?След многократно прегряване, смяна на глави, гарнитури, челосване на блокове и от сорта почти ме е обхванала параноя каква е температурата на охлаждащата течност. И понеже нищо по инсталацията на автомобила не е оригинално- съответно нищо не работи по таблото Дайте ми идея за уред и датчик за температура, които да работят нормално и да показват реалната стойност на температурата на водата.Автомобила е Паджеро 2.5 турбонафтаВ момента съм с датчик и уред от Лада, но пак не му вярвам- като включа фаровете стрелката леко мръдва надясно?
Последно редактирано от borko_ruse; 21-11-11, 20:39.
На сърбела майката му е чесането.
Борислав Борисов Русе О885 О37815
Търси комплект сендер с с уред ("часовник") - комплект, също така бих ти препоръчал да си сложиш и един комплект за температурата на маслото. И вземи си провери четките на генератора и релето, а ако мощността фаровете ти се доближава до потенциалните възможности на генератора, то смени генератора с по-мощен или намали броя на фаровете и/или мощността на крушките.Относно уредите не е за препоръчване да слагаш китайски, ако не можеш да намериш VDO или друг истински, евентуално ако са ти скъпи можеш да си купиш от камионджийските магазини руски комплекти. Звънни на Пламен Исаев от Велико Търново той мисля, че има подходящи.
"Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."
Коментар