От: Как се отчита, че има отечка в ел системата?
За уредите има и с предпазители и без тях, които са на цената на предпазителя
.
Ако имам съмнения за отечка:
1. Ключовете на автомобила в джоба, че при откачане, закачане на акумулатора има едни палави аларми.....
2. Спирам всички възможни консуматори и затварям всички врати.
3. Откачам и леко допирам(прецъквам) едната клема на акумулатора. Ако има значими искри с пращене, следва не хабя изобщо уреда. Както си е разкачена клемата търся на пищялка/оммер късото поразбутвайки кабели и проверявайки възможни устройства.Причина за значима консумация може да бъде окъсил диод на алтернатора .
4. Ако няма сериозна искра, закачам акумулатора, изчаквам малко да се 'изщрака' каквото има - като централно например, и както Спарки казва едната щека за клемата на акумулатора, другата за обувката на същата клема и последните две ги разделям. Разбира се уреда е на обхват 10А . После обратно обувката на клемата. Ако показанието е близко до '0'(само последния разряд за уред с четири разряден дисплей), свалям обхвата на уреда и наново разкачвам обувката от клемата на акумулатора, както е описано по-горе.
Приятно мерене
За уредите има и с предпазители и без тях, които са на цената на предпазителя

Ако имам съмнения за отечка:
1. Ключовете на автомобила в джоба, че при откачане, закачане на акумулатора има едни палави аларми.....
2. Спирам всички възможни консуматори и затварям всички врати.
3. Откачам и леко допирам(прецъквам) едната клема на акумулатора. Ако има значими искри с пращене, следва не хабя изобщо уреда. Както си е разкачена клемата търся на пищялка/оммер късото поразбутвайки кабели и проверявайки възможни устройства.Причина за значима консумация може да бъде окъсил диод на алтернатора .
4. Ако няма сериозна искра, закачам акумулатора, изчаквам малко да се 'изщрака' каквото има - като централно например, и както Спарки казва едната щека за клемата на акумулатора, другата за обувката на същата клема и последните две ги разделям. Разбира се уреда е на обхват 10А . После обратно обувката на клемата. Ако показанието е близко до '0'(само последния разряд за уред с четири разряден дисплей), свалям обхвата на уреда и наново разкачвам обувката от клемата на акумулатора, както е описано по-горе.
Приятно мерене

Коментар