Абе...преди време получих некои факсове от космоса и имам 2-3 двигателя от стари Хонди едноцилиндрови.
Последната поради ред причини и слагам китайско ЦДИ ,което си е менте на Хонда от 80-те години и е широко разпространено по секви видове скутери.
Проблема е ,че няма място при генератора за така наречената 'тригер бобинка' и за тва я сложих на разпределителния вал. Изработих един алуминиев ротор и му набих палец от стомана...ама заради намаления диаметър (магнета примерно е 110мм, а моят ротор е 40мм...ъглови скорости това онова) май сигнала е малко слаб...около 0,5В (измерено с мутицет с група за пиийк волтаж....един диод и кондензатор). Прерових интернет и немога да намеря точна информация за нивата на сигнала, ама се споменава поне 0,7 Волта и повече...на манивела...нали там като палне вече стига и до 10-12, което не е интересно. Прилагам схемата на ЦДИ-то (поне така пише из нета)....Та мове ли некой да погледне тригерната група и дали нещо не може да се направи...да се усили сигнала???
Последната поради ред причини и слагам китайско ЦДИ ,което си е менте на Хонда от 80-те години и е широко разпространено по секви видове скутери.
Проблема е ,че няма място при генератора за така наречената 'тригер бобинка' и за тва я сложих на разпределителния вал. Изработих един алуминиев ротор и му набих палец от стомана...ама заради намаления диаметър (магнета примерно е 110мм, а моят ротор е 40мм...ъглови скорости това онова) май сигнала е малко слаб...около 0,5В (измерено с мутицет с група за пиийк волтаж....един диод и кондензатор). Прерових интернет и немога да намеря точна информация за нивата на сигнала, ама се споменава поне 0,7 Волта и повече...на манивела...нали там като палне вече стига и до 10-12, което не е интересно. Прилагам схемата на ЦДИ-то (поне така пише из нета)....Та мове ли некой да погледне тригерната група и дали нещо не може да се направи...да се усили сигнала???
Коментар