Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електрическа схема на багер JCB 4 CX

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Електрическа схема на багер JCB 4 CX

    Здравейте на всички!ако някой може да ми помогне ще му бъда много благодарен!Управлявам багер JCB 4 cx няма значка къде защото да не прозвучи кат реклама,както и да е-"избяга " ми системата за завиване и на 4-те колела,тъй като завиването на предните колела е "независима" система,в смисъл че е си е една гола хидравлика и дори и да изрежеш всички кабели пак ще си завиват,но проблема е при работа,защото се използва системата за завиване с 4-те колела или не дай си Боже да се навреш някъде и да се измъкваш с "рачешката",така че проблема ми е електрически,не механичен.Питах всичките си познати и непознати колеги,правих всичко което ми се стори смислено,е да ама ми свършиха вече идеите-Проблема при JCB е че кабелите не са на цвят,а са само и само жълти на цвят и са под номера и никой не дава схема.Молбата ми е ако някой я има нека я публикува,защото ще трябва не само затова,но и за другите системи на багера,а и други колеги би могла да ги облекчи!Благодаря предварително за вниманието!

  • #2
    От: Електрическа схема на багер JCB 4 CX

    само за сведение-оправиха ми проблема!за колегите които ще си патят и шефовете им ще се стискат за сервиз да кажа-Системата има два датчика за позициониране (по един на предната ос и един на задната ос)-системата за завиване и на 4-те колела и "рачешката" се включват само и само тогава когато колелата на двата моста са в една равнина,тоест изправени,датчиците представляват двойно фолирана платка (от едната страна са 2 чипа,от другата-елементите които обслужват чиповете)една бобина със феритна сърцевина и светодиод в задния край на корпуса на датчика.Системата освен от ключ за превключване на режимите се състои още от 4 магнит вентила-монтирани близо до задния мост-управляват подаването на хидравлична течност при различните режими,електронен блок за управление-монтиран под стойката за закрепване на кормилото,и 2 датчика монтирани съответно на предния и задния мост на багера.Релетата за управление са монтирани на платка в електронния блок за управление(не ги търсете другаде,аз доста време загубих така) и с тях се управлява !!!МАСАТА!!!! на магнит вентилите.за да разберете дали датчиците са изправни е нужно да ги демонтирате-може да се свали и само предпазния кожух,почиствате ги и доближавате до предния им край нещо метално(може и отверка),при изправни датчици-!!!Светодиода в ЗАДНИЯ край СВЕТИ!!!-ако не свети-лошо-отидоха едни 450 лева-реглаж-максималното разстояние между датчика и металната паричка монтирана на стеблото на цилиндрите не трябва да превишава 2.5 мм!!!-споко има възможност за регулиране!Успех колеги!

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X