Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за машинка на батерия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за машинка на батерия

    Не траф. Импулсно захранване. 7-8А, за да имаш някакъв запас.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за машинка на батерия

      И аз имам един винтоверт на 12 волта двускоростен с регулиране момента на затягане който от години стоене в шкафа и неползване батерията му се скапа. Сега мисля да му присадя един кабел и да го ползвам на автомобилен акумулатор.
      сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
      dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за машинка на батерия

        Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
        35лв.. тя машинката струваше толкова не си заслужава
        Поръчай елементите от eBay, ще ти струват три пъти по-малко и ще стане както е оригинално. Аз така съживих една машинка за подстригване и изкара още няколко години. Един безжичен домашен телефон също така правих преди години.

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за машинка на батерия

          Тез елементи са на някакви точкови заварки, които идея си нямам как да направя.
          I'm not Lost, I'm Discovering !

          088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за машинка на батерия

            И моите бяха с точкови, залепих ги с един поялник без въобще да разбирам как се лепи, лепил съм няколко пъти в живота си.

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за машинка на батерия

              Продават се и акумулаторни елементи с най-различен капацитет и размери и с точково заварени пластини от двата им края. Не е никакъв проблем да се сглоби пакет от тях с поялник, малко почистващ флюс за запояване и известна доза сръчност. Не е особено препоръчително да се нагряват с поялника директно самите акумулаторни елементи.
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за машинка на батерия

                Не само че не е препоръчително,а е вредно.
                В Пловдив знам две места с такава машина за точковане,струва стотинки,можеш и да си направиш ако има доста за точковане.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за машинка на батерия

                  Грехота е сега, при това разнообразие от литиеви акумулатори на пазара, да се връщаме към жиците и трафовете. Откакто повечето инструменти станаха уайрлес работя с повече кеф. Сега заглеждам прахосмукачката на жената и много ме дразни жицата след нея

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за машинка на батерия

                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    Сега заглеждам прахосмукачката на жената и много ме дразни жицата след нея
                    Почвай да спестяваш:
                    http://www.independent.co.uk/extras/...s-9592780.html

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за машинка на батерия

                      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                      Грехота е сега, при това разнообразие от литиеви акумулатори на пазара, да се връщаме към жиците и трафовете.
                      Абе грехота е, но тези акумулатори са съпоставими по цена с уреда /поне при мен/, над 50% от цената ако взема поотделно елементи и сглобя нещо. А колко ще кара....
                      сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                      dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос за машинка на батерия

                        Ето че има и под 50 паунда. А на Миеле както обикновено цените са им в космоса.
                        Тази за колата я съживих с литиеви и сега е змей, използвам я и вкъщи при дребни ремонти.

                        А по темата за винтовертите - на моя му направих ампутация на защитата от макс. разряд на акумулаторите. Голям кеф беше, като вися някъде на една ръка и той да изключи та да ги пази от преразряд. А мен вълци ме яли, да бе. Сега върти докато аз го съжаля.

                        П.П. Писали сме заедно с Чичо. Един елемент е 5 лева. За 10V са 3 броя и пей сърце. Колкото карат.
                        Номерът е със зареждането, но има начини.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос за машинка на батерия

                          Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                          И аз имам един винтоверт на 12 волта двускоростен с регулиране момента на затягане който от години стоене в шкафа и неползване батерията му се скапа. Сега мисля да му присадя един кабел и да го ползвам на автомобилен акумулатор.
                          Един от вариантите е да изтърбушиш негоден акумулатор и да ползваш само кутията, като от нея изкараш кабел с щипки за захранване от голям автомобилен акумулатор. Това - при положение, че те устройва висящия и често пречещ кабел и се работи на място, където има на разположение автомобил с акумулатора му. За мен по-добрия вариант е да се купят нови 10 бр. Ni-MH акумулаторни елемента с пластини и да се сглоби нов пакет. Старите такива в батерията са вероятно 1000 - 1200 mAh и то NI-Cd, а сегашните са поне 2000 или 2200mAh - Ni-MH, та със сигурност ще карат повече време с едно зареждане. Цената на един елемент е около 3 до 5 лв. Аз намерих C.F.L. с капацитет 2200mAh на цена 4лв./бр. с доставката и смених елементите в батерията на един винтоверт BOSCH. Работи по-добре от другата батерия, която е оригиналната, но на повече от три години. При цена 40лв. за възстановена батерия за мен си струва усилията, но и цената на нов акумулатор за модела, както и на самия винтоверт е доста по-висока. При тебе си зависи за каква марка и модел става въпрос и колко ще се ползва. Зареждането е с оригиналното зарядно, като съм увеличил времето на заряд - 10 часа по около 200 mA. Оглеждах се и за Li-Io акумулатор, но там пък трябва и друго зарядно да търся, та затова се спрях на Ni-MH елементи.
                          Успех!
                          Последно редактирано от Алекс Маринов; 29-12-14, 13:48.
                          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                          First impression is not always true. Get inspired.
                          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                          Reading is sooo boring, unlike writing!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за машинка на батерия

                            NiMH не винаги търпят зарядното на NiCd

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос за машинка на батерия

                              Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                              Един от вариантите е да изтърбушиш негоден акумулатор и да ползваш само кутията, като от нея изкараш кабел с щипки за захранване от голям автомобилен акумулатор. Това - при положение, че те устройва висящия и често пречещ кабел и се работи на място, където има на разположение автомобил с акумулатора му. За мен по-добрия вариант е да се купят нови 10 бр. Ni-MH акумулаторни елемента с пластини и да се сглоби нов пакет. Старите такива в батерията са вероятно 1000 - 1200 mAh и то NI-Cd, а сегашните са поне 2000 или 2200mAh - Ni-MH, та със сигурност ще карат повече време с едно зареждане. Цената на един елемент е около 3 до 5 лв. Аз намерих C.F.L. с капацитет 2200mAh на цена 4лв./бр. с доставката и смених елементите в батерията на един винтоверт BOSCH. Работи по-добре от другата батерия, която е оригиналната, но на повече от три години. При цена 40лв. за възстановена батерия за мен си струва усилията, но и цената на нов акумулатор за модела, както и на самия винтоверт е доста по-висока. При тебе си зависи за каква марка и модел става въпрос и колко ще се ползва. Зареждането е с оригиналното зарядно, като съм увеличил времето на заряд - 10 часа по около 200 mA. Оглеждах се и за Li-Io акумулатор, но там пък трябва и друго зарядно да търся, та затова се спрях на Ni-MH елементи.
                              Успех!

                              Паджеровод
                              От: Въпрос за машинка на батерия


                              П.П. Писали сме заедно с Чичо. Един елемент е 5 лева. За 10V са 3 броя и пей сърце. Колкото карат.
                              Номерът е със зареждането, но има начини.
                              Създадохте ми мисъл
                              Този номер с кабела съм го замислил като вариант да си карам машинката в колата щото става и за бормашина. А за в двора имам акумулатор който мога да го местя вместо да разпъвам кабели и удължители за нормалните бормашини. Машинката е "Райдер", води са акумулаторна бормашина, има съединител за нагласяване на въртящия момент и две скорости. Батерията е от десет елемента по 1.2 волта, къси и дебели. Не пише какви са. Намерих /по Паджеровод/ батерии 18650 по 4 лв. бройката.
                              Така: Три елемента по 3.7 в. са 11.1 волта. При зареждане вдигат до 4.1 в. всеки което прави 12.3 в.
                              Четири елемента са 14.8 в., съответно 16.4 в. Въпросът е 3 или 4 елемента да сложа. И най-важното - стандартното зарядно май няма да може да зарежда литиевите, ще трябва друго, но да става на "човката" на батерията. Изобщо много въпроси по които не съм подготвен практически. Варианта с кабел и акумулатор на колата или преносим /има едни малки 10-12 амперчаса/ ми се вижда най-работещ за мен.
                              сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                              dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за машинка на батерия

                                Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                                Създадохте ми мисъл .
                                Стандартните напрежения са 10.8V за 3 елемента и 14.4V за 4. Така ги водят по етикет на машините и съответно на зарядните към тях. Лошото в случая е, че част от електрониката е в самите комплекти акумулатори. Значи не можеш да си купиш зарядно за съответното напрежение и да зареждаш една тройка или четворка Li-ion елементи, напъхани в кутията от старите NiCa. В твoя случай можеш да си направиш комплекта с изваждаеми елементи и да си ги зареждаш във външно отделно единично зарядно, което е стандартно и евтино. Аз съм си направил зарядно и ги зареждам наведнъж, но не мога да ти давам акъли да си направиш и ти, защото не знам доколко си навътре, а пък е опасно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X