Здравейте колеги!
Чудех се как да формулирам заглавието! Ето какво ме вълнува!
До колко вътрешното триене в ДВГ влияе върху работната му температура? Имам в предвид триене от лагери, буталото в цилиндъра и т.н. Ясно, е че има някакво триене но какъв процент е то от общото загряване?
Ако мотора е на празен ход например би влияло повече според мен. Но ако двг е натоварен загряването от изгарянето на горивото ще е толкова, че всякакво друго загряване ще е с минимално значение. Разбира се става въпрос за изправен ДВГ!
Благодаря. Лек ден на всички!
Чудех се как да формулирам заглавието! Ето какво ме вълнува!
До колко вътрешното триене в ДВГ влияе върху работната му температура? Имам в предвид триене от лагери, буталото в цилиндъра и т.н. Ясно, е че има някакво триене но какъв процент е то от общото загряване?
Ако мотора е на празен ход например би влияло повече според мен. Но ако двг е натоварен загряването от изгарянето на горивото ще е толкова, че всякакво друго загряване ще е с минимално значение. Разбира се става въпрос за изправен ДВГ!
Благодаря. Лек ден на всички!
Коментар