Здравейте! Карам Исузу Миди (бус) 2.0 бензин/газ , карбураторен.
Текущата конфигурация на въздуховода за карбуратора на Изузуто е с тръба от карбуратора, която излиза под буса, влиза във филтърна кутия, в която има хартиен филтърен елемент, излиза отново тръба и се качва отстрани до предна врата, от където взима въздух. Така системата е доста дълга, слиза до ниска точка - филтърната кутия, която изцяло се потапя когато газя 60-80см. вода, и засега не е протекла, но ако я ударя има реална опасност от засмукване на вода в двигателя. Филтъра е с особена форма, доста рядък, доста голям, и трудно намираем.
Всичко това ме кара да мисля за промяна във тази верига. Варианти много, но аз се спирам на най-лесния за изпълнение Мисля въздуховода от карбуратора да излезе от кутията на двигателя между двете предни седалки, пред обдухвателя на краката и да завърши със "спортен" филтър, без кутия. Така двигателя ще засмуква въздух от купето, от висока точка, без опасност от намокряне. Въздухът ще е свеж, но топъл през зимата, което ще има положително влияние върху горенето.
Дали сте пробвали? Какво да очаквам от двигателя? Очаквам съвети и критика
Текущата конфигурация на въздуховода за карбуратора на Изузуто е с тръба от карбуратора, която излиза под буса, влиза във филтърна кутия, в която има хартиен филтърен елемент, излиза отново тръба и се качва отстрани до предна врата, от където взима въздух. Така системата е доста дълга, слиза до ниска точка - филтърната кутия, която изцяло се потапя когато газя 60-80см. вода, и засега не е протекла, но ако я ударя има реална опасност от засмукване на вода в двигателя. Филтъра е с особена форма, доста рядък, доста голям, и трудно намираем.
Всичко това ме кара да мисля за промяна във тази верига. Варианти много, но аз се спирам на най-лесния за изпълнение Мисля въздуховода от карбуратора да излезе от кутията на двигателя между двете предни седалки, пред обдухвателя на краката и да завърши със "спортен" филтър, без кутия. Така двигателя ще засмуква въздух от купето, от висока точка, без опасност от намокряне. Въздухът ще е свеж, но топъл през зимата, което ще има положително влияние върху горенето.
Дали сте пробвали? Какво да очаквам от двигателя? Очаквам съвети и критика
Коментар