Ето го моето решение:
Реле, което да включва предните светлини (без габарити) при даване на контакт:
1 и 2 - са +12V и маса, които превключват веригата - няма значение посоката.
3 подава към 4 при изключена верига 1-2
3 подава към 5 при включена верига 1-2
На 3 и 5 си вързах разклонение на кабелите за копчето за къси светлини.
На 1 вързах +12V от чистачките - има ток при положение на ключа "контакт"
На 2 вързах маса (пак от чистачките, че е най близо)
Преди 1 вързах един прекъсвач, за да мога по желание да изключвам зимните дневни светлини - лятото или при паднал акумулатор.
Цена: 1 лв реле, 1 лв, кабели, 1 лв лустер-клема, прекъсвач не помня - сигурно 1 лв.
малко запояване - 10-15 мин
монтаж в колата: 2-3 часа
Размери на релето: 1см/2см/3см
Реле, което да включва предните светлини (без габарити) при даване на контакт:
1 и 2 - са +12V и маса, които превключват веригата - няма значение посоката.
3 подава към 4 при изключена верига 1-2
3 подава към 5 при включена верига 1-2
На 3 и 5 си вързах разклонение на кабелите за копчето за къси светлини.
На 1 вързах +12V от чистачките - има ток при положение на ключа "контакт"
На 2 вързах маса (пак от чистачките, че е най близо)
Преди 1 вързах един прекъсвач, за да мога по желание да изключвам зимните дневни светлини - лятото или при паднал акумулатор.
Цена: 1 лв реле, 1 лв, кабели, 1 лв лустер-клема, прекъсвач не помня - сигурно 1 лв.
малко запояване - 10-15 мин
монтаж в колата: 2-3 часа
Размери на релето: 1см/2см/3см
Коментар