Обява

Свий
Няма добавени обяви.

гарнитура на глава

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • гарнитура на глава

    мога ли да сложа две гарнитури на главата на голф ABD ,причината да го мисля е това че главата е пристъргана и сега трябва да карам само със 100 октана бензин иначе трака ,детонационно ,добре че върви на газ .

  • #2
    От: гарнитура на глава

    Откъде накъде като е стъргана ще се кара с такъв бензин и ще има проблем от това.Нещо не се връзва.

    Коментар


    • #3
      От: гарнитура на глава

      Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
      Откъде накъде като е стъргана ще се кара с такъв бензин и ще има проблем от това.Нещо не се връзва.
      Правен е опит за повишаване на компресията-колко успешен-друг въпрос и сега двигателя иска,само високо октанови горива,иначе се получава детонацйонно горене.
      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

      Коментар


      • #4
        От: гарнитура на глава

        Можеш но не е желателно. Под много какво пазбираш, има хора които правят гарнитури за такива проблемни двигатели и могат да ти направят по дебела гарнитура или подлошка към твоята гарнитура. /ако знаеш колко е шлаифана/

        Коментар


        • #5
          От: гарнитура на глава

          КОКО11 ако имаш малко представа от ДВГ нямаше да питаш.

          Коментар


          • #6
            От: гарнитура на глава

            Пич да ти кажа стъргал съм доста глави и не съм имал проблеми досега.Ако е москвич разбирам ама май не е.Правена дебела гарнитура струва повече от глава втора ръка.

            Коментар


            • #7
              От: гарнитура на глава

              Абе и на мен ми се е случвало да видя как изглежда двигател вътре /да не казвам че го правя всеки ден/ . И аз съм стръгвал някоя друга глава ама не на цимента пред сервиза /през ден през два/. А относно забелешката ти за мосвича - там можеш по лесно да коригираш ъгъла на запалване но не винаги успешно защото при поголяма компресия и нискооктанов бензин се получава самозапалване а при ABD на Голфа не можеш да коригираш на него му задаваш първоначален ъгъл и след това ECUто го корегира. За гарн. не е толкова скъпа, около 40лв защото там ги мерят по големина а една подлошка ще е по евтина.

              Коментар


              • #8
                От: гарнитура на глава

                Колега, shishkan така, както виждам Golf 1.4 ABD e въпросният автомобил.Този автомобил е правен за бегачка преди да му сложат газ.Сега на въпроса- главата е шлайфана до допустимото.Снемането на по-дебел слой метал от плоскостта на главата променя фазите на газо-разпределението.Също така се намалява обемът на горивните камери и се увеличава степента на сгъстяване в цилиндрите. От там идва по-голяма мощност.За главата - по принцип почти всички имат една точка,белег до къде е допустимото шлайфане.За гарнитурите- и те имат белези от външната част.Може да е под формата на резка или кръгчета- по това се наричат ремонтни 1,2 и 3.При теб така стои въпроса .Има КЕРАМИЧНИ гарнитури но много скъпи, които на теб ти решават въпроса .Тази твоята гарнитура се мери и взимаш една, която да е от порядъка от 15 до 25 десети по- дебела.Моята препоръка първо е да не слагаш две гарнитури,не кара дълго и второ не се занимавай с глупости, а си вземи една глава втора употреба щом искаш Golfa да си е нормален.
                Здравето е щастие.Трудът е едно голямо възнаграждение.Децата са смисъла на живота.
                GSM-0878722322

                Коментар


                • #9
                  От: гарнитура на глава

                  Колега разкажи повече за тези керамични гарнитури ,кой ги произвежда ,къде се продават ,че ми стана интересно.
                  На АБД дебелината на гарнитурата по каталог е 1.75 мм. Най дебела може да се направи по поръчка 2 мм, но има особености при стягането.
                  Ако ти върви добре на газ си я остави така, ако ще я караш та газ.

                  Коментар


                  • #10
                    От: гарнитура на глава

                    Колега FLY_FREE, керамичните гарнитури са много.Най добри са L Ring или Payen.Цената им варира, колкото колегата shishkan да си купи друга глава втора употреба.Относно от къде се купуват, не мога да ти кажа, поради това,че един мой познат ми доставя части от ИТАЛИЯ.Това дето казваш за поръчката има едно магазинче в гр.СОФИЯ . От ул.Опълченска по Симеон в посока Хр.Ботев на втората пресечка в ляво табела ГАРНИТУРИ не си спомням номера - там носиш старата и ти правят каквато искаш дебелина, не до 2 мм.Преди години от там съм поръчал гарнитура за товарен автомобил ФОРД- 6 цилиндров, като мисля,че беше 3 мм.Не знам по какъв каталог си видял 1.75мм.Но и там да питаш ще ти кажат,че е от 1.2 до 1.4мм.Относно до стягането особеностите при керамичната гарнитура са,задължителна смяна на всички болтове това е препоръка и ако почна да ти описвам защо…темата ще стане много огромна. И никога при такава гарнитура не се пренатягат болтовете след определени километри.Докато при обикновена - да - менте например.Ето реда на стягане, давам ги по-двойки.Както се знае почва се от 1.
                    10-4-2-6-8
                    7-5-1-3-9
                    С динамометричен ключ на четири етапа 1 - 40 Nm,2 – 40 Nm,3 - 90°,4 - 90°
                    Здравето е щастие.Трудът е едно голямо възнаграждение.Децата са смисъла на живота.
                    GSM-0878722322

                    Коментар


                    • #11
                      От: гарнитура на глава

                      http://outcat-cs1.tecdoc.net/ows/en/...dexFramesetJsp

                      имам щастието това да работя и съм чувал за метални гарнитури, но не и за керамични. Когато ти се зареди страницата вляво пише VW-ABD
                      a ако не тръгне напиши по код на мотора АВД и ще излезе цялата информациа.
                      Асо не ти тръгне по този начин пишеш http://www.elring.de/ вдясно има знаменца за различните езици и там пускаш каталога.
                      А не сравнявай двигател на лека кола с камионджииски.

                      Коментар


                      • #12
                        От: гарнитура на глава

                        Колега FLY_FREE,радвам, се че се занимаваш с тази дейност, но и други се занимават с това.Чудно ми е,че казваш –чувал съм за метални гарнитури, но не и за керамични.Та се питам дали си виждал поне метална и с какви работиш тогава, като казваш,че се занимаваш с това.Не знам дали си сменял гарнитура - примерно на джип RANGE ROVER, ALFA 146 1.4-16v T.SPARK, та да видиш керамична, когато не е пипано по този ДВГ и на много други.Не съм сравнявал по никакъв начин Л.А с Т.А.Обоснованието ми е,че може да си поръчаш гарнитура с по голяма дебелина за какъвто и двигател искаш и то тук в БГ. Има хора, които се занимават с това.Но човек се учи и вижда много неща докато е жив.Както и всеки може да е така полезен на себе си така и на другите.Ще се радвам скоро някъде да срещнеш тази непозната за теб гарнитура.За каталога евала......С огромно уважение и успех в работата.
                        Здравето е щастие.Трудът е едно голямо възнаграждение.Децата са смисъла на живота.
                        GSM-0878722322

                        Коментар


                        • #13
                          От: гарнитура на глава

                          Благодаря за отговорите ,стана ми ясно че щом върви на газ добре ,наи добре да не се набутвам излищто и ще си я карам така, докато не създава други проблеми.

                          Коментар


                          • #14
                            От: гарнитура на глава

                            Колега не бъркайте термините моля. Керамиката или металокерамиката е крехък материал,не знам кой го е измислил това и кой е кръстил металните така. В същия каталог има цял раздел за технологиите на производство на гарнитурите за глава ,различните видове и как се стягат.
                            А на малки двигатели с алуминеви глави не се слага повече от 2 мм ,защото практически не може да се стегне правилно,необходимо е след 500 км да се дозатегне ,след още 1000 пак. Ако материала за металните пръстени не е качествен, то тези метални пръстени се пукат.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X