От: Инсталиране на два алтернатора /в лодка/
Да след като видях схемата е ясно.
Плюсовете на всички акумулатори не са свързани заедно.
Това, което се нарича ИЗОЛАТОР е устройство с два изхода и един вход.
Оставяш го като си е, просто свързваш на входа му - това е кабела на схемата, които влиза от долу в устройството надписано като "ISOLATOR" плюсовите изходи и на двата алтернатора.
А от точка 2 на "ISOLATOR" си включваш - Positive voltage sense wire - от чертежа на PDF. Точка 2 е точката, в която са включени 14 броя плюсови клеми.
Точка 1 е точката, в която е включена 1 брой плюсова клема, на стартовия.
Шотки диода работи само при зареждане на стартовия акумулатор, така че за него промяна в режима на работа няма да има.
Да след като видях схемата е ясно.
Плюсовете на всички акумулатори не са свързани заедно.
Това, което се нарича ИЗОЛАТОР е устройство с два изхода и един вход.
Оставяш го като си е, просто свързваш на входа му - това е кабела на схемата, които влиза от долу в устройството надписано като "ISOLATOR" плюсовите изходи и на двата алтернатора.
А от точка 2 на "ISOLATOR" си включваш - Positive voltage sense wire - от чертежа на PDF. Точка 2 е точката, в която са включени 14 броя плюсови клеми.
Точка 1 е точката, в която е включена 1 брой плюсова клема, на стартовия.
Шотки диода работи само при зареждане на стартовия акумулатор, така че за него промяна в режима на работа няма да има.
))
Коментар