От: как се маха имобилайзера на голф 3 1,9тди 1996г
Да, сигурен съм в това което казвам. Не се пали, не искам да се заяждам. Можем да си дискутираме и на ЛС, да не спамим в темата.(а може и тук, ако държиш).
Най-добре ако си наясно с имобилайзерите обясни на човека как да си оправи проблема. Все пак тук сме да си помагаме. Аз си признавам, че от имобилайзери не разбирам(защото ги ненавиждам), но се опитах да помогна с всичко, което знам от собствен опит. Но пък от двигатели и автомобили се интересувам още от преди да ги уча в училище, и продължих и след това та до днес. Теорията и термодинамиката не са ми непознати. Ще се радвам да науча нещо ново, разбира се след добра обосновка. Държа на коректната дискусия.
Наистина ми е много интересно, как теоритичния термодинамичен работен цикъл на Ото, оказва влияние върху самоограничаването на оборотите?! На теория по този цикъл работят двигатели с твърде различни максимални обороти.... Не забравяй, като ми обясняваш как цикълът на Ото влияе върху обедняването на сместта, да обясниш и какво става при моторите с впръскване на бензин... И за "двата цикъла на Ото" които споменаваш в предишния си пост... Мога и аз да ти дам жокер, че дизеловите мотори не работят по цикъл на Ото, дори не и по цикъла на Рудолф Дизел... А също и че действителните процеси за разлика от теоритичните, се различават доста по-несъществено. Голямата разлика за това за което спорим е в начина на регулиране при моторите- количествено и качествено. Но това няма нищо общо с теоритичните им цикли.
Да, сигурен съм в това което казвам. Не се пали, не искам да се заяждам. Можем да си дискутираме и на ЛС, да не спамим в темата.(а може и тук, ако държиш).
Най-добре ако си наясно с имобилайзерите обясни на човека как да си оправи проблема. Все пак тук сме да си помагаме. Аз си признавам, че от имобилайзери не разбирам(защото ги ненавиждам), но се опитах да помогна с всичко, което знам от собствен опит. Но пък от двигатели и автомобили се интересувам още от преди да ги уча в училище, и продължих и след това та до днес. Теорията и термодинамиката не са ми непознати. Ще се радвам да науча нещо ново, разбира се след добра обосновка. Държа на коректната дискусия.
Наистина ми е много интересно, как теоритичния термодинамичен работен цикъл на Ото, оказва влияние върху самоограничаването на оборотите?! На теория по този цикъл работят двигатели с твърде различни максимални обороти.... Не забравяй, като ми обясняваш как цикълът на Ото влияе върху обедняването на сместта, да обясниш и какво става при моторите с впръскване на бензин... И за "двата цикъла на Ото" които споменаваш в предишния си пост... Мога и аз да ти дам жокер, че дизеловите мотори не работят по цикъл на Ото, дори не и по цикъла на Рудолф Дизел... А също и че действителните процеси за разлика от теоритичните, се различават доста по-несъществено. Голямата разлика за това за което спорим е в начина на регулиране при моторите- количествено и качествено. Но това няма нищо общо с теоритичните им цикли.
.
Коментар