток се прибрах. Постоя колата един час пред нас врътнах и запали и като поработи пет минути угасва и повече не ще да завърти в близките 20 минути. Замерих акумулатора при работеща кола и дава 11 и нещо волта, а при изгасена 10 и нещо волта.
Според Вас какъв може да е проблема? Трябва ли при работещ двигател да дава 13-14 волта, при положение, че акумулатора е паднал?
Коментар