Колеги..след днешната авантюра реших да си излея мъката и да получа форумна утеха
По принцип съм от хората,които обичат каквото и да стане на път да намерят начин да "закърпят" положението до гаража и там да му мисля на спокойствие,НО!Днес ми се объркаха представите..Накратко филма е следния...
Карам чудо на техниката Форд КА на прекрасен немски автобан,свирукам си и съм в превъзходно настроение, скорост около 100-120 км/ч и изведнъж усещам как педала на газта е до дъно натиснат,а колицата е забила нос и се движи по инерция...не след дълго бях вече в аварийната лента ококорен и започна да ме облива студена пот ... Не ми трябваше дълго да усетя,че бензиновата помпа ме е предала без бой ... при въртене на ключа не се чуваше.И до тук нищо кой знае колко фрапиращо..НО след като огледах бушоните и видях,че бушона на помпата е здрав реших все пак да не губя надежда и да се заиграя оглеждайки всички бушони дали има някой изгорял (мина ми през ум да е умрял някой "главен" към който е косвено вързана и помпата) уви ..всичките си бяха здрави.Разбира се пестях пробите,защото не исках да убивам акумулатора..тогава си оставах гаранция на пътя.След поредното бъзикане на бушоните чух заветния шум на помпата и разбира се колата заработи все едно нищо не е било.И тук започват въпросите:
1)Почти не се е случвало колата да остане с по-малко от поне 1/3 резервоар с бензин и се съмнявам да е тръгнала да си заминава от това..
2)Събота и неделя ще се заиграя да видя къде се намира горивния филтър на това чудо и въобще в какво състояние е..
3)Заслушах се и се чува буквално "пищене" при работещ мотор..пищенето разбира се идва от помпата...признак ли е,че е пътник?
4)Последен въпрос,но не на последно място по важност......Какво правим,ако помпата изгори на пътя и има ли някакъв вариант все пак да се приберем живо здраво,без да се надяваме на магия,че все пак помпата ще заработи отново ..( било то и за кратко...)
П.С.
Извинявам се,ако има подобна тема,но вълнението ми е в повечко след стабилното освиркване от страна на засилени тираджии ...
П.С. 2
Всъщност сега се сетих и за друга подробност...При въртене на ключа без бушона на помпата се получаваше едно "закашляне" аха аха да запали..докато с бушона стартера си въртеше до откат,но нямаше и признак на запалване...

Карам чудо на техниката Форд КА на прекрасен немски автобан,свирукам си и съм в превъзходно настроение, скорост около 100-120 км/ч и изведнъж усещам как педала на газта е до дъно натиснат,а колицата е забила нос и се движи по инерция...не след дълго бях вече в аварийната лента ококорен и започна да ме облива студена пот ... Не ми трябваше дълго да усетя,че бензиновата помпа ме е предала без бой ... при въртене на ключа не се чуваше.И до тук нищо кой знае колко фрапиращо..НО след като огледах бушоните и видях,че бушона на помпата е здрав реших все пак да не губя надежда и да се заиграя оглеждайки всички бушони дали има някой изгорял (мина ми през ум да е умрял някой "главен" към който е косвено вързана и помпата) уви ..всичките си бяха здрави.Разбира се пестях пробите,защото не исках да убивам акумулатора..тогава си оставах гаранция на пътя.След поредното бъзикане на бушоните чух заветния шум на помпата и разбира се колата заработи все едно нищо не е било.И тук започват въпросите:
1)Почти не се е случвало колата да остане с по-малко от поне 1/3 резервоар с бензин и се съмнявам да е тръгнала да си заминава от това..
2)Събота и неделя ще се заиграя да видя къде се намира горивния филтър на това чудо и въобще в какво състояние е..
3)Заслушах се и се чува буквално "пищене" при работещ мотор..пищенето разбира се идва от помпата...признак ли е,че е пътник?
4)Последен въпрос,но не на последно място по важност......Какво правим,ако помпата изгори на пътя и има ли някакъв вариант все пак да се приберем живо здраво,без да се надяваме на магия,че все пак помпата ще заработи отново ..( било то и за кратко...)
П.С.
Извинявам се,ако има подобна тема,но вълнението ми е в повечко след стабилното освиркване от страна на засилени тираджии ...
П.С. 2
Всъщност сега се сетих и за друга подробност...При въртене на ключа без бушона на помпата се получаваше едно "закашляне" аха аха да запали..докато с бушона стартера си въртеше до откат,но нямаше и признак на запалване...
Коментар