Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се отчита, че има утечка в ел системата?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Как се отчита, че има отечка в ел системата?

    За уредите има и с предпазители и без тях, които са на цената на предпазителя .

    Ако имам съмнения за отечка:
    1. Ключовете на автомобила в джоба, че при откачане, закачане на акумулатора има едни палави аларми.....
    2. Спирам всички възможни консуматори и затварям всички врати.
    3. Откачам и леко допирам(прецъквам) едната клема на акумулатора. Ако има значими искри с пращене, следва не хабя изобщо уреда. Както си е разкачена клемата търся на пищялка/оммер късото поразбутвайки кабели и проверявайки възможни устройства.Причина за значима консумация може да бъде окъсил диод на алтернатора .
    4. Ако няма сериозна искра, закачам акумулатора, изчаквам малко да се 'изщрака' каквото има - като централно например, и както Спарки казва едната щека за клемата на акумулатора, другата за обувката на същата клема и последните две ги разделям. Разбира се уреда е на обхват 10А . После обратно обувката на клемата. Ако показанието е близко до '0'(само последния разряд за уред с четири разряден дисплей), свалям обхвата на уреда и наново разкачвам обувката от клемата на акумулатора, както е описано по-горе.
    Приятно мерене
    Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

    Коментар


    • #17
      От: Как се отчита, че има отечка в ел системата?

      Добре, де. Открихме консумация 50ma. После какво?
      Lancia Delta HF Integrale Evolucione

      Коментар


      • #18
        От: Как се отчита, че има отечка в ел системата?

        Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
        Добре, де. Открихме консумация 50ma. После какво?

        - Бушоните долу, един по един.
        - Ако горното не проработи, амперклещите, жичка по жичка, първо след бушоните
        - Ако пак не се открие - след същото, преди бушоните.

        ...а преди всичкото това може да се провери при налично сервизно ръководство или същото возило наблизо, дали пък тая консумация не е нормална.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Как се отчита, че има отечка в ел системата?

          И след тежка и неравностойна борба с утечките руснака решил масово да се монтира ключ-маса.
          иво димитров-0898 472 158

          Коментар


          • #20
            От: Как се отчита, че има отечка в ел системата?

            Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
            Добре, де. Открихме консумация 50ma. После какво?
            Ами незнам 50мА не са много но не са и малко. Нормално при кола без аларма и правилно свързан касетофон си има консумация около 10мА . Алармата мисля,че не трябва да дърпа повече от 15-20мА някъде бях , чел за 30. И ако имаш свързано още нещо с постоянна минимална консумация мисля, че 50мА не са много. Ето и една сметка 50мА за 1 час = 1.2А за 24 часа = 8.4А за седмица = 16.8А за 2 седмици = 25.2А за 3 седмици . Което при един добър акомулатор макар и от по слабите от 55Аh със стартов ток 440А би трябвало да не представлява проблем да запали.

            Коментар


            • #21
              От: Как се отчита, че има отечка в ел системата?

              Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнение
              Ами незнам 50мА не са много но не са и малко. Нормално при кола без аларма и правилно свързан касетофон си има консумация около 10мА . Алармата мисля,че не трябва да дърпа повече от 15-20мА някъде бях , чел за 30. И ако имаш свързано още нещо с постоянна минимална консумация мисля, че 50мА не са много. Ето и една сметка 50мА за 1 час = 1.2А за 24 часа = 8.4А за седмица = 16.8А за 2 седмици = 25.2А за 3 седмици . Което при един добър акомулатор макар и от по слабите от 55Аh със стартов ток 440А би трябвало да не представлява проблем да запали.
              И ако в сметката добавим ЕГН-то на акумулатора с което се повишава саморазряда му и може доста да надвиши сметката ти до тук, пък и ако сложим гнязта насъбрана отгоре му и напоена обилно с електролит която пък може още повече да надвиши и саморазряда му може да не се доберем и до седмица!
              Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!

              Коментар


              • #22
                От: Как се отчита, че има утечка в ел системата?

                25-50 ma е нормална консумация !
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #23
                  От: Как се отчита, че има отечка в ел системата?

                  Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнение
                  Ами незнам 50мА не са много но не са и малко. Нормално при кола без аларма и правилно свързан касетофон си има консумация около 10мА . Алармата мисля,че не трябва да дърпа повече от 15-20мА някъде бях , чел за 30. И ако имаш свързано още нещо с постоянна минимална консумация мисля, че 50мА не са много. Ето и една сметка 50мА за 1 час = 1.2А за 24 часа = 8.4А за седмица = 16.8А за 2 седмици = 25.2А за 3 седмици . Което при един добър акомулатор макар и от по слабите от 55Аh със стартов ток 440А би трябвало да не представлява проблем да запали.
                  50mA за час са 50mAh 1.2Ah за денонощие и 8.4Аh за седмица.

                  За сравнение, нова шкода фабия с аларма и CD плеър и акумулатор 44Ah, издържа безгрижно 2-3 месеца без палене, лятото. А 8.4Ah * 8 седмици е 67.8Ah. Демек, консумацията и е значително под 50mA, със все саморазряда на 3 годишен акумулатор.

                  Въпреки това, за някои автомобили 50mA е нормално. От там нагоре обаче вече е под съмнение. А акумулатора трябва да е чист, поне отгоре, около клемите. Масла, греси, кал, гняс, и особено електролит там място нямат. Трябва да се поизмие поне 2 пъти годишно. Това гарантира дълъг живот и по-малко проблеми.

                  До сега не съм имал возило, на което да ме е страх да измия целия двигател въобще, пак 2 пъти годишно. Даже самарата ми нямаше грижи в това отношение. Другото значи неизправности, които е редно да се отстранят.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Как се отчита, че има утечка в ел системата?

                    На сеед-а пише че е забранено да се мие двигателя !Аз пък го мия на 3-4 месец..
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #25
                      От: Как се отчита, че има утечка в ел системата?

                      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                      На сеед-а пише че е забранено да се мие двигателя !Аз пък го мия на 3-4 месец..
                      Баси! Както са я подкарали, скоро ще е забранено и да ги изкарваме при дъждовна прогноза.

                      Как нЕма да си мия двиагтеля на новата кола бре оУ?!?!? Нали като отворя капака да си сипя вода на чистачките, трябва да ми е кеф, а не да виждам разни прашни пластмаси! Зак'во ги слагате тия пластмасарии отдолу напоследък, ако ниФгъШ няма да се видят?

                      ПП: Преди да си купя тераното, бях на милимунди да взимам ceed комби.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Как се отчита, че има утечка в ел системата?

                        За сеед-а нямаше да сбъркаш,изключително надарен автомобил с екстри от които ползвам едва 30% от тях,отопление на предното стъкло,DRL,оригиналните лупи,аудиото,и безброй електронни системи като стабилизация в завои и незнам си какво....!Моята е спортно изпълнение обаче градско си гори доста,пазарих ГИ и другата седмица ще го слагам че с тоя бензин се не трае ! Днес погледнах километража че е на 31 000 км.Аз слезнах от VW и не съжалявам макар че и от VW бях много доволен !
                        Като минус мога да изтъкна слабия климатик,нещо не са го сметнали добре .....За да стане студено трябва климатроника да е на макс при което ти отнася бретона и се разболяваш за минути,инъче духа нормално но след 20-30 км. пробег....Галопера го паля на място с температура 60 гр. на термометър и за 4-5 мин. ти посиняват краката от студ без да усетиш че духа !
                        Последно редактирано от Roninn; 13-05-11, 21:27.
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • #27
                          От: Как се отчита, че има отечка в ел системата?

                          Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                          Мери се с правотокови ампер-клещи!!
                          Единственото неприятно е ..... цената им.

                          Нормална консумация на автомобил 10-50 мА. За по новите ... достига и до 80 мА. Но трябва да чакаш понякога и до 10 минути .... за да се "приспи" всичката електроника по кошницата.
                          Колеги, чували ли сте за "Правилото на трите минути". Важало при откачване на клемите на акумулатора. Неспазването му често водело до повреди в софтуера. Имало подобно правило и при поставяне на клемите на акумулатора. То е, че след закачването на клемите (първо +, после (-)) задължително се чака ..?
                          ПП: Моето ренде след дузина секунди заковава на дузина милиАмпера, по-точно на 11,5 мА
                          Варелчо RX4 от септ'2000г. с 1.9 dCi, F9Q740 мотор ..
                          ..а мене си ме влече от малък гората, да бродя със старо желязо из нея

                          Коментар


                          • #28
                            От: Как се отчита, че има отечка в ел системата?

                            колеги, да не пускам нова тема ще си задам въпроса тук
                            На едната ми кола постоянно и пада акумулатора. Всяка седмица! Колата я карам само уикендите, така че обикновено откачам минусовата клема, когато няма да я ползвам. Да обаче, понякога забравям и след седмица акумулатора ми е умрял!
                            Днес замерих с мултицета, като откачих минуса, единия кабел на устройството го забодох на откачената минусова клема, а другия на минуса на акумулатора. Ето и показанията:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Lenovo_A1000_IMG_20160528_205919.jpg
Прегледи:1
Размер:84.0 КБ
ID:5716371Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Lenovo_A1000_IMG_20160528_205954.jpg
Прегледи:1
Размер:92.3 КБ
ID:5716372

                            Това е на зареден акумулатор, около 20 минути след като колата не е работела. Сутринта направих същата процедура на напълно изтощен акумулатор, на коля, която не е палена няколко дни и ми отчете малко по-малко - около 0,33 .... каквото и да е
                            Това ми е трети акумулатор! Вярно, че първите два не бяха особено добри, но този миналата седмица го взех от мой близък, като го мерехме и с товарна вилка, даже си го заредих после и ето днес изненада 8,9 волта???
                            Колата е Mazda 3, 1.6i, без аларми и т.н.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Как се отчита, че има утечка в ел системата?

                              А ми с този мултицет, точността, е относителна наука Та вземи намери нещо, по-читав мултицет или ампер клещи, та я премерете пак, възможно е, ако са стари да се получава саморазряд в тях, както са споменали колегите в предните мнения
                              За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                              Honda Dominator 650
                              088ЧЧ93979-->Борис
                              0878956Ч38-->Борис

                              Коментар


                              • #30
                                От: Как се отчита, че има утечка в ел системата?

                                Изобщо не е правилната постановка на измерването. Измерете пак - или преместете червената сонда, или сменете обхвата!
                                Човек се учи докато е прост!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X