Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
    не прави тест с товар, а само мери напреж. и решава какво да прави.
    Това си има и предимства.

    Коментар


    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Това си има и предимства.
      Какви са тези предимства? Сещам се само за ниска цена.
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

        ... поне със сигурност няма недостатъци.

        При оловните акумулатори областта около пълния заряд (да речем от около 90% нагоре) е пълна с неизвестности. Грубо казано, за да заредиш акумулатор от 91-99% до 100% трябва да му вкараш заряд, който съответства на около 20% от капацитета му. Излишъкът, както е известно, отива за правене на водород и други неприятности. Ако искаш всеки път да го вдигаш до 100%, трябва да приемеш тези неприятности, а редовият потребител всъщност не ще. Затова и зарядните така се държат - нещо което ПРИЛИЧА на 90% го пишат 100%, а ако го оставиш дълго време така, рано или късно ще му направят пълно зареждане.

        Т.е. ако държиш оловен акумулатор да седи на 100%, трябва да го държиш на напрежение при което той твърде бързо ще умре. Ако приемеш да спада до около 80% и тогава да се вдига до 100 вероятността да работи като ти потрябва е значително по-голяма. Редовият потребител всъщност това иска и редовия производител с това се занимава. Иначе трябва да вземе мерки да ограничи кръга на потребителите до знаещи какво правят, за да не пострада от умрели акумулатори. Което пък е един друг пазар.

        Коментар


        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

          С едно изречение: на оловния акумулатор не му вреди и не му се скъсява живота при заряд над 80%.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

            Не е толкова просто. Ама ми омръзна да пиша.

            Коментар


            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

              Напротив. Просто е, но е скъпо. ...или еФтино, но сложно.

              Зарядното което си купих, може всичко за което се сетих, и некои неща дето още не ги разбирам. Даже не стигнах до четене на инструкцията за употреба на дистанционния панел.

              Супер е......само дето не е 30 кинта.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                В интерес на истината акумулатор в кола работи непрекъснато в доста неоптимален според теорията режим на зареждане.
                Колко от цялата му експлоатация се зарежда от чарджър, че да му се тресем чак толкова много на алгоритмите и възможностите ???
                Говоря за общият случай...
                Аз докато карах кола мога да преброя на пръстине на едната си ръка колко пъти съм зареждал акумулатор.
                Виж като акумулатора не се ползва продължително време, тогава има смисъл от нещо по-изпилено.
                Или ако зарядното се ползва професионално...
                Иначе купуването на зарядно устройство за 300-400лв си е чист гъдел.
                А те "хубавите" са там някъде...
                Враг усраине

                Коментар


                • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                  Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                  .....
                  Иначе купуването на зарядно устройство за 300-400лв си е чист гъдел.
                  А те "хубавите" са там някъде...
                  Неее, де да беше. Там са "хубавите". В кавички. Професионални и такива които могат това което ние си мечтаеме са доста нагоре.
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                    Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                    В интерес на истината акумулатор в кола работи непрекъснато в доста неоптимален според теорията режим на зареждане.
                    Ами не. Особено в някои машини.

                    Коментар


                    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                      В масовия случай не се ли презарежда леко?

                      Коментар


                      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                        В сродната тема снимах едно(виден е и артикулният му номер) 'самоориентиращо' се след спиране и идване на тока. Има го в разните сайтове на цена 30-тина евро. Само зимния режим при него е ръчен и малко повишава напрежението, при което заряда преминава в под заряд.
                        В крайна сметка, ако ще зареждате акумулатор използвайте зарядно, ако ще го 'пазите' зимата - или заряд , да речем веднъж в месеца или устройство за подзаряд, да речем с ток една стотна от капацитета.
                        Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                        Коментар


                        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                          Егати, ако мечтите ни са ориентирани към чарджър... Не вървят на добре нещата [emoji2]

                          Ясене, не знам какво имаш предвид но в колата акумулатора се зарежда по алгоритъм CV (константно напрежение).
                          Няма регулация по ток.
                          Ако приемем, че сме изтощили бактерията например от стартер илибпък забравни фарове след стартирането и при достатъчни обороти зарядният ток ще отиде толкова, колкото може алтернатора.
                          Примерно едни 40 ампера. И така до достигане на напрежението, на което е нстроено фабрично релето.
                          Да кажем 14 волта.
                          Токът не се контролира от нищо.
                          Е ся може би в новите коли това да не е точно така.
                          Те колите станаха сървъри на колела и може би компота контролира и зареждането на батерията.
                          Ама иначе масово се зареждат така, както го написах.
                          Няма нищо оптиимално в този случай, просто оловните акумулатори са яки добитъци и носят по много от всичко.
                          Враг усраине

                          Коментар


                          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                            Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                            Ясене, не знам какво имаш предвид но в колата акумулатора се зарежда по алгоритъм CV (константно напрежение).
                            Няма регулация по ток.
                            Я го знам това и жокер ми не требе. И да, на новите коли (на по-малко от 20г) не е точно така, ама не това е важното.
                            Важното е че акумулаторът се "зарежда" 2 часа на ден, а през останалото време си почива. И да, ако лека кола вместо 2 часа на ден се кара редовно по 8-10-12 часа на ден без много паузи, акумулаторът страда от презареждане и срещу това се вземат специални мерки по машините, които са предназначени за такива режими.

                            Коментар


                            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                              Проблемите с лидълските зарядни всъщност не са проблем а предизвикателство,нека да не ги подценяваме,за средностатестическия юзер са повече от чудесни, просто искаме да правят нещо допълнително по наше усмотрение а не както е решил производителя.Обзалагам се че 80 процента от хората нямат нужда от поддържащ режим след спиране на тока.
                              Проблем е на тези които имат 2-3 и нагоре мпс, които не се карат редовно,но пък трябва да са в кондиция когато потрябват.Лично си реших проблема,в момента в гаража имам три включени зарядни в поддържащ режим.
                              Последно редактирано от Roninn; 21-10-14, 18:11.
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар


                              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                                Ясен,дай дефиниция на презареден акумулатор,питам защото имам някакви наблюдения,примерно служебната кола я карам само аз,на ден минавам средно 100 км. за 12 часа, паля може би 20-30 пъти на ден,акумулатор сменям рядко.Служебна кола с 24 часа присъствие,с пуснато радио,зарядни разни за тел.прожектор,радиостанция и.т.н Като брой палене аз водя,като километри сме равно,само че техните акумулатори трудно понякога издържат 6 месеца,година рядко,отдавам го на продължителните разряда между паленето.
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X