Обява

Свий
Няма добавени обяви.

как се маха имобилайзера на голф 3 1,9тди 1996г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: как се маха имобилайзера на голф 3 1,9тди 1996г

    Да, сигурен съм в това което казвам. Не се пали, не искам да се заяждам. Можем да си дискутираме и на ЛС, да не спамим в темата.(а може и тук, ако държиш).
    Най-добре ако си наясно с имобилайзерите обясни на човека как да си оправи проблема. Все пак тук сме да си помагаме. Аз си признавам, че от имобилайзери не разбирам(защото ги ненавиждам), но се опитах да помогна с всичко, което знам от собствен опит. Но пък от двигатели и автомобили се интересувам още от преди да ги уча в училище, и продължих и след това та до днес. Теорията и термодинамиката не са ми непознати. Ще се радвам да науча нещо ново, разбира се след добра обосновка. Държа на коректната дискусия.
    Наистина ми е много интересно, как теоритичния термодинамичен работен цикъл на Ото, оказва влияние върху самоограничаването на оборотите?! На теория по този цикъл работят двигатели с твърде различни максимални обороти.... Не забравяй, като ми обясняваш как цикълът на Ото влияе върху обедняването на сместта, да обясниш и какво става при моторите с впръскване на бензин... И за "двата цикъла на Ото" които споменаваш в предишния си пост... Мога и аз да ти дам жокер, че дизеловите мотори не работят по цикъл на Ото, дори не и по цикъла на Рудолф Дизел... А също и че действителните процеси за разлика от теоритичните, се различават доста по-несъществено. Голямата разлика за това за което спорим е в начина на регулиране при моторите- количествено и качествено. Но това няма нищо общо с теоритичните им цикли.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #17
      От: как се маха имобилайзера на голф 3 1,9тди 1996г

      Под двете диаграми имам в предвид ото и сабатие !Знам че си подготвен с двигателите,обаче тука те хванах на тясно с диаграмата на ото,ще ти дам право на отговор до другата седмица ,сегам отивам да спя че утре заминавам рано в командировка и не се знае кога ще се върна а форума мога да посещавам без да пиша от телефона!...... и аз съм завършил двигатели с вътрешно горене ,за добро или лошо обаче ми остана само хоби !
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #18
        От: как се маха имобилайзера на голф 3 1,9тди 1996г

        96г требе да е Голфиера 3 ... понеже е релативно нов- мисля 98 или 99 е вече Голф 4 - на Голф 3 имобилаизера е в таблото- до ключа е четеца и тва е вързано в таблото- или като опознае ключа таблото праща по К бус или КАН инго на моторната електроника.
        Тебе маистор дето е в час -в зависимост кои е ковал таблото и лечението му е различно...помня че едно време преди 10 г когат работех за ВАГ групата на некакви модификации беше скъпо ,а на дуги лесно ама кое как и т.н вече съм забравил.....

        Коментар


        • #19
          От: как се маха имобилайзера на голф 3 1,9тди 1996г

          Ако не сте справили, докарайте голфа да решим проблема. Не правете нищо по коментарите дотук.
          Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
          SSang Yong Kyron 2.0xdi
          Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

          Коментар


          • #20
            От: как се маха имобилайзера на голф 3 1,9тди 1996г

            brpi Голф 3 няма кан шина освен за връзка с кабел и еку-то.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #21
              От: как се маха имобилайзера на голф 3 1,9тди 1996г

              Може би е тъй - много време мина откак се рових по народните коли , не помня вече доста неща ....

              Коментар


              • #22
                От: как се маха имобилайзера на голф 3 1,9тди 1996г

                Не знам как е при голфа но на Рено Еспейс 2.1 ТД стана така . Беше точно като натрупа голямия сняг . Слизам при колата да тръгвам на работа натискам бутона на ключа и никаква реакция . Първата мисъл ми беше паднали са батерийте в ключа но той си светеше съвсем нормално . Отключих колата с ключа и се опитах да подам сигнал директно на приемника но пак нищо . Заключих я и ядосан запалих нивата и отидох на работа благославяйки руските конструктори че не са ми навряли в колата подобно устройство . През деня смених батерийте в ключа но ефект нямаше . Обадих се на няколко обяви за премахване на имобилайзер и навсякъде ми обясниха колко сложно е при този модел и как се сваля ГНПто за да се премахне като най ефтината оферта беше 200 лева и два дена . Вечерта след 5 минути оглед разбрах какво трябва да направя . Откачих жилото на газта и с малкия флекс плътно до планката прерязах единя болт и ламаринената бронировка . С отвертка счупих останалата част от пластмасата и ми се откри достъп до главата на втория болт който с клещи гарги се отви за половин минута . От долу е съвсем нормален електромагнитен клапан на който със скоба на два болта е хванат имобилайзера . Лошото е че болтовете са със скъсваши се при затягане глави и няма как без да отрежеш поне ламаринената бронировка да ги отвиеш. В електронния блок влизат 3 кабела като средния е + през контакт а другите два казват на електрониката кога да го пусне него го вързах директно на клапана и готово . 15 минути работа и то като нямах много представа какво правя . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0058.JPG
Прегледи:2
Размер:103.3 КБ
ID:5354161Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0028.jpg
Прегледи:1
Размер:243.7 КБ
ID:5354160
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #23
                  От: как се маха имобилайзера на голф 3 1,9тди 1996г

                  Ами това с Реното е тъй благодарение на кретенизма на френските инженери ....дет се вика страхотна защита са измислили.
                  Само дето на ТДИ на ФВ не е така -там нафтовата помпа се управлява електрически и не е ли опознат ключа ...кавала свири яко - колата на работи .

                  Коментар


                  • #24
                    От: как се маха имобилайзера на голф 3 1,9тди 1996г

                    Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                    Ами това с Реното е тъй благодарение на кретенизма на френските инженери ....дет се вика страхотна защита са измислили.
                    То изобщо има ли някаква логика във френските автомобили? Защото аз не виждам такава. Мое мнение.
                    На сърбела майката му е чесането.
                    Борислав Борисов Русе О885 О37815

                    Коментар


                    • #25
                      От: как се маха имобилайзера на голф 3 1,9тди 1996г

                      Аз също съм с 1.9 ТДИ АФН на Синхрото, и понеже не ми се занимаваше с имобилайзери, ключове и глупости, занесох компа на един майстор, който се заминава само с такива неща.Нямам идея как, ама му бръкна в мозъка и от тогава не иска нищо.Не знам дали с Ваг-Ком не може да се премахне имобилайзера.
                      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                      Skype: pach_bs

                      Коментар


                      • #26
                        От: как се маха имобилайзера на голф 3 1,9тди 1996г

                        Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                        Ами това с Реното е тъй благодарение на кретенизма на френските инженери ....дет се вика страхотна защита са измислили.
                        Само дето на ТДИ на ФВ не е така -там нафтовата помпа се управлява електрически и не е ли опознат ключа ...кавала свири яко - колата на работи .
                        По безсмислено устройство от имобилайзера едва ли има монтирано в автомобила . Хората занимаващи се този занаят кражба на автомобили ги шунтират за броени секунди . Тука инженерите дали са французи ; германци или японци няма никакво значение . Мога да ти покажа един куп инженерни недомислици във всяка марка автомобили но не за това е темата .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #27
                          Re: как се маха имобилайзера на голф 3 1,9тди 1996г

                          Чакай ся, какъв TDI? Кой мотор? При тия с електронната помпа е в ECU-то. Има на гърба един малък еепром който се презаписва и имобилаизера го няма. При тия с механичната помпа е в таблот. Ама и за двете съм на около 80-90%, може и да има някаква разлика .

                          Ако има ECU дай номера на ECU-то и ще се ти кажа със сигурност дали е в него имобилайзера. Ако е там - прочиташ го на програматор, намираш си ECUSafe, той ще го промени и го пишеш обратно. После имобилайзер няма.

                          Коментар


                          • #28
                            От: как се маха имобилайзера на голф 3 1,9тди 1996г

                            колега оправи ли колата ,ако не си при бушоните има едно реле номер 30 смени го сто процента проблема е в него изобщо не става дума за имобилаизер

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X