От: Дупчица в радиатора на кулера-защо е?
Работоспособната турбина винаги работи. Дори на ниски обороти компресора почти успява да компенсира съпротивлението на въздушния филтър така че в смукателния колектор налягането е около "0". Само при рязко повишаване на оборотите, двигателя успява да изсмуче въздуха преди турбината да е успяла да се развърти.
И аз не мога да си представя как през малка дупка или пукнатина в кулъра двигателя ще "засмуче" вода и то в достатъчно количество като за водна преса.
На моята Спаска, всмукателния хобот преди филтъра оригинално дишаше точно зад питата на кулъра в долния край на бронята. След като видях това, вече не е оригинална
Работоспособната турбина винаги работи. Дори на ниски обороти компресора почти успява да компенсира съпротивлението на въздушния филтър така че в смукателния колектор налягането е около "0". Само при рязко повишаване на оборотите, двигателя успява да изсмуче въздуха преди турбината да е успяла да се развърти.
И аз не мога да си представя как през малка дупка или пукнатина в кулъра двигателя ще "засмуче" вода и то в достатъчно количество като за водна преса.
На моята Спаска, всмукателния хобот преди филтъра оригинално дишаше точно зад питата на кулъра в долния край на бронята. След като видях това, вече не е оригинална
Коментар